Citat:
Bra analys av läget!
Den svenska folksjälen måste ’ligga under’ med 0-3 innan kampvilja uppstår. Tills dess är det metoder och nånannanismen som härskar. Först när smärtan blir mkt hög börjar majoriteten röra på sig. Vi är inte där än. Den trojanska hästen har inte släppt ut alla krigare än. Det kommer.
Över en miljon främlingar ska försörjas i minst 10 år från ankomst - klart vi inte har pengar till vår egen välfärd framöver.
Synen på Vetlandadådet, gm och invandring kommer att grumlas av än den ene än det andres förminskningar. Att en asylsökande utan eg asylskäl får stanna är redan det ett politiskt sjukdomssymptom. Att psyksjukdom vore ytterligare förmildrande är spiken i välfärdskistan. Sverige saknar självbevarelsedrift. Allt är faktiskt ursprungsfolkets fel - demokratiska val avgör.
Vetlandaafghanen kommer att få det bra. Till skillnad mot offren.
Den svenska folksjälen måste ’ligga under’ med 0-3 innan kampvilja uppstår. Tills dess är det metoder och nånannanismen som härskar. Först när smärtan blir mkt hög börjar majoriteten röra på sig. Vi är inte där än. Den trojanska hästen har inte släppt ut alla krigare än. Det kommer.
Över en miljon främlingar ska försörjas i minst 10 år från ankomst - klart vi inte har pengar till vår egen välfärd framöver.
Synen på Vetlandadådet, gm och invandring kommer att grumlas av än den ene än det andres förminskningar. Att en asylsökande utan eg asylskäl får stanna är redan det ett politiskt sjukdomssymptom. Att psyksjukdom vore ytterligare förmildrande är spiken i välfärdskistan. Sverige saknar självbevarelsedrift. Allt är faktiskt ursprungsfolkets fel - demokratiska val avgör.
Vetlandaafghanen kommer att få det bra. Till skillnad mot offren.
Ja, man undrar vad som ska till för att folk ska kräva en förändring. Själv trodde jag att den dagen skulle komma när barn blev utsatta för våld av olika slag pga en oansvarig invandring. Men så kom den ena rapporteringen efter den andra om sexuellt våld och förnedrings-rån mot barn utan att svenskarna satte ner foten. Inte ens kyrkogårds-våldtäkten, där barn begravdes levande, fick svensken att tappa besinningen.
Jag tror att de flesta av oss är ena riktiga mähän. Vi gillar inte våld och konflikter, utan som du säger så trivs vi med nånannanismen. Vi är rädda för att ta ställning. Rädda för att bli utfrysta.
Jag tror vi svenskar, iallafall vi som är SD-medlemmar, kommer sluta våra dagar i ett land som blivit en kopia av Hunger Games. Att föreställa sig Ylva Johansson och Annika Strandhäll i en Hunger Game regering är inte särskilt svårt. Kanske blir det sista man ser i livet Morgan Johansson, iklädd en glansig ljusblå kostym, hög hatt och platåskor, innan man måste springa som fan för att inte bli skjuten av en trupp IS-kvinnor, som regeringen har skickat efter en. Jakten filmas och blir en show, ledd av Wahlgren-familjen, som direktsänds på SVT.
De senaste två åren har jag gett fan i att deklarera eftersom det känns förnedrande. Jag anser inte att jag behöver uppfylla mitt samhällskontrakt mot en regering som missbrukar skattepengar.
Jag betalar även in medlemsavgift till SD då jag tänker att mina pengar kan bekosta information som gör att fler nås av SD: s budskap.
Jag tror inte att Jimmie kan förvandla Sverige till ett paradis, men jag är fullständigt övertygad om att han inte kan göra landet sämre.