2021-03-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hjälper det mot en inflammation i en visdomstand? Låt mig tvivla.

jaa i och med att Ipren är inflammationshämmande och både Alvedon och Ipren är smärtstillande så är det väl klart det hjälper mot tandvärk.
2021-03-05, 18:28
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram påminner om en uppuffad påfågel, han är så jävla nöjd med sig själv och livet just nu. Det kommer bli ett hårt fall senare i kväll när Tess nobbar honom för 18:e gången..
2021-03-05, 18:31
Medlem
Smärtsamt att bevittna
2021-03-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror henne faktiskt när hon säger att Pedram får hångla med vem han vill, och att hon menade det när hon sa att det som störde henne var att de pratade när hon försökte sova. Att det blev ett sån långdragen diskussion av det var ju för att båda var fulla och skulle "prata ut", det har väl de flesta varit med om. Tess hade ju t o m minnesluckor dagen efter och kunde inte komma ihåg hur bråket startade..

Diskussioner på fyllan har de flesta varit med om men hon ältade det dagen efter också, och då kom hon ju ihåg hur det startade, det var en sak av flera liksom. Sättet hon försöker vända folk emot varandra, jag tycker inte det är schysst, ingen tjej jag skulle vilja hänga med men det är tur att alla tänker olika!
2021-03-05, 18:32
Medlem
Pedram är klädd som att han är redo för ett syrianskt bröllop. Bara lackskorna som fattas
2021-03-05, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram är klädd som att han är redo för ett syrianskt bröllop. Bara lackskorna som fattas
Haha ser faktiskt ut så!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jaa i och med att Ipren är inflammationshämmande och både Alvedon och Ipren är smärtstillande så är det väl klart det hjälper mot tandvärk.
Haft samma problem och fick äta penicillin i 14 dagar och det släppte på dag 13!
Det kan iofs vara olika, men jag tycker det borde kollas innan man gav bara Al och Ip.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha

är det inte inflammation i örat?
2021-03-05, 18:36
Medlem
Är det någon mer än jag som tycker att de äter hela tiden i det där huset? Det i kombination med så lite motion så borde alla bli överviktiga, de måste ha en sjuhelsikes ämnesomsättning, för det är ingen som gått upp i vikt under programmets gång än va? Tycker alla ser ut att ha ungefär samma vikt som när de gick in.
2021-03-05, 18:37
Medlem
Zingo2s avatar
Är det Judiths matvecka? Förstår att hon lagar, för bara hon som kan laga mat i huset.
2021-03-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
är det inte inflammation i örat?

visdomstand som värken gått upp i örat sa de igår iaf, hur som så jobbar de två läkemedeln bra ihop när det gäller lättare inflammationer
2021-03-05, 18:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
1. Är det samma personer som kommenterar de två händelserna?

2. Är de två situationerna ens jämförbara?

Som exempel så har undertecknad inte skrivit en rad om Tess tårar, men bölade själv av den fina stunden mellan Simon och Nardos.

Väldigt olika människor som skriver i den här tråden. En persons inlägg är inte representativt för en annans. Man lär sig rätt snabbt vilka personers inlägg som för en själv är värda att läsa och inte.

Men Grodan har väl alltid nästan rätt, quack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in