2021-03-06, 00:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Inte bara böcker. Mamma trodde att jag hade klistrat igen Elloskatalogen

Aaah fyfasen. Jag får nu bilder av det. Jag försökte styra rätt. Inte alltid det funkade.
Medlem
Anonym396s avatar
Fyfan, så sjukt jävla trött på Judiths utläggningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ehh..bytte till badrumskameran och hör Peddo prata (på sin fina engelska) om att tjejen går på toaletten och pissar ut sperma efter sexet

Njae, han pratar väl om att killar "pissar" snett eftersom det finns sperma kvar i kuken eller nått? Vilket är helt fel av sig självt, men ändå.
Medlem
DjPuttes avatar
Har dem problem i badrummet eller vad den kameran är censurerad.....
Medlem
Lunatics avatar
Kan kan DC sluta filma dom 2 tråkigaste i huset att lyssna på.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tror ni vi kommer få se det juddan bryta ihop psykiskt ála psykos som ett tidigare år?

Känns ju lite så, verkar instabil som fan.
Japp... Känns som det slagit slint
2021-03-06, 00:36
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Vi har väl ett prakt exempel på det förra året med Samis vinst. Han sög på tävlingar han t.o.m.struntade i flera. Han vann en tävling på 100 dagar, harakirikorv ätar tävlingen siluett av säsongen. Han lät tittarna avgöra.
Att gilla en underdog är något jag skriver under på, det är det sociala experimentets bästa sida.

Tack för denna ifyllning. Det stämmer så bra! Det är inte fångarna på fortet vi följer som galningar varje dag, det är det sociala spelet
Medlem
royalqualitys avatar
Judith är bara så pinsam, hon vill få fram folks känslor för att sedan få trösta med närhet/kramar. Ända sättet hon kan komma nära folk vilket få anses som vidrigt beteende. Hoppas hon ryker så snart som möjligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack OH. Det är du och alla som dig att vi blir en familj för en kort stund. Vi älskar och hatar varandra. Skrattar oftast. Skitsamma vad man tycker eller vem man gillar. Man kan pika varandra lite. Man måste komma bort. Corona får inte ta över. Jag har ofta fel, men än sen då. Man kan rätta till det. Det är aldrig försent. Alla skall få ha en röst. Jag sätter på en skön vinyl kollar BB och skrattar oftast. Ingen har rätt och ingen har fel.
oh du älskar jag dig ännu mer, du e så kermit
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kan kan DC sluta filma dom 2 tråkigaste i huset att lyssna på.
Finns inget annat att filma i huset då festen dog vid 21 i går kväll tyvärr....
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ehh..bytte till badrumskameran och hör Peddo prata (på sin fina engelska) om att tjejen går på toaletten och pissar ut sperma efter sexet

Åååh nej jag tycker någon ska pissa på honom.

Hallås jag har panik, varje gång jag byter sida på Flashback så loggas jag ut automatiskt. Vad är problemet ???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack OH. Det är du och alla som dig att vi blir en familj för en kort stund. Vi älskar och hatar varandra. Skrattar oftast. Skitsamma vad man tycker eller vem man gillar. Man kan pika varandra lite. Man måste komma bort. Corona får inte ta över. Jag har ofta fel, men än sen då. Man kan rätta till det. Det är aldrig försent. Alla skall få ha en röst. Jag sätter på en skön vinyl kollar BB och skrattar oftast. Ingen har rätt och ingen har fel.
Det roligaste med dig, du är kvar och kör ditt! Men fan vilken fanclub du har! Du får snart skapa egen tråd bara om dig!🤣🤣🤣👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in