2021-03-06, 02:25
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
När hjärndöda människor filosoferar...

När hjärndöda människor filosoferar ser de ut som din profilbild, hihi.
2021-03-06, 02:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Det verkar mycket töntigt att göra så.

MVH/Lobbaaan

Varför tycker du det??

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Visst har Tess ''anal-knull'' aura?
Hon har sagt själv för ett tag sen att hon gillar analsex.
2021-03-06, 02:26
Medlem
hahhaha Nardos "Vad är luft" ????? Oxygen? ahahh jag dör, korkat, men gulligt sagt
2021-03-06, 02:27
Medlem
Hjärndöd konversation just nu.. Dessa människor kan jag lova skulle använda sig av argumentet att lågutbildade röstar på SD.
Medlem
Det är så frustrerande att se de här människorna, jag får sympatibluewalls och irriterar mig på hur lame alla deltagarna är.
De stänger ned intressanta samtal, twat/cockblockar, stoppar folk från att spåra och sänker stämningen hela tiden.
Varför har BB tagit in dessa prydon/tråkmånsar.
Och BAM där börjar Nardos prata om Gud och Jesus 🙄
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Luis: Vi kanske är amöbor.
Tess: Vi har väl lite mer hjärnceller än så.
Luis: Amöbor kan ha jättemånga hjärnceller.
Tess: Jaja men du vet vad jag menar..

Ursäkta mig men amöbor är väl ändå encelliga organismer?!

Det är Luis också.

MVH/Gnomegirl
2021-03-06, 02:28
Medlem
xrlpyts avatar
Åh herregud.. Nardos..

"Vad är luft? Jag tror luft finns, jag tror vi andas luft, men vi kan inte bevisa luft, på samma sätt som vi inte kan bevisa Gud, men jag tror på Gud, jag känner Gud... "

aaahhh

AAAAAAHHHHHHHH
2021-03-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Försökte verkligen ge BB en chans i början men fastnade inte och tittade ingenting andra veckan. I brist på annat att se försökte jag ge det en till chans och senaste veckan har jag kollat några (ganska många) timmar om dagen och har nu ”äntligen” fastnat. Visst saknar man gamla goda tider med kanal5 men kommer nog se klart säsongen iaf. Vilka är era favoriter? För mig växlar det ganska mycket. Men gillar dom flesta nu!

Kanal5/tidigare säsonger var speciella, och annorlunda. Antingen lever man kvar i det och klagar, eller så ser man hur världen/samhället förändras (snabbt). Håller med, det växlar mycket (vad gäller vissa deltagare). Simon är fortfarande min favorit - gillar att få andra att skratta och må bra, men samtidigt offrar han ibland sin egen vällevnad (dels att han vill betala tillbaka till sina föräldrar genom att vinna miljonen och dels för att han ibland offrar sig själv till förmån för andra).
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Det är så frustrerande att se de här människorna, jag får sympatibluewalls och irriterar mig på hur lame alla deltagarna är.
De stänger ned intressanta samtal, twat/cockblockar, stoppar folk från att spåra och sänker stämningen hela tiden.
Varför har BB tagit in dessa prydon/tråkmånsar.
Och BAM där börjar Nardos prata om Gud och Jesus 🙄

+1.. Spot on!
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hjärndöd konversation just nu.. Dessa människor kan jag lova skulle använda sig av argumentet att lågutbildade röstar på SD.

Tyvärr kan man i dagens samhälle vara både välutbildad och ganska hjärndöd samtidigt. Tror absolut denna grupp står för en stor del av SD-väljare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är Luis också.

MVH/Gnomegirl

Det är han sannerligen inte, möjligtvis en enorm massa av amöbor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in