2021-03-06, 02:35
Medlem
Ridnes avatar
Vi kan definitivt rensa bort Emelie ur potentiell tjej för Adrian iallafall eftersom han verkade så upprörd över att han var tvungen att sova med henne...
2021-03-06, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Japp. PK-fyran slår till igen.
De flesta norrlänningar hatar dessa snåla, giriga undermänniskor och kallar dem kort och gott: "skitiga lappjävlar" men diarréfyran måste ju vara så j-a korrekta.

Fråga norrländska skogsägare vad de tycker om lappar.

MVH/Gnomegirl.
Det är inte lätt att vara realist 2021 åas så bör man väl inte som klok människa hänga i Big Brother.
2021-03-06, 02:38
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Adrian är bög.
Är jag på riktigt den första här att se det? 🥴

Nejdå. Jag och några andra användare skrev det redan första dagen. Men jag tror mössan är helt straight.
Mössan försökte pulla Kattis i duschen samtidigt som hon rengjorde sin fifi med toaborsten. En mycket mäktig syn, hoppas någon screencappade den.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Hon har sagt själv för ett tag sen att hon gillar analsex.

När sa hon det
2021-03-06, 02:39
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nejdå. Jag och några andra användare skrev det redan första dagen. Men jag tror mössan är helt straight.
Mössan försökte pulla Kattis i duschen samtidigt som hon rengjorde sin fifi med toaborsten. En mycket mäktig syn, hoppas någon screencappade den.

MVH/Gnomegirl.

Det här är det skarrigaste jag läst.
Vet inte vem jag ska tycka mest synd om dock. Fiffin eller borsten...
2021-03-06, 02:41
Medlem
traktenikatttens avatar
Jag vet inte om många av er verkar trögfattade, Men det är underförstått att många av er pajaser som skriver inte varit med om hur olika sorts människor fungerar. Det är klart och tydligt att Therese antingen döljer det hon riktigt kasst eller inte vet riktig vad hon känner men nånting finns det mellan dom 2 av bägge två, Jag kommer göra allt i min makt för att få dom 2 stanna för att se hur det utvecklar sig.
2021-03-06, 02:42
Medlem
Fan vad jag stör mig på Nardos. Stackars dom där inne som inte fattar ett jack shit av det hon babblar om.
Medlem
Juddan i sängs, Nardoz tar över mad wamen tugget... så tröttsamt vad fan yrar hon om nu med Steffi för helvete HÅLL KÄFT med orten psykos snacket NU
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Kan den här intelligensbefriade diskussion få ett slut någon gång? Varför i helvete skulle kroppen göra sig av med urin om det finns helande egenskaper i detsamma? Tiotusen år av evolution kan väl inte ha fel? Vi kissar ut det som kroppen inte vill ha, precis som att vi bajsar ut rester som inte kan omvandlas till energi.

Och numera äts det fekalier och dricks urin i stora hinkar på internet. Allt bara för "Likes" och uppmärksamhet.
Vad gick fel i evolutionen??

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traktenikattten
Jag vet inte om många av er verkar trögfattade, Men det är underförstått att många av er pajaser som skriver inte varit med om hur olika sorts människor fungerar. Det är klart och tydligt att Therese antingen döljer det hon riktigt kasst eller inte vet riktig vad hon känner men nånting finns det mellan dom 2 av bägge två, Jag kommer göra allt i min makt för att få dom 2 stanna för att se hur det utvecklar sig.
....okej....?
Medlem
xrlpyts avatar
Jag bryter ihop på Nardos.. kan hon.. någonsin.. fatta.. att hon är helt.. jävla.. dum i huvudet...

Hon har umgåtts med så många människor, hon har lärt sig, hon snappar upp signaler så himla fort som andra inte fattar, hon är sån som person som har känslor, hon tänker med hjärtat, hon lyssnar på sig själv, föschståruvajamena? ..

Kan jag få en bultpistol i tinningen, tack.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traktenikattten

100%.

Och för dem som ogillar dessa. Jag tror att ni mer än gärna hade sett dessa gå långt då de inte är ett större hot mot era favoriter.

Hur som helst. Fattar inte att tittarna vill bli av med detta drama, med stor potential att bli mycket större. Samtidigt som jag inte fattar vad folk som Pontus gör i huset. Louis ger fan mer underhållning än honom, och flera andra faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in