2021-03-05, 01:12
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Pedram kommer ej åka ännu iaf. Och katti kommer va kvar.Hoppas man. Beror på vem som sitter. Men inte åker pedram iaf. Haha.
Hoppas du.
Ja vi får väl se...
Bara Katti är kvar så är jag nöjd.
En stor bonus om Pedrem åker.
Tycker jag.
2021-03-05, 01:12
Medlem
Citat:
Pedram kommer ej åka ännu iaf. Och katti kommer va kvar. Hoppas man. Beror på vem som sitter. Men inte åker pedram iaf. Haha.

Jag tror att Katti tappade mycket på sin autonominering. Men vi får se, som du sa beror det på vilka som sitter
2021-03-05, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jag tror att Katti tappade mycket på sin autonominering. Men vi får se, som du sa beror det på vilka som sitter
Ja absolut. Sen när det börjar närma sig så kommer grodan i sista stund.. Nä han åker inte. Det ser jag nu. När han hade skrivit det i en vecka att han skulle göra det. Grodan har tappat det
2021-03-05, 01:15
Medlem
Lala.s avatar
Ut med Therese!
2021-03-05, 01:16
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Sån skitgrej helt utan uppsåt.
De som ser henne för den hon är förstår och vill ha henne kvar, men för vissa är PK viktigare.
Har aldrig sett så många höja sina röster för samer tidigare haha, men nu minsann...
Nej ja tror och hoppas hon får vara kvar.
Härlig kvinna det där 🙂
2021-03-05, 01:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Godnatt på er alla fbgullisar!
Godnatt allas vår stjärna.
Jag hoppar också över till min näckros för natten.
Måste lägga ett par timmar på jobb imorgon
Åtminstone spela när jag jobbar hemma
2021-03-05, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hoppas du.
Ja vi får väl se...
Bara Katti är kvar så är jag nöjd.
En stor bonus om Pedrem åker.
Tycker jag.
Du får tycka va du vill så klart. Men kommer inte hända. Såg ni ju sist. Grodan tog ett slag och nu hittar han på att Jesper gick ut frivilft för att rädda sig själv att han har misslyckats.
2021-03-05, 01:21
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Du får tycka va du vill så klart. Men kommer inte hända. Såg ni ju sist. Grodan tog ett slag och nu hittar han på att Jesper gick ut frivilft för att rädda sig själv att han har misslyckats.
Tack! 😄
Jespers utträde tror jag berodde på att så många röstade på antingen Pedram eller Katti så kan kom emellan. Han fick helt enkelt inte tillräckligt med röster på grund av det.
Men som sagt så får vi se hur det går på måndag.
Det är ingen tävling om vem som får rätt. Den som lever får se helt enkelt.
2021-03-05, 01:22
Medlem
Lala.s avatar
Fyfan vad konstigt att de redan sover trots att de igår pratade tills typ kl 04:00. Hur kan de redan va trötta?
2021-03-05, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sån skitgrej helt utan uppsåt.
De som ser henne för den hon är förstår och vill ha henne kvar, men för vissa är PK viktigare.
Har aldrig sett så många höja sina röster för samer tidigare haha, men nu minsann...
Nej ja tror och hoppas hon får vara kvar.
Härlig kvinna det där 🙂

Japp, jag röstade för henne förra gången och kommer göra samma sak igen. Hon bidrar nog med väldigt mycket som inte alltid märks. Sen känns det som du sa att det inte var någon uppsåt bakom det, så vi får hoppas att tittarna tar sitt förnuft till fånga
2021-03-05, 01:24
Medlem
Citat:

Så fruktansvärt slö autonominering! Eller ja iof, bra att säga ifrån kring ett icke korrekt ordval, men det där med att hävda att hon borde bli utslängd pga det. Går inte ens att jämföra med det Kim och Izabelle sa som vissa hävdar (Kim: min chef och hans fru var snåla, ja de var judar. Izabelle: jag hatar judar.) (obs: nej inte exakt citering därav inga citattecken).

Att jämföra KimIzz-gate med Kattis ruggit dåliga ordval som en gissning i fyllan på en charad. Mitt huvud kokar. Ordval vs åsikt. Stooor skillnad.

Nej, Katti ska vara kvar! Så länge hon inte visar några tecken på kränkande åsikter vill säga, det är som sagt en annan femma.

Sen så ÄR det intressant att Nardos inte fått några påföljder gällande hennes kränkningar gentemot personer inom npf. Men kan inte i detalj minnas på vilken nivå de kränkningarna låg nu så borde kanske egentligen ha hållit käft kring det.

Ja, ja. Nu är det natt. Natti natt!
2021-03-05, 01:24
Medlem
Citat:
Dom gillar sen ändra om historien lite. Så dom som inte sett själv liven tror på dom. Har sett det så många gånger så det blir sju*kt

Den här gpngen såg jag liven och sen klippet. Det jag missade under liven var varför han triggades/vaknade.

Det var dom i köket som lagade mat tror jag. Men det kan han ju fan inte lacka på. Däremot hade jag också tröttnat på alla brudar och joel som ska stå och sminka sig och snacka för att de kanske kommer att synas under bbavsnittet. Sen är hans akuta sömnbehov självförvållat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in