2021-03-06, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag vaknade i vilket fall med ett ryck när reportern Henrik Damberg i samtal med Henrik Torehammar (programledare för P1-morgon) uppgav att den misstänkte kom från "det småländska höglandet".
Det Småländska Imperiet sträcker sig ända bort till Afghanistan.
Citera
2021-03-06, 09:32
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Nu börjar MSM som väntat gå till motoffensiv:

https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/garningsmannens-ursprung-som-afghansk-flykting-vacker-kanslor

Samtidigt som man uppmanar allmänheten till att göra inte göra politik av händelsen så passar man på att sprida pro-invandringspropanda.

Je suis Vetlanda!

Haha! Vilken äcklig liten bög Berner är, man inser ju ganska snabbt varför Berner vill arbeta med ensamkommande män, lär väl dyka upp vilken dag som helst om hur många av dem han övergreppat..
Citera
2021-03-06, 09:38
Medlem
AreYouBacks avatar
https://www.aftonbladet.se/a/wenned?refpartner=link_copy_app_share

Kadhammar drar sitt strå till stacken. Kadhammar borde tvingas att bo i en förort till Stockholm eller kanske i Finspång. Han tycks inte leva i verkligheten iallafall.
Citera
2021-03-06, 09:42
Medlem
Kan ingen journalist be Löfven förklara vad han menar med uttalandet: "Vi möter dessa avskyvärda handlingar med samhällets fulla kraft"
Citera
2021-03-06, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stato
Kan ingen journalist be Löfven förklara vad han menar med uttalandet: "Vi möter dessa avskyvärda handlingar med samhällets fulla kraft"

Misstänker att han menar att hela Sveriges etablissemang inom media och politiker kommer att göra allt för att förminska och bortförklara dådet som en tragisk olycka och vansinneshandling. ”Nothing to see here, move on”...
Citera
2021-03-06, 09:50
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stato

Jo förstår du, det kallas "kärleksdemonstration mot rasism"

Kommer att arrangeras av det lokala mest efterblivna pillertrillande afahahaludret med soja-anhang förmodligen.
Senast redigerad av NorhenCrow 2021-03-06 kl. 09:55.
Citera
2021-03-06, 10:04
Medlem
Danneliuss avatar
Medias olika beskrivningar..
Svensk förövare
- Ev högerextremist
- Enstöring
- Våldsam
- Luktade illa
- Hatade kvinnor

Utländsk förövare
- Världens bästa kille
- Mådde dåligt
- Saknade familjen
- Levde på 4000kr/mån
- Oro över utvisning
- Sveriges fel
Citera
2021-03-06, 10:19
Medlem
Är ju full on damage control nu:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/wenned/manniskorna-i-vetlanda-ar-inte-otrygga

INVANDRING ÄR EN VINST, TVÅ BEN ÄR BÄTTRE!!!
Citera
2021-03-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Är ju full on damage control nu:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/wenned/manniskorna-i-vetlanda-ar-inte-otrygga

INVANDRING ÄR EN VINST, TVÅ BEN ÄR BÄTTRE!!!

Samtidigt gör AB ett reportage om den Afghanska tjejen som försvann ifrån Småländska Hultsfred för 2 år sen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LnWjjP/har-slutar-sparen-efter-asefa-21--som-varit-forsvunnen-i-tva-ar
Citera
2021-03-06, 12:40
Medlem
Draken55s avatar
SVT har idag 2-3 snyftreportage om Afghanen i vetlanda, det är stötande, jag tycker man ska mejla SVT och berätta vad man tycker om det, inte med hot utan bara ett enkelt mejl att man tycker det är oförskämt och vidrigt .

Inga hat och hot, bara berätta för dem att det inte är acceptabelt.

Jag gjorde det, gör ni det också.

svtnyheter@svt.se
Citera
2021-03-06, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
SVT har idag 2-3 snyftreportage om Afghanen i vetlanda, det är stötande, jag tycker man ska mejla SVT och berätta vad man tycker om det, inte med hot utan bara ett enkelt mejl att man tycker det är oförskämt och vidrigt .

svtnyheter@svt.se

Vilka är snyftreportagen mer än det att han tränat boxning på Öxnehaga där dom medvetet äskar mer pengar till fritidsgården och deras fantastiska arbete där dom lär hudingar slåss?
Vem betalar dessa vår framtida pensionsräddares medlemsavgift till boxningsklubben?
Vem betalar de förstora shortsen och deras Venum Elite Boxing Shoes?
Citera
2021-03-06, 13:01
Avstängd
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55

svtnyheter@svt.se

Blir bara så förbannad. Nu är det snyft snyft om GM hela tiden. Avliva fanskapet och skicka hem kvarlevorna på posten för helvete. Sverige är ett sjukt land som gör GM till offer så fort det är en invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in