2021-03-05, 10:05
Medlem
Ska dom äta korv och köttbullar nu till frukost eller vad pågår?
2021-03-05, 10:05
Medlem
Av vilken anledning ska Pontus och Steffi prompt ha falafel nu på morgonen? Speciellt om det är ont om mat redan men det precis kommit in frukostprodukter. Hade blivit så irriterad, vet inte om jag hade kunnat hålla tyst alltså.
2021-03-05, 10:06
Medlem
Anonym396s avatar
Peddot/Tisho är så sjukt jävla ostabil just nu. Det blir roligt att se hur han reagerar med lite alkohol i kroppen på festen ikväll. Om fittan inte blir utröstad så kommer han antagligen bli utskickad av produktionen i framtiden då han är så sjukt svag psykiskt. Men jag kommer tycka synd om Katti som måste sitta ihopkedjad med en labil snubbe som påminner henne om sitt ex som är kvinnomisshandlare.
2021-03-05, 10:07
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Pedram står chanslös som vinnare i big brother, det enda jag säger är att med facit så skulle tom Simon kunna åka ut i en nominering vs Kattis o Pedram pga att alla taktikröstar Kattis. Det finns inget organiserat, röstar alla på sin favorit så åker Pedram ut förr eller senare - även snabbare. Pedram skulle ha åkt ut redan förra veckan om rösterna från Kattis hade varit bättre fördelade på även Jesper.
Varför är någon som tillhör Peddots klan så orolig över att andra än Tishko Ahmed åker ut? Jag ser igenom dig din fitta.
2021-03-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Peddot/Tisho är så sjukt jävla ostabil just nu. Det blir roligt att se hur han reagerar med lite alkohol i kroppen på festen ikväll. Om fittan inte blir utröstad så kommer han antagligen bli utskickad av produktionen i framtiden då han är så sjukt svag psykiskt. Men jag kommer tycka synd om Katti som måste sitta ihopkedjad med en labil snubbe som påminner henne om sitt ex som är kvinnomisshandlare.

Hade jag varit Katti hade jag KRÄVT att få kopplas loss.. Sjukt obehaglig kille.
Vet dock ej om jag känner att det ska bli just roligt, snarare lite rädd?
2021-03-05, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag gillar Luis också, inte mkt fart i honom men det blir lite balans när många andra är så vilda. Katti är ju en blandning, kan vara superlugn o sen släppa loss. Önskar att Pontus hade suttit löst för då hade han åkt ut med huvudet före, mer fake människa är svårt att hitta, syns så väl att han spelar en roll där inne..

Jag tycker egentligen inte Luis tillför så himla mycket, mer än att jargongen mellan honom och Simon varit lite underhållande till och från. Och flåsandet och stånkandet förstås, hehe.
Pontus har nog inte så stor chans att få vara kvar om han hänger löst, nej. Vet inte om jag skulle hålla med om att han är falsk men han är definitivt där för att vinna, hade högre förhoppningar om honom när han först klev in i huset men nu tycker jag bara han är blaha, typ.
2021-03-05, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tycker egentligen inte Luis tillför så himla mycket, mer än att jargongen mellan honom och Simon varit lite underhållande till och från. Och flåsandet och stånkandet förstås, hehe.
Pontus har nog inte så stor chans att få vara kvar om han hänger löst, nej. Vet inte om jag skulle hålla med om att han är falsk men han är definitivt där för att vinna, hade högre förhoppningar om honom när han först klev in i huset men nu tycker jag bara han är blaha, typ.

Ja, jag tycker Pontus är skitjobbig, han lägger sig på med vissa attribut beroende på vem han umgås med (kanske många gör men inte på den nivån som han gör) meen jag kanske hinner ändra mig innan han är nominerad så man vill behålla honom, man ska aldrig säga aldrig.. Ska några nygamla deltagare in kommer han ju komma i brallan typ, haha det gjorde han ju nästan med både Tanja o Jesper..

Jag undrar vilka de tre nya är, är sjukt otaggad på dem för förra året var hemska deltagare, den enda fördelen är väl att det kan bli lite dålig stämning o fart där inne, sånt tycker jag är mer intressant än baaaara skuttande o hoppande.. Kommer Lennie in så stänger jag av, hahaah
Medlem
Haha, Tess är som en ledsen hund nu.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hon kanske tänker på hur det ser ut i turkosa rummet.
Hahaha ja fy fan ser ut som ett jävla bombnedslag.
2021-03-05, 10:18
Medlem
Therese liten fat shaming peak mot Louis
2021-03-05, 10:19
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kommer att låta barnslig nu men jag håller med dig och förutom det så tycker jag genuint utan att försöka göra mig löjlig är även det att hon ser ut att lukta kiss. Det skriker liksom tolvåring kring henne på något sätt.
Hahaha wtf
2021-03-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hahaha ja fy fan ser ut som ett jävla bombnedslag.

Det känns verkligen som någon skrev att det pyr lite överallt nu efter den här veckan. Det börjar bli ordentligt stökigt, smutsigt och äckligt. Maten tryter. Sömnbristen gör sig påmind hela tiden. Det känns verkligen som festen ikväll kommer vara bensinen som får glöden att blossa upp i en stor jäkla brasa! JAG ÄR REDOOO!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in