2021-03-06, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Välkommen må man säga likt dig har man följt detta sedan starten på en annan kanal då dem gjorde tv av BB
Sant så det är därför jag ville testa lite här
2021-03-06, 08:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Hej Får jag vara med och leka med er? Ny användare men har följt den här tråden genom de flesta säsonger.
Tjenare. Vilka är dina topp 3?
2021-03-06, 08:53
Medlem
Citat:
Verkar ut som så inget hände gav upp 00:30 cirkus och då hade festen slutat 21 i princip efter det var det alkohol löst äventyr ärligt sagt, Man satt och funderade vad sjutton är det för underhållnings tv detta då inget händer...
Man hoppades på att Pedram skulle flippa nej inget hände
Tezz kröp runt AD och Pedram svävade runt dem inget hände
Jo Juddan hon fick en mini psykos och snackade om saker man inte fattade om
Så nej allt sig likt inget hände!
Ok Ja Pedram har haft en del falling dowm episoder om ni kommer ihåg filmen med Michael Douglas
2021-03-06, 09:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ok Ja Pedram har haft en del falling dowm episoder om ni kommer ihåg filmen med Michael Douglas
Mm mer än en så att säga har han haft.....
Och fler lär komma....
2021-03-06, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tjenare. Vilka är dina topp 3?
Hmmm
emelie och joel stör mig inte alls
Judith är väl ok
jag fick krupp på simon första veckan men nu när han har lugnat ner sig så är han ok
Och Kattis jag fick lite ont i hjärtat när man såg hu skärrad hon blev av peddes agressiva
sätt
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-06 kl. 09:13.
2021-03-06, 09:03
Medlem
Citat:
Mm mer än en så att säga har han haft.....
Och fler lär komma....

ja speciellt om therese börja strula med mössan då kommer han snapa
2021-03-06, 09:06
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Trodde i min enfald att det skulle bli en hejdundrande kväll i huset, gav upp vid 23-tiden.
Efter läst ikapp så är min sammanfattning att kvällen handlade om kiss å bajs, Judith ansåg för sjuttioelfte gången att huset dödar dem, Nardos malde på utan att lyssna, Kattis uppskattade inte frågan hur många fingrar i röven deltagarna haft, ungefär så, har jag fattat rätt?

PS. Efter cirka 4 timmar har det utvecklats en massa bakterier i urinblåsan, kan man då inte tömma blåsan ordentligt utan det finns kvar urin kan det leda till urinvägsinfektion. Bakterierna kan då vandra upp till njurarna och ställa till det som fan. Så svaret är ju längre du har urin i blåsan desto mer bakterier bildas det. Det är därför de som av olika anledningar inte kan tömma sin blåsa var får 4:e timma tappa sig själv genom en engångskateter så kallad ren intermittent kateterisering (RIK). Frågor på det?
2021-03-06, 09:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja speciellt om therese börja strula med mössan då kommer han snapa
Minst sagt lär komma i afton då Tezz blir lössläppt och hon kan börja strula med AD då lär Pedram få ett bryt, Frågan är bara vad kommer ske då det uppdagas handgemäng eller att Pedram tystnar och kokar av ilska tills dem tar ut han från huset......
2021-03-06, 09:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Trodde i min enfald att det skulle bli en hejdundrande kväll i huset, gav upp vid 23-tiden.
Efter läst ikapp så är min sammanfattning att kvällen handlade om kiss å bajs, Judith ansåg för sjuttioelfte gången att huset dödar dem, Nardos malde på utan att lyssna, Kattis uppskattade inte frågan hur många fingrar i röven deltagarna haft, ungefär så, har jag fattat rätt?

PS. Efter cirka 4 timmar har det utvecklats en massa bakterier i urinblåsan, kan man då inte tömma blåsan ordentligt utan det finns kvar urin kan det leda till urinvägsinfektion. Bakterierna kan då vandra upp till njurarna och ställa till det som fan. Så svaret är ju längre du har urin i blåsan desto mer bakterier bildas det. Det är därför de som av olika anledningar inte kan tömma sin blåsa får tappa sig själv genom en engångskateter så kallad ren intermittent kateterisering (RIK). Frågor på det?
Nej då inga frågor mer än får Juddan en mini psykos i afton också högst troligt....
2021-03-06, 09:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Hmmm
emelie och joel stör mig inte alls
Judith är väl ok
jag fick krupp på simon första veckan men nu när han har lugnat ner sig så är han ok
Och Kattis jag fick lite ort i hjärtat när man såg hu skärrad hon blev av peddes agressiva
sätt
Ah, okej. Din smak är lite för mjuk och gosig för mig. Men det är lugnt, alltså! Vi gillar bara lite olika.

Mina topp 3 är Simon, Nardos och Tanja.

Vad tror du om Adrian? Gillar han brudar eller boyz?
2021-03-06, 09:10
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Nej då inga frågor mer än får Juddan en mini psykos i afton också högst troligt....
Judith och Pedram ligger på min topplista vilka som kommer att tappa det totalt
2021-03-06, 09:11
Medlem
varför censur i sovrum1 för

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in