2021-03-05, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahahaha! Mmm och jag är övertygad om att hon inge skulle få en sådan diagnos heller. Bara för att man är morgonpigg och drar iväg en säng har man inte ADHD. Sorry, Judith.

Vad gäller Nardos så finns det en anledning till varför jag snabbt sa att jag inte ogillar henne. Min enda grej är att det är kul när hon blir arg. Men hon klättrar upp från tredje plats:

1. Simon
2. Nardos
3. Tanja
Kul top 3, jag har Simon Nardos och ingen på tredje ännu som sticker ut. Jag skulle vilja ge Tanja lite mer tid, jag har inte riktigt tagit in att hon faktiskt är en riktig deltagare ännu.
2021-03-05, 15:15
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hmm, ja kanske. Lite orolig att han fegar ur och tänker att Peddi blir det mest neutrala i det här läget, för att det typ känns orättvist att han är med en som är auto eller något sånt ynkryggigt.
Men om han väljer Peddot så är han tvungen att sova med Nardos, Tanja och Joel i det rosa sovrummet. Jag tror inte att han kommer välja Peddot men jag vet inte då det är svårt att läsa honom. Men Mössan kanske vill bli hans vita blattebror fast då får han byta sovrum.
2021-03-05, 15:15
Medlem
xrlpyts avatar
Enda gången Nardos är uthärdlig är när hon är tyst. Man får ta vara på dessa få tillfällen, för snart kommer hon sätta igång igen.
2021-03-05, 15:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag tänker också på att Adrian verkar ha både brains och hjärta - skulle kunna vara så att han förstår att Tanja och Joel är väldigt starka karaktärer och då kanske vill rädda folk som eventuellt skulle stå sig svaga mot dem i en veckofinal. Nardos/Simon och Tanja/Joel går nog bort för immunitet i sådana fall.
Javisst. Då skulle ju egentligen Tess och Luis vara det ultimata valet då Peddo och Katti blev kvar efter måndagens final. Om man nu tänker i dom banorna. Sedan kan han ju tänka med pungen och vilja ha kvar en brutta i stället för en hårig röv

Citat:
Hmm, ja kanske. Lite orolig att han fegar ur och tänker att Peddi blir det mest neutrala i det här läget, för att det typ känns orättvist att han är med en som är auto eller något sånt ynkryggigt.
Det är just det jag också upplever.
2021-03-05, 15:16
Medlem
Varför möts man av denna begravningsstämning? Ngt speciellt som hänt idag?
Alla verkar väldigt nedstämda..?
2021-03-05, 15:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Många är sega efter att ha suttit ihop så länge, men Adrian vann en tävling och ska rädda ett par. Folk väntar väl på det beslutet, nerverna på utsidan. (Väljer han Pedram/Katti så blir bara Pedram immun eftersom Katti inte kan räddas.)
2021-03-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

Det är nog oron inför valet som AD ska göra då han vann tävlingen. Han får välja att rädda ett par (eller Peddi).
2021-03-05, 15:23
Medlem
luis har fortfarande inte fattat hur man drar åt kedjebältet
2021-03-05, 15:24
Medlem
Har ni sett Tanjas senaste bikt i appen? Vill bara krama om henne! Utan att förminska de andra deltagarna så måste jag ändå säga att behöva möta deras fobier känns som rena barnleken i jämförelse.
2021-03-05, 15:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Det är nog oron inför valet som AD ska göra då han vann tävlingen. Han får välja att rädda ett par (eller Peddi).
Han kan rädda Pedram, för de andra klarar sig nog ändå.
Om Pedram åker, vem ska det skrivas om här då?😀
2021-03-05, 15:25
Medlem
Pedram sitter nog och kokar nu när de pratar om Thomas di leva. Han är ärrad efter Katti skrek på fyllan att han var lik honom hahaha
2021-03-05, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Pedram sitter nog och kokar nu när de pratar om Thomas di leva. Han är ärrad efter Katti skrek på fyllan att han var lik honom hahaha

Skrattar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in