2021-03-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
+1! Redan andra dagen var det tydligt att hon var en obehaglig och tråkig människa. Varit smått frustrerande att se folk hylla henne här. Men nu!

Hon sjönk som en sten så fort hon börja lalla runt med Peddot
2021-03-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Emelie o Adrian hade flest röster

Ja det kunde man ju ana! Tack för info, är på tok för nyfiken för att klara av all meningslös väntan på allt som oftast lika meningslösa händelser. Men det blir kul att se de andras reaktioner (framförallt Judiths och Tess).
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-02 kl. 21:11.
2021-03-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Emelie o Adrian hade flest röster

De två tråkigaste i huset. En som är anonym och som en fluga på väggen. Och en vars enda personlighetsdrag är att vara sur, passivt aggressiv och snacka skit om andra för att hävda sig själv och hänvisa allt till hennes breakup som att hon var den första i världen som haft ett förhållande som tagit slut. Vilket radarpar. Som att de på färg som torkar
2021-03-02, 21:10
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Har inte gillat Judith sedan första dagen jag började se på BB.
Det var extremt mycket löst folk här inne de första dagarna. Kan tänka mig det var många mammor med 2 meter bred röv precis som Judith som kunde relatera till henne eller nåt. De flesta verkar ha flytt tillbaka till familjeliv som väntat. Så nu kan vi hålla låda som det bör sig varas på flashback. Dödsknarkarnazister med 30 cm slak som diskuterar hurvida folk ska ut från landet eller inte. Och med det vill jag posta en liten lista på vilka som ska ut från huset, och gärna landet också.

Peddo
Joel
Nardos

Vid brist på annat.
Judith
Pontus
Therese
2021-03-02, 21:11
Medlem
missismisters avatar
Tycker Nardos var riktigt otrevlig och fällde dumma kommentarer till Simon under golfen.. medans han hela tiden var positivt.

Nardos börjar kännas som väldigt fel i detta program för mig. Alldeles för omogen och utan ett uns självinsikt.

Igår tyckte jag synd om henne när hon grät, men jag börjar tycka att hon kommer undan med mycket.

Trodde aldrig jag skulle skriva det - menjag hoppas hon åker ut, hon behöver jobba med sig själv och hitta en mognad o styrka. Helt fel sätt för henne att tro att hon får det i BB.

Tycker både hon börjar kännas trög och jobbig... Suck.
2021-03-02, 21:13
Medlem
Ridnes avatar
Simons fångblues utanför badrummet.. Episkt!
2021-03-02, 21:13
Medlem
verkar som det blir tidig natt idag för dem flesta
2021-03-02, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
De två tråkigaste i huset. En som är anonym och som en fluga på väggen. Och en vars enda personlighetsdrag är att vara sur, passivt aggressiv och snacka skit om andra för att hävda sig själv och hänvisa allt till hennes breakup som att hon var den första i världen som haft ett förhållande som tagit slut. Vilket radarpar. Som att de på färg som torkar

Tror de flesta här inne ville göra Tess avundsjuk
2021-03-02, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Tycker Nardos var riktigt otrevlig och fällde dumma kommentarer till Simon under golfen.. medans han hela tiden var positivt.

Nardos börjar kännas som väldigt fel i detta program för mig. Alldeles för omogen och utan ett uns självinsikt.

Igår tyckte jag synd om henne när hon grät, men jag börjar tycka att hon kommer undan med mycket.

Trodde aldrig jag skulle skriva det - menjag hoppas hon åker ut, hon behöver jobba med sig själv och hitta en mognad o styrka. Helt fel sätt för henne att tro att hon får det i BB.

Tycker både hon börjar kännas trög och jobbig... Suck.

Håller med dig 🙌
2021-03-02, 21:15
Medlem
Pontus: Får vi klippa sönder din Kalle Anka -pocket?
Simon: Får ni vad??
Pontus: Klippa sönder den i två delar?
Simon: Om ni får klippa sönder min pocket??
Pontus: Ja så att två kan läsa samtidigt.
Simon: Jaha!! Ja det kan ni!

Älskar Simon!
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-02 kl. 21:17.
2021-03-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Wtf?! Är HAN elak?! Snarare tvärtom!

Precis Simon är la fan inte elak pojken har ett hjärta och gör allt med glimten i ögat!
Varför har det inte drivits en kampanj på Luie när han ständigt hånar Simon? Är det bara jag som ser ett mönster om vilka som ska sätts i fack som offer?

In och anmäl bbpolisen kontot är ändå bara partiskt och har inget intresse av att göra riktiga analyser! Anmäl så kontot tystas för gott!!!
2021-03-02, 21:18
Medlem
Lunatics avatar
Så trötta och sega att efter 2v orkar dom knappt bry sig,
och hasar fötterna till soffan för att lyssna, När det kommit brev

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här