2021-03-05, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Har ni sett Tanjas senaste bikt i appen? Vill bara krama om henne! Utan att förminska de andra deltagarna så måste jag ändå säga att behöva möta deras fobier känns som rena barnleken i jämförelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Men förstår henne, dom borde tagit bort den så fort hon kom in i huset för dom gav ju den till Simon samma dag eller dagen efter hon kom in. Det borde tas bort ifrån Big Brother och jag är ingen PK-kärring alls men det tycker jag är hemskt att de gör. Hon är säkert orolig om att hon ska få den också. Fy.
Hon såg dräkten innan hon kom in i huset och visste mycket väl att det är en typisk BB grej. Att hon inte bara tog det med en klackspark hm
2021-03-05, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Får inte upp, försökte leta efter den igår. Kan du länka?

Vet inte om man kan länka till dem? Men kollade och den finns uppe i båda apparna.
2021-03-05, 15:42
Medlem
Har någon sett nånstans, om Steff och Judith kommer få något straff för paktandet tidigare idag? Jag väntade mig att Steff åtminstone skulle förvägras att tävla. Men ännu har jag inte märkt om dom fått nån reprimand för det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon såg dräkten innan hon kom in i huset och visste mycket väl att det är en typisk BB grej. Att hon inte bara tog det med en klackspark hm

Fast, hur mycket mer med en klackspark kunde hon tagit det? Hörde inte ett ord om det förutom i bikten. Respekt till henne för det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mison60
Har någon sett nånstans, om Steff och Judith kommer få något straff för paktandet tidigare idag? Jag väntade mig att Steff åtminstone skulle förvägras att tävla. Men ännu har jag inte märkt om dom fått nån reprimand för det

vilket paktande?
2021-03-05, 15:44
Medlem
Citat:
Fast, hur mycket mer med en klackspark kunde hon tagit det? Hörde inte ett ord om det förutom i bikten. Respekt till henne för det!
Aa nä jag såg klippet nu och hon tog det mycket riktigt med en klackspark. Starkt av henne, inte som Pedrams och Kattis, vad jag tror, överdrift med fobier.
2021-03-05, 15:46
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Hahahahahaha va i helvete den såg jag inte komma.
Hahahaha
2021-03-05, 15:46
Medlem
bb är fan ändå rätt roliga på instagram kolla senaste posten spoiler alert
2021-03-05, 15:47
Medlem
Citat:
Aa nä jag såg klippet nu och hon tog det mycket riktigt med en klackspark. Starkt av henne, inte som Pedrams och Kattis, vad jag tror, överdrift med fobier.

Jo, lite min tanke också. Vill som sagt inte förminska någons eventuella fobier men lite skillnad på karaktär är det allt, haha.
2021-03-05, 15:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilket paktande?
Inget paktande, hen gillar inte dem.😀
2021-03-05, 15:48
Medlem
Citat:
Precis, hon gick igenom det när Simon hade den, och stod ut i rummet utan något väsen men gick och pratade i bikten. Jämför det med hur Pedram skulle överdriva med sin båtmotor osv. Hon gick igenom det som en kung!
2021-03-05, 15:48
Medlem
Nuuu mina vänner! Det är dags. Vem eller vilka mer blir säkra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in