2021-03-05, 15:05
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Simon och Nardos nu <3 Säga vad en vill om henne emellanåt men tror att hon är exakt vad han behöver just nu. Blir typ gråtfärdig nu haha mvh högsensitiv

Jo, men hon kunde låta HONOM prata istället för att hela tiden vända det till sig själv. Jag hade inte yttrat ett ord till henne eftersom det är lika med en 5 gånger så lång monolog. Visst, hon försöker men det blir så fel!!

Okej, jag vet, skulle sluta titta men det blev inte så men jobb inatt så då är ni mitt hopp.
2021-03-05, 15:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, taktiskt sätt så vore det såklart det bästa. Frågan är om han tänker så pass taktiskt redan nu, trots att han är tävlingsmänniska. Han verkar mån om att bli omtyckt också. Han förlorar kanske inga sympatier av att välja dem heller i och för sig.. Ah, det är en svår nöt att knäcka.

Om han vill hålla sig neutral så borde han välja Joel och Tanja. Ingen blir direkt sur. Som när Tess valde Joel. Joel ses ju bara som en liten och trevlig pajas. Eller?
2021-03-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lol

Har hon inte ADHD på papper!?
Nej det har hon inte haha..
2021-03-05, 15:07
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror du Peddi har mer stöd än Tess?

Jag tror det. Finns många, många iranier därute som stödröstar.
2021-03-05, 15:08
Medlem
Blaisens avatar
AD har nu chansen att visa om han är en syltrygg eller har kulor! Befria stackars Simon nu men tror han väljer sin bruuuusch.
2021-03-05, 15:08
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om han vill hålla sig neutral så borde han välja Joel och Tanja. Ingen blir direkt sur. Som när Tess valde Joel. Joel ses ju bara som en liten och trevlig pajas. Eller?

Jag tänker också på att Adrian verkar ha både brains och hjärta - skulle kunna vara så att han förstår att Tanja och Joel är väldigt starka karaktärer och då kanske vill rädda folk som eventuellt skulle stå sig svaga mot dem i en veckofinal. Nardos/Simon och Tanja/Joel går nog bort för immunitet i sådana fall.
2021-03-05, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om han vill hålla sig neutral så borde han välja Joel och Tanja. Ingen blir direkt sur. Som när Tess valde Joel. Joel sea ju bara som en liten och trevlig pajas. Eller?

Hmm, ja kanske. Lite orolig att han fegar ur och tänker att Peddi blir det mest neutrala i det här läget, för att det typ känns orättvist att han är med en som är auto eller något sånt ynkryggigt.
2021-03-05, 15:10
Medlem
Svart-Skalles avatar
Hur många minuter under dessa 2-3 veckor har Luis stått upp? Tycker han sitter och ligger 24/7.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, men hon kunde låta HONOM prata istället för att hela tiden vända det till sig själv. Jag hade inte yttrat ett ord till henne eftersom det är lika med en 5 gånger så lång monolog. Visst, hon försöker men det blir så fel!!

Okej, jag vet, skulle sluta titta men det blev inte så men jobb inatt så då är ni mitt hopp.

Jag vet, det är en av de saker jag stör mig mest med henne - att hon vänder allt till sig själv och ska vara ”värst”. Men med tanke på hur Simon mår just nu kan det vara bra för honom att höra om andras erfarenheter. För annars kanske han inte kan ta till sig av peppen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Hur många minuter under dessa 2-3 veckor har Luis stått upp? Tycker han sitter och ligger 24/7.

Det var nog under pakettävlingen han rörde sig som mest på hela veckan.
Medlem
nån som vet vad peddot heter på twitter?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nej det har hon inte haha..
Hahahaha! Mmm och jag är övertygad om att hon inge skulle få en sådan diagnos heller. Bara för att man är morgonpigg och drar iväg en säng har man inte ADHD. Sorry, Judith.

Vad gäller Nardos så finns det en anledning till varför jag snabbt sa att jag inte ogillar henne. Min enda grej är att det är kul när hon blir arg. Men hon klättrar upp från tredje plats:

1. Simon
2. Nardos
3. Tanja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in