2021-03-05, 18:21
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Haha älskar att Luis trivs med att sitta ihop med den vuxna fjortisen, men Therese vill bara springa iväg och grina
Haha, Luis tar det softis. Han gillar det
2021-03-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jag såg inte just den händelsen, men det känns lite som att produktionen borde skilja på fobier och fobier som har uppkommit av traumatiska händelser. Sen kan man fråga sig om det är nödvändigt att utsätta deltagarna för sina fobier öht. Det måste ju finnas andra sätt att skapa underhållande TV
Ja, men precis. Tycker inte el gällande Tanja är en fobi utan en tragiskt händelse som har påverkat henne för resten av hennes liv. Det är ungefär som att ta någon uppenbar krigsskadad och sätta in i ett rum där de skjuter på varandra. Typ.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, han sitter och små ler som vanligt. Han är snäll.
Gillar Luis. Hoppas han får vara kvar länge. Så länge han trivs.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Haha, Lois tar det softis. Han gillar det
Hahaha, ja!
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-03-05 kl. 18:36.
2021-03-05, 18:23
Medlem
Medlem33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kollar på BB. Att ta på sig ett par tajta jeans är inte att vara uppmärksamhetssökande. Jag tror att många inte förstår vad ordet betyder. Hon drar ju sig tvärtom undan mest hela tiden, hon är sällan den som pratar mest under husmöten osv, hon verkar inte alls vilja stå i centrum hela tiden. Pontus och Simon och Nardos är uppmärksamhetssökande.
Tycker man kan lägga Joel på den listan
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Han fick smärtstillande. Ipren och Alvedon.
Hjälper det mot en inflammation i en visdomstand? Låt mig tvivla.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Weho!
Vi får se hur han skall lyckas med det - på mellanöl
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem33
Tycker man kan lägga Joel på den listan
O ja.
2021-03-05, 18:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag har helt förståelse för att alla inte kan vara hype hela tiden eller så.. Okej jag antar att du missade när Tanja och Pedram hånglade och hon blev superförbannad över det trots att hon vid ett flertal ggr sagt att hon inte är intresserad av honom..
Nej det handlar inte om "en snygg tjej som måste vara sådan" det handlar om en tjej som enligt mig ser rätt vanlig ut och har en personlighet som inte gör något bättre.
Hon kanske är skitrolig utanför huset men det är vad jag ser därinne som jag bildar mig min uppfattning från.

Jag tror henne faktiskt när hon säger att Pedram får hångla med vem han vill, och att hon menade det när hon sa att det som störde henne var att de pratade när hon försökte sova. Att det blev en sån långdragen diskussion av det var ju för att båda var fulla och skulle "prata ut", det har väl de flesta varit med om. Tess hade ju t o m minnesluckor dagen efter och kunde inte komma ihåg hur bråket startade..
Senast redigerad av xrlpyt 2021-03-05 kl. 18:30.
2021-03-05, 18:27
Medlem
Zingo2s avatar
Härligt att se Pedram glad.😀👍 eller vad tycker du Grodan?😀
2021-03-05, 18:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kollar på BB. Att ta på sig ett par tajta jeans är inte att vara uppmärksamhetssökande. Jag tror att många inte förstår vad ordet betyder. Hon drar ju sig tvärtom undan mest hela tiden, hon är sällan den som pratar mest under husmöten osv, hon verkar inte alls vilja stå i centrum hela tiden. Pontus och Simon och Nardos är uppmärksamhetssökande.
Gött svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in