2021-03-05, 00:15
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Just nu är bara: Judith Emelie Adrian Steffi Pontus säkra, alla andra hänger löst.

När är det man kan börja rösta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag följer Katti på insta och det dök upp en länk i hennes story

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedrams-raseriutbrott-en-omskakad-katti-öppnar-upp-om-sitt-förflutna-det-väcker-minnen/13325191?first=13325191?utm_source=permalink&utm_m edium=sharing&utm_campaign=tv4play_sharing

Men, sen försvann storyn och jag kommer inte åt klippet igen 😯 Är det borttaget? VARFÖR?
Han ligger me tess i soffan o vilar och från ingenting smäller han iväg kuddar och täcke och drar med sig katti ut.
Hon mår skit dåligt av denna situationen. Jag mådde inte alls bra av att se detta klippet. Han är fan inte frisk!

Edit: klippet ligger ute i appen nu
Medlem
destroyer93s avatar
Det här som de pratar om just nu, att ta en paus från alla lekar för att det blir tröttsamt i längden, är det inte det de gör just nu genom att ligga i sängarna och vara tråkiga i sovrummet medan de andra hänger ute i vardagsrummet?
Medlem
Tro fan Pedram är trött på dagarna när han håller monologer halva jävla nätterna igenom! Jävla as håll igen käften och sov nu när det är natt
2021-03-05, 00:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Just nu är bara: Judith Emelie Adrian Steffi Pontus säkra, alla andra hänger löst.

Hur många kommer sitta löst i soffan på måndag?
2021-03-05, 00:16
Medlem
aina08s avatar
Peddos beteende och sätt att vara och prata har jag upplevt 30år i orten. Det är lika hos 9 av 10 syryoyo.
Att Katti blev rädd var inte konstigt. Folk behöver inte ha gamla trauman för att tycka dessa är obehagliga, det är liksom det dom vill med hela sitt beteende. Kaos och "respekt" med stora egon.
2021-03-05, 00:17
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Notera att hon valde att kommentera det om lekarna, men hon har inte nämnt något om hans raseriutbrott ännu, hon om någon borde väl ha åsikter om det?

Men vi får se, hon kanske säger något om det.

Roddan hade garanterat tagit ner honom på jorden, en dag och Pedros hade klippt till honom och åkt ut.

Nu har jag nog missat vem Roddan är. Eller har jag tillfälligt hjärnsläpp.
2021-03-05, 00:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Bra då kan vi skicka hem honom på måndag, om inte Judith räddar honom.
2021-03-05, 00:18
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag följer Katti på insta och det dök upp en länk i hennes story

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedrams-raseriutbrott-en-omskakad-katti-öppnar-upp-om-sitt-förflutna-det-väcker-minnen/13325191?first=13325191?utm_source=permalink&utm_m edium=sharing&utm_campaign=tv4play_sharing

Men, sen försvann storyn och jag kommer inte åt klippet igen 😯 Är det borttaget? VARFÖR?
Han ligger me tess i soffan o vilar och från ingenting smäller han iväg kuddar och täcke och drar med sig katti ut.
Hon mår skit dåligt av denna situationen. Jag mådde inte alls bra av att se detta klippet. Han är fan inte frisk!
Såg de på tv4-appen.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
När är det man kan börja rösta?
Hittills har vi fått börja rösta på lördag, men då har det ju stått mellan tre-fyra kandidater. Nu hänger väl.. åtta löst? Så det måste hända rätt mycket i morgon fredag.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Bra då kan vi skicka hem honom på måndag, om inte Judith räddar honom.

Hur fasen skulle hon på egen hand kunna rädda Peddo?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Jag väntar fortfarande på att en tuff jävel kommer in i huset och sätter Pedram på plats, men det lär väl inte hända?

Betahannen Pedram blir en Alfahanne i detta feminina gäng av "män".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in