2021-03-05, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Såg på SVTs nyheter nu kl 12 att han nekar till brott. Slog näven i bordet och påstod att han har varit hemma när folk blev nedhuggna. Hur är det möjligt? Hade han inte kniven på sig när han greps? Kan polisen ha tagit fel man och skjutit ned en oskyldig?

Givetvis ska vi lita på den afghanska, knarkande muslimen. Polisen tog nog fel. Alla kamerabilder ljuger. Övervakningskameror och vittnen ljuger.
Citera
2021-03-05, 12:38
Medlem
hogerspokets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaBojke
Ja, men han var fortfarande en kristen. Han resonerade som vilken galen extremistkristen som helst, alltså.

Du menar alltså att extremkristna har för vana att mörda svenskar just för att de ser svenska ut?

Det känns som de tankarna vilar på ett oerhört vingligt teori-bygge...
Citera
2021-03-05, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Tack för svar. Jag googlade och det var obekvämt lite att hitta om dessa får faktiskt. Även om jag kan hålla med om att det var ett politiskt hatmotiv bakom det så här ju faktiskt ingen media benämnt det som ett terrordåd, inte heller någon brottsrubricering har rört vid det. Så då sprider ju du, likt dom du anklagar, desinformation? Eller missar jag något?

Fast om IS hade utfört dåden så kan vi nog båda hålla med om att det hade klassats som terrordåd. Men tyvärr i media så ursäktas det och det mörkas när det är vita män som begår terrordåd. Däremot så minns jag att några dömdes för just terrorbrott, oavsett vad media väljer att kalla det. Jag kanske minns fel dock.
Citera
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Hahahhahaha du är ju fan helt hjärntvättad. Kolla på Aftonbladet, finns intervjuer med tiotals svenskar och flera afghaner och invandrare också. Där sprack din lilla bubbla. Ett tips, undvik att knarka i dig fria tider och liknande skräp.

Jag läser inte fria tider tycker den är skräp. OnT: de har bara med intervjuer som passar in i narrativet.
”Det är fruktansvärt att sånt här kan hända.” Ja det tycker alla. Men aldrig att de intervjuar ngn som kan ha minsta förslag på vad detta kan bero på, dvs massinvandring.

Allt är välregisserat och man väljer ut det mest safe att intervjua. Det får aldrig bli större krusningar på vattnet än när man frågar vilken som är sommarens godare glass.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Psyksjuk och terrorism är samma sak, som afghanen/hazaren i Vetlanda visade som högg ner 7 personer.

https://files.catbox.moe/6ziixh.mp4

https://files.catbox.moe/uh3phv.mp4

Finns hundratusentals psyksjuka etniskt svenska ungdomar. Är alla terrorister? Hur gammal är du ens?
Citera
2021-03-05, 12:40
Medlem
Friska länder: Månar om offrens mående och hälsa. Attacken var afghanens fel.

Sverige: Månar om gärningsmannens hälsa. Attacken var Sveriges och svenskarnas fel
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Vad för drog då sådana fall?
Det jag undrade var om gärningsmannen är missbrukare.
Citera
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Såg på SVTs nyheter nu kl 12 att han nekar till brott. Slog näven i bordet och påstod att han har varit hemma när folk blev nedhuggna. Hur är det möjligt? Hade han inte kniven på sig när han greps? Kan polisen ha tagit fel man och skjutit ned en oskyldig?

Nej
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Sen gifter sig tjejen med sin kusin, föder 10 ungar, varav en del av dessa pojkar...å så börjar det om igen. Feministerna gillar ju att påpeka de patriarkaliska strukturerna men de glömmer märkvärdigt nog alltid bort de här grupperna. Det är tydligen mest vita män som sysslar med patriarkat

Har du nånsin sett en afghansk tjej utan slöja ?

Jag känner sex stycken. Ingen av dem har slöja.

Jag känner några afghanska killar också. Extremt barnsliga, omogna och helt utan impulskontroll. Går inte att ha i möblerade rum.
Citera
2021-03-05, 12:41
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Fast om IS hade utfört dåden så kan vi nog båda hålla med om att det hade klassats som terrordåd. Men tyvärr i media så ursäktas det och det mörkas när det är vita män som begår terrordåd. Däremot så minns jag att några dömdes för just terrorbrott, oavsett vad media väljer att kalla det. Jag kanske minns fel dock.

Ja det tror jag verkligen det hade klassats som. Hade någon dött hade de troligen blivit de rubriceringen.

Nä ingen dömdes för terrorbrott av vad jag kunde hitta.
Citera
2021-03-05, 12:42
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Finns hundratusentals psyksjuka etniskt svenska ungdomar. Är alla terrorister? Hur gammal är du ens?

Alla araber är inte terrosister men alla terrorister är araber.

https://files.catbox.moe/6ziixh.mp4

https://files.catbox.moe/uh3phv.mp4
Citera
2021-03-05, 12:43
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Givetvis ska vi lita på den afghanska, knarkande muslimen. Polisen tog nog fel. Alla kamerabilder ljuger. Övervakningskameror och vittnen ljuger.
Det fanns en tid när gärningsmän visade ånger, men det var längesedan.
Undrar hur länge det dröjer innan hans försvarsadvokater i den här tråden börjar argumentera
för att polisen har plockat fel person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in