Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-05, 09:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smorblom
B O är med i Martin berglunds musikvideo och han är även med i Horses without makeups musikvideo. Så han är nog mer än bara fan till dom

Vet du vilken låt?
Citera
2021-03-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil83
Kan ju bero på att han förut jobbade på Kris

Nu verkar det som B.O arbetar som kock på en förskola. Vet inte om det känns så lämpligt med tanke på att han så sent som i november blev dömd för narkotikabrott.
Citera
2021-03-05, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash001
Nu verkar det som B.O arbetar som kock på en förskola. Vet inte om det känns så lämpligt med tanke på att han så sent som i november blev dömd för narkotikabrott.

Och innan November var han drogfri i flera år Till Mö**er kom in i bilden
Han sköter sitt jobb o var omtyckt
*l*l
Citera
2021-03-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vet du vilken låt?
https://youtu.be/imvPbMEpEek
Citera
2021-03-05, 13:11
Citat:

Finns pedofiler på förskolor också. Han lagar nog inte mat med narkotika och umgås inte med barnen heller. Med tanke på att han varit drogfri så lång tid så har jag svårt att tro att han var påverkad på arbetstid, då hade han nog inte fått behålla jobbet, som sagt va så skötte han jobbet.
Citera
2021-03-05, 13:41
Medlem
Citat:
Finns pedofiler på förskolor också. Han lagar nog inte mat med narkotika och umgås inte med barnen heller. Med tanke på att han varit drogfri så lång tid så har jag svårt att tro att han var påverkad på arbetstid, då hade han nog inte fått behålla jobbet, som sagt va så skötte han jobbet.
Men det var väl fan vad många försöker helgonförklara Bernt! Han är en dräpare/mördare numera. Sluta försvara honom!
Citera
2021-03-05, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granne-64
Och innan November var han drogfri i flera år Till Mö**er kom in i bilden
Han sköter sitt jobb o var omtyckt
*l*l

Ja innan november ja, men efter då? Är det lämpligt att man arbetar i närheten av barn när man beskriva ha "bristande impuls-och konsekvenskontroll". Tror ju såklart inte han lagade mat med knark i, och vet inte vilka droger han nyttjade för att bli dömd för narkotikabrott, men sällan är det drogen som går ut ur kroppen så pass att man är helt lämplig att gå till jobbet dagen efter.
Citera
2021-03-05, 14:12
Medlem
Citat:

Så vad är det du försöker säga? Att det är okej att pedofiler arbetar på förskolor? Hoppas inte dina barn går där! Ett missbruk brukar inte dyka upp från en dag till en annan utan smyga sig på och det kan ta tid för en arbetsplats att uppmärksamma det här för att man precis som du skriver sköter sig till en början. Tills en dag då det händer något.

Min fråga gällde lämpligheten i att låta en person som har en narkotikadom arbeta på en förskola? Alla lärare på en förskola ska lämna utdrag ur belastningsregistret, det här gäller inte kökspersonal eller?
Citera
2021-03-05, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Later
Men det var väl fan vad många försöker helgonförklara Bernt! Han är en dräpare/mördare numera. Sluta försvara honom!

Jag håller helt med! Alla verkar tycka han är en schysst gubbe och allt är T.M fel. Har inte B.O något egen ansvar över sina handlingar?
Citera
2021-03-05, 14:17
Citat:
Så vad är det du försöker säga? Att det är okej att pedofiler arbetar på förskolor? Hoppas inte dina barn går där! Ett missbruk brukar inte dyka upp från en dag till en annan utan smyga sig på och det kan ta tid för en arbetsplats att uppmärksamma det här för att man precis som du skriver sköter sig till en början. Tills en dag då det händer något.

Min fråga gällde lämpligheten i att låta en person som har en narkotikadom arbeta på en förskola? Alla lärare på en förskola ska lämna utdrag ur belastningsregistret, det här gäller inte kökspersonal eller?

Det jag menar är att det finns många människor som är på fel plats.
Citera
2021-03-05, 14:21
Citat:

Det är absolut inte okej med pedofiler och inte några kriminella ute på några jobb. Jag menar att det finns många som absolut inte ska jobba där dom jobbar.
Citera
2021-03-05, 14:22
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Later

Han är inte dömd ännu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in