Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Jag tycker egentligen inte Luis tillför så himla mycket, mer än att jargongen mellan honom och Simon varit lite underhållande till och från. Och flåsandet och stånkandet förstås, hehe.
Pontus har nog inte så stor chans att få vara kvar om han hänger löst, nej. Vet inte om jag skulle hålla med om att han är falsk men han är definitivt där för att vinna, hade högre förhoppningar om honom när han först klev in i huset men nu tycker jag bara han är blaha, typ.
Ja, jag tycker Pontus är skitjobbig, han lägger sig på med vissa attribut beroende på vem han umgås med (kanske många gör men inte på den nivån som han gör) meen jag kanske hinner ändra mig innan han är nominerad så man vill behålla honom, man ska aldrig säga aldrig.. Ska några nygamla deltagare in kommer han ju komma i brallan typ, haha det gjorde han ju nästan med både Tanja o Jesper..
Jag undrar vilka de tre nya är, är sjukt otaggad på dem för förra året var hemska deltagare, den enda fördelen är väl att det kan bli lite dålig stämning o fart där inne, sånt tycker jag är mer intressant än baaaara skuttande o hoppande.. Kommer Lennie in så stänger jag av, hahaah