Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-05, 09:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smorblom
B O är med i Martin berglunds musikvideo och han är även med i Horses without makeups musikvideo. Så han är nog mer än bara fan till dom

Vet du vilken låt?
Citera
2021-03-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil83
Kan ju bero på att han förut jobbade på Kris

Nu verkar det som B.O arbetar som kock på en förskola. Vet inte om det känns så lämpligt med tanke på att han så sent som i november blev dömd för narkotikabrott.
Citera
2021-03-05, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash001
Nu verkar det som B.O arbetar som kock på en förskola. Vet inte om det känns så lämpligt med tanke på att han så sent som i november blev dömd för narkotikabrott.

Och innan November var han drogfri i flera år Till Mö**er kom in i bilden
Han sköter sitt jobb o var omtyckt
*l*l
Citera
2021-03-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vet du vilken låt?
https://youtu.be/imvPbMEpEek
Citera
2021-03-05, 13:11
Citat:

Finns pedofiler på förskolor också. Han lagar nog inte mat med narkotika och umgås inte med barnen heller. Med tanke på att han varit drogfri så lång tid så har jag svårt att tro att han var påverkad på arbetstid, då hade han nog inte fått behålla jobbet, som sagt va så skötte han jobbet.
Citera
2021-03-05, 13:41
Medlem
Citat:
Finns pedofiler på förskolor också. Han lagar nog inte mat med narkotika och umgås inte med barnen heller. Med tanke på att han varit drogfri så lång tid så har jag svårt att tro att han var påverkad på arbetstid, då hade han nog inte fått behålla jobbet, som sagt va så skötte han jobbet.
Men det var väl fan vad många försöker helgonförklara Bernt! Han är en dräpare/mördare numera. Sluta försvara honom!
Citera
2021-03-05, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granne-64
Och innan November var han drogfri i flera år Till Mö**er kom in i bilden
Han sköter sitt jobb o var omtyckt
*l*l