2021-03-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snedlund
Jamen dåså vad bra, tack för bekräftelsen Malmens1. Vet du hur vi kan vara säkra på att den bilden är från han som hittade kroppen? Dum fråga kanske om den redan besvarats i andra tråden, håller på och läser ikapp nu efter jobbet.
Av den enkla andledning att jag kontaktat människan och fått den, det är inte svårare än så, sen om den är äkta eller fake kan jag inte svära på, men jag tycker den ser äkta ut. exakt samma skor!
Citera
2021-03-05, 20:10
Medlem
Snedlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Av den enkla andledning att jag kontaktat människan och fått den, det är inte svårare än så, sen om den är äkta eller fake kan jag inte svära på, men jag tycker den ser äkta ut. exakt samma skor!

All right! Har du möjligtvis fler bilder att dela med dig av?
Citera
2021-03-05, 20:14
Medlem
Citat:
Då är det DA som hittats. Hur många har exakt samma skor där både ägare och skor saknas? Finns inte på kartan.
Citera
2021-03-05, 20:14
Medlem
Polisen har antagligen fått svar på DNA samma dag kroppen hittades.

Varför säger de inget?
Citera
2021-03-05, 20:21
Medlem
Nu kan jag inte längre vara tyst.... Den här bilden med skon. Den ligger helt tydligt i en mörk grotta. Men personer har här i tråden tigare skrivit att det inte finns några grottor i området. ??? Så visst är bilden fekjk? På bilderna från AB på Poliserna så syns inga grott öppningar.
Citera
2021-03-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuSynsAlltid
Nu kan jag inte längre vara tyst.... Den här bilden med skon. Den ligger helt tydligt i en mörk grotta. Men personer har här i tråden tigare skrivit att det inte finns några grottor i området. ??? Så visst är bilden fekjk? På bilderna från AB på Poliserna så syns inga grott öppningar.
I tråden om DA är detta redan avklarat, att bilden är fejk.
Citera
2021-03-05, 20:27
Medlem
I efterlysning stod det att skorna var färgranna
Citera
2021-03-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snedlund
All right! Har du möjligtvis fler bilder att dela med dig av?
Tyvärr inte, annars hade jag mer än gärna delat med mig beroende på vad det är såklart!
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Då är det DA som hittats. Hur många har exakt samma skor där både ägare och skor saknas? Finns inte på kartan.
Japp det måste det vara, den stora frågan är väl ifall det är en olycka eller ett mord och att han dumpats där...
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Polisen har antagligen fått svar på DNA samma dag kroppen hittades.

Varför säger de inget?
Ja det tror jag med, dom undersöker nog möjlig dödsorsak skulle jag vilja gissa på, men dom kan inte dröja hur länge som helst heller, undrar verkligen ifall anhöriga fått beskedet eller inte
Citat:
Ursprungligen postat av DuSynsAlltid
Bilden med skon bör vara äkta vara, bara för att det står grotta i medier så måste det inte vara det, en kille som var där igår bekräftade att det är fyndplatsen.
Citera
2021-03-05, 20:31
Medlem
Citat:

Bilden med skon bör vara äkta vara, bara för att det står grotta i medier så måste det inte vara det, en kille som var där igår bekräftade att det är fyndplatsen.
Sen kan det vara en definitionsfråga - grotta eller skreva. Alla har inte samma definition. Jag ser skorna på bilden, och jag har sett bilden i media hur skorna skall se ut och broderns beskrivning av dom. Varför skall man fejka en sån bild som du lagt ut? Det begriper i alla fall inte jag.
Citera
2021-03-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Sen kan det vara en definitionsfråga - grotta eller skreva. Alla har inte samma definition. Jag ser skorna på bilden, och jag har sett bilden i media hur skorna skall se ut och broderns beskrivning av dom. Varför skall man fejka en sån bild som du lagt ut? Det begriper i alla fall inte jag.
Japp så är det! vem skulle orka och vad skulle man tjäna på att lägga ut en manipulerad bild? Tycker det är tråkigt att folk säger att det är fake när man inte kan motbevisa det. hoppas vi får svar snart
Citera
2021-03-05, 20:46
Medlem
Giggedigos avatar
Citat:

Men Deniz, som du också påstår att du heter. Kan inte du berätta hur du fick tag i kontaktuppgifterna till personen som hittade kvarlevorna? Det hade varit så himla kul att veta hur du med sån expertis och intelligens lyckas både träffa Deniz på hemmafester, gymmet, sen se honom efter försvinnandet i kostym en gång... och sen EN TILL gång i en bil med hotfulla män i baksätet? Inte nog med det får du tag i e-postadressen och förstahandsinformation från personen som hittade kvarlevorna... PLUS en bild från honom där han själv beskurit en bild på just den skomodell Deniz sägs ha haft på sig.

Du är ju bara för mycket. Jag undrar vad en sån som du får ut av att hålla på såhär? Har du ingen annan nära dig som du kan få bekräftelse av? Varför i behov av att nästla dig in i ett fall och FÖRFALSKA ”bevis” och ”vittnesuppgifter” för att DU SJÄLV ska må bra när så många är lidande i detta.

UPPSÖK HJÄLP!!!!!!!!
Citera
2021-03-05, 20:47
Medlem
Hur är det möjligt att man missar att söka här? Som jag förstått det så har det varit flera sök i området och just den här typen av klippor borde ju vara högintressanta och undersökas ingående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in