2021-03-05, 00:58
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Har nu sett hela "Pedrams raseriutbrott"... och folk tror verkligen att detta skulle vara i närheten av en anledning för PRODUKTIONEN att vilja slänga ut honom? Hahahaha. Ta det lugnt för fan.

Tror inte det är hela scenen, den är väl klippt i litegrann?
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Katti vann mitt hjärta ikväll när jag såg klippen i cmore-appen. Hon kan gått få gå till final med de andra acceptabla personligheterna <3

Edit: Kan gott få eller kan gått få? Vet på riktigt inte. Hjälp mig Kermith, du brukar kunna det här med språk!

Kan gott få är rätt
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Tror du att du äger den här sidan eller? Du som har makten. Hahaha. Fråga dig om hur man ska göra. Så misslyckas du totalt

Yep. Så är det vill du något får du gå via Grodan. Seså iväg med dig nu. Kryp som dig äter jag i ett nafs
2021-03-05, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Har nu sett hela "Pedrams raseriutbrott"... och folk tror verkligen att detta skulle vara i närheten av en anledning för PRODUKTIONEN att vilja slänga ut honom? Hahahaha. Ta det lugnt för fan.
Dom gillar sen ändra om historien lite. Så dom som inte sett själv liven tror på dom. Har sett det så många gånger så det blir sju*kt
2021-03-05, 00:59
Avslutad
Tror ni Big Brother hade varit bättre och framförallt mindre PK om det gick på TV3 eller Kanal 5?
2021-03-05, 01:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Om det känns bättre för dig och säga det så du kan sova bättre. Så okej vi säger väl det

Gött. Sit Fido Sit
Vi kommer sakna dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Kan gott få är rätt

Tack! Jag ändrade till det precis innan jag läste kommentaren. Alltså jisses vad lite öl och vin kan ställa till det!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Katti vann mitt hjärta ikväll när jag såg klippen i cmore-appen. Hon kan gått få gå till final med de andra acceptabla personligheterna <3

Edit: Kan gott få eller kan gått få? Vet på riktigt inte. Hjälp mig Kermith, du brukar kunna det här med språk!
Skit i språket. Vi förstår vad du menar 🙂

Katti växer för varje vecka.
Hon har blivit en av mina favoriter.
Så öppen, glad, snäll och omtänksam person.
2021-03-05, 01:01
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Tack! Jag ändrade till det precis innan jag läste kommentaren. Alltså jisses vad lite öl och vin kan ställa till det!

Lätt hänt, man förstod vad du menade och det är ju huvudsaken.
2021-03-05, 01:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Tror ni Big Brother hade varit bättre och framförallt mindre PK om det gick på TV3 eller Kanal 5?

Alla gånger Racer. Frågan är om de fortfarande kan sända via GB. Men de gör det med andra sändningar så varför inte BB?
2021-03-05, 01:02
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Om det känns bättre för dig och säga det så du kan sova bättre. Så okej vi säger väl det
Ett till tips. Bli inte offtopic om du vill va kvar här.

Rädda Katti.
Ut med Pedram!
2021-03-05, 01:03
Medlem
SphincterAnis avatar
Kattis utbrott mot Nardos var ju värre än Pedrams.

Nardos som f.ö. upplever ett helvete i sängen just nu...
Tror ändå de andra gillar henne för underhållningen hon bidrar med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in