2021-03-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Haha, Tess är som en ledsen hund nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Therese liten fat shaming peak mot Louis

tävlingsmässigt fick hon ju den absolut sämsta partnern man kunde få skulle nyckelmannen kommit in som dem tror hade dem inte ens behövt försöka springa efter
2021-03-05, 10:21
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja, jag tycker Pontus är skitjobbig, han lägger sig på med vissa attribut beroende på vem han umgås med (kanske många gör men inte på den nivån som han gör) meen jag kanske hinner ändra mig innan han är nominerad så man vill behålla honom, man ska aldrig säga aldrig.. Ska några nygamla deltagare in kommer han ju komma i brallan typ, haha det gjorde han ju nästan med både Tanja o Jesper..

Jag undrar vilka de tre nya är, är sjukt otaggad på dem för förra året var hemska deltagare, den enda fördelen är väl att det kan bli lite dålig stämning o fart där inne, sånt tycker jag är mer intressant än baaaara skuttande o hoppande.. Kommer Lennie in så stänger jag av, hahaah

Ryktas att det är Julia, Mergim o Victoria
2021-03-05, 10:22
Medlem
Åååh jag kommer flyga i luften och in i TVn om inte pedram hänger löst på Måndag och då åker ut.
Men chansen att han blir räddad av gruppen kan väl inte vara så stor? Eller det kanske den är 🤯
Håller iallafall tummarna för att han inte vinner den kommande tävlingen
2021-03-05, 10:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Dagen börjar bra Nardos förbannad, gött mos!
Å husmöte, blir en bra dag det här...
2021-03-05, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Åååh jag kommer flyga i luften och in i TVn om inte pedram hänger löst på Måndag och då åker ut.
Men chansen att han blir räddad av gruppen kan väl inte vara så stor? Eller det kanske den är 🤯
Håller iallafall tummarna för att han inte vinner den kommande tävlingen

skulle säga av alla som sitter löst så har han störst chans om du tittar på vilka som sitter säkert
2021-03-05, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90

Sååå tråkigt med gamla deltagare.
2021-03-05, 10:25
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det känns verkligen som någon skrev att det pyr lite överallt nu efter den här veckan. Det börjar bli ordentligt stökigt, smutsigt och äckligt. Maten tryter. Sömnbristen gör sig påmind hela tiden. Det känns verkligen som festen ikväll kommer vara bensinen som får glöden att blossa upp i en stor jäkla brasa! JAG ÄR REDOOO!
JAG också!!!
2021-03-05, 10:26
Medlem
DjPuttes avatar
Det har redan Julia redan sagt att det inte stämmer på Discord för sjutton, INGEN ska in av de gamla deltagarna inse det nu alla!
2021-03-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90

Jag har svårt att tro på Victoria med tanke på att hon är Jockes "springpojke" och har varit såpass delaktig i hans realitysåpa som släpps snart. Tror inte han vill att hon ska vara med i något konkurrerande då, inte hon heller för den delen. Så nej jag tror inte på henne. Dööööör om Mergim kommer in, notera ironin i dör där..Så jobbig människa. Om det krockar mellan honom o Nardos skulle väl vara lite kul iofs, de saknar båda självinsikt och de kanske ryker ihop.
2021-03-05, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det har redan Julia redan sagt att det inte stämmer på Discord för sjutton, INGEN ska in av de gamla deltagarna inse det nu alla!

TACK!
2021-03-05, 10:28
Medlem
Alltså jag hade blivit galen av att höra Luis stånk och flåsande hela tiden. Ett under att inte Therese tappat det än.
2021-03-05, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Fast exonspoilers konto har gått ut med det och hon har aldrig haft fel när hon spoilat något, däremot så sa hon att "BB kanske ändrar detta när jag spoilar detta för de blir sura" men då ska tre gamla deltagare tävla om en plats. Jag litar på henne just för att allt hon säger har stämt hittills, men det är klart att produktionen kan ändra sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in