Men, sen försvann storyn och jag kommer inte åt klippet igen 😯 Är det borttaget? VARFÖR?
Han ligger me tess i soffan o vilar och från ingenting smäller han iväg kuddar och täcke och drar med sig katti ut.
Hon mår skit dåligt av denna situationen. Jag mådde inte alls bra av att se detta klippet. Han är fan inte frisk!
Det här som de pratar om just nu, att ta en paus från alla lekar för att det blir tröttsamt i längden, är det inte det de gör just nu genom att ligga i sängarna och vara tråkiga i sovrummet medan de andra hänger ute i vardagsrummet?
Peddos beteende och sätt att vara och prata har jag upplevt 30år i orten. Det är lika hos 9 av 10 syryoyo.
Att Katti blev rädd var inte konstigt. Folk behöver inte ha gamla trauman för att tycka dessa är obehagliga, det är liksom det dom vill med hela sitt beteende. Kaos och "respekt" med stora egon.
Men, sen försvann storyn och jag kommer inte åt klippet igen 😯 Är det borttaget? VARFÖR?
Han ligger me tess i soffan o vilar och från ingenting smäller han iväg kuddar och täcke och drar med sig katti ut.
Hon mår skit dåligt av denna situationen. Jag mådde inte alls bra av att se detta klippet. Han är fan inte frisk!
Hittills har vi fått börja rösta på lördag, men då har det ju stått mellan tre-fyra kandidater. Nu hänger väl.. åtta löst? Så det måste hända rätt mycket i morgon fredag.