2021-03-06, 00:32
Medlem
Knasfians avatar
Herregud vad alla ältar på allt... Offerkoftor på samtliga deltagare ikväll.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Joel har fått utlösning när han kissade ikväll

Jag visste väl att han var en Afghansk pissbög.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Tror ni vi kommer få se det juddan bryta ihop psykiskt ála psykos som ett tidigare år?

Känns ju lite så, verkar instabil som fan.
2021-03-06, 00:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OHgud
hehe du e så skön, tack för att du la märke till mig- finns bara en anledning man sitter här på fb, o du e den. älskar dina sarkastiska inlälgg

Tack OH. Det är du och alla som dig att vi blir en familj för en kort stund. Vi älskar och hatar varandra. Skrattar oftast. Skitsamma vad man tycker eller vem man gillar. Man kan pika varandra lite. Man måste komma bort. Corona får inte ta över. Jag har ofta fel, men än sen då. Man kan rätta till det. Det är aldrig försent. Alla skall få ha en röst. Jag sätter på en skön vinyl kollar BB och skrattar oftast. Ingen har rätt och ingen har fel.
Medlem
Deltagarna är extra känslosamma, djupa, filosofiska - inser hur mycket de saknar utsidan. Förstod det när Simon började ifrågasätta sin existens innan lunchen serverades.

Tre veckor, mer eller mindre, det finns en "gräns" (som varit tydlig ända sedan MTV sände "The Real World" i början av nittiotalet).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Den doften... 😂
🥰👍👍👍
Medlem
Lunatics avatar
Åå vad trött jag är på att höra Nardos. Jag jag jag jag.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Hade du varit själv i 5 minuter med mad woman Juddan så hade du också börjat gråta, fyfan vad hon maler på hahaha sjuk människa så jävla oskönt sätt att "kommunicera"

Hahaha hon säger att hon är helt lost här inne och att hon inte vet hur mycket hon gråtit här inne. Sen säger hon att hon har så mycket ångest och att HON ALDRIG HAFT ÅNGEST I SITT LIV.
Då kan hennes liv inte varit så hemskt som hon påstår.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja. Lite annat än min häst och starlet🤣👍
Medlem
Ehh..bytte till badrumskameran och hör Peddo prata (på sin fina engelska) om att tjejen går på toaletten och pissar ut sperma efter sexet
2021-03-06, 00:34
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du kan förlora varenda tävling och fortfarande bli kvarröstad av tittarna varje vecka. Att vara fet och äldre ger dig inte automatiskt massor med minuspoäng hos tittare. Jag håller Katti och Luis högre än många av dessa yngre stjärnor, gör inte du det? För just nu argumenterar du för att de med all rätta skall ut först.

Sen behövs deras ålder i gruppdynamiken, men du kanske konstant är ute efter fingrar-i-röven-tugget som poolhuset nyss erbjöd.

Smartare än vad?

"Om man kan vinna tävlingar och vinna immunitet så får man mer tid på sig att visa sin personlighet" skriver du.

Att man kan visa sin personlighet mer när man är immun kontra när man hänger löst stämmer ju inte. De rätta sidorna kommer fram när man hänger löst och visar känslor. Pedram, Katti, Emelie är praktexempel på detta. Menar du att med en immunitet har man mer andrum och kan fortsätta spela på en falsk fasad? Det är ju raka motsatsen till att visa sin riktiga personlighet.

Många gillar förlorare btw.

Vi har väl ett prakt exempel på det förra året med Samis vinst. Han sög på tävlingar han t.o.m.struntade i flera. Han vann en tävling på 100 dagar, harakirikorv ätar tävlingen siluett av säsongen. Han lät tittarna avgöra.
Att gilla en underdog är något jag skriver under på, det är det sociala experimentets bästa sida.
2021-03-06, 00:34
Medlem
Har umgåtts med personer som Judith tidigare som ska överdriva & överanalysera allt & göra allt djupt, "de dödar oss", "de äter oss", fyfan vad tröttsamt det är att lyssna på. Man blir bara deprimerad av att höra sån skit konstant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in