2021-03-05, 11:28
Medlem
Heja Pedram!😊
2021-03-05, 11:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dåligt pannben är det helt enkelt Grodan!
Han har inte haft en motgång i livet då blir det kaos och Pedram klarar inte av det, Det kommer komma en rejäl härdsmälta var så säker då gäller det att ngn hinner ta tag i han!

Snälla låt det ske. Kan inte Joel avsluta med att varje gång någon är snäll och visar rezpekt så ger man Peddot en kram så han inte slår sönder BB huset. Blir man förvånad att just han börjar slänga saker omkring sig, skriker och börjar lacka. Ingen rezpekt till Katti förstås som har upplevt det i sitt liv. Nej rezpekt skall Peddo endast ha inte Katti och inte någon annan när han bölar på nätterna i sovrummet. Jävla snowflake. Så jättesynd om bäbisen.
2021-03-05, 11:30
Medlem
luis spot on nu
2021-03-05, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Varför känns det som Bbpolitzaii försöker vara en hobbykopia av Exonph bruttan ?!

Kräks dubbla öronvaxproppar..

Dem är så jobbiga med dessa bb sidor där dem kommenterar att man ska följa dem för att få veta ”vilka av dem gamla deltagare som ska in i huset” osv... man har redan läst det på hundra andra ställen 🤦🏻‍♀️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Herregud alltså...
Han tar upp det fint för att han säger det han vill få fram utan att peka ut någon eller så!
Hur tänker du att det är fint? Att ta upp något såhär i grupp när alla vet vem som gjorde vad är bara fegt, det är inte fint på något sätt. Det är precis samma grej som Tess gör när hon går runt och söker support för sitt gnäll fast han söker support från alla samtidigt mot den som gjorde det.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Det hände nog också pga att han "myste" med Tess och dessutom att han inte blev vald till parmiddagen

Lätt.

Ett drömscenario ikväll: Adrian vinner tävlingen (känns som en klar vinnare i en stegtävling av de som sitter säkert) - o räddar Simon och Nardos istället för Peddot han resonerar att han hellre räddar 2 personer än 1, eftersom Katti är auto.

DEN blicken. Reaktionen. Flippet. Och så lite alkohol på det, då snackar vi HORHUS
Medlem
ollepolle90s avatar
Haha vettefan vad det är fel på mig, men tess likt Amilia trycker på en knapp där man nästan vill att de ska börja skitsnacket och när det väl är igång blir jag sååå irriterad o hatet bubblar. Men samtidigt kan jag inte låta bli att lyssna
2021-03-05, 11:32
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Varför känns det som Bbpolitzaii försöker vara en hobbykopia av Exonph bruttan ?!

Kräks dubbla öronvaxproppar..

Det var exakt vad jag tyckte också. Avföljde efter 1 min
2021-03-05, 11:32
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Dem är så jobbiga med dessa bb sidor där dem kommenterar att man ska följa dem för att få veta ”vilka av dem gamla deltagare som ska in i huset” osv... man har redan läst det på hundra andra ställen 🤦🏻‍♀️

Verkar leva för varje säsong. Chans att få ”synas” vettu
2021-03-05, 11:33
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Lätt.

Ett drömscenario ikväll: Adrian vinner tävlingen (känns som en klar vinnare i en stegtävling av de som sitter säkert) - o räddar Simon och Nardos istället för Peddot han resonerar att han hellre räddar 2 personer än 1, eftersom Katti är auto.

DEN blicken. Reaktionen. Flippet. Och så lite alkohol på det, då snackar vi HORHUS

Åhh vad jag längtar tills ikväll
2021-03-05, 11:33
Medlem
Nu vill Therese få någon annan att nämna Emelie först, så hon slipper vara den som börjar skitsnacket
2021-03-05, 11:34
Medlem
Nu försöker Tess få dom andra att börja prata om Emelie så att hon inte framstår som skitsnackaren. Hon är en riktig orm den tjejen. Så genomskinligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in