2021-03-04, 22:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Man tackar, grodan!
Här snålas inte på berömmet!

Pedram är och förblir en riktig bonnlurk från den persiska gulfen! Jag har inte kollat på BB idag mer än fem minuter. Några nya dåd från babben?

Livet kom ivägen för tv-tittandet idag. Vår älskade vovve fick somna in efter nästan ett års kamp mot en autoimmun sjukdom. Jag gråter fan blod snart

Neeeej. Säg inte så. Börjar gråta själv snart. Fan blir ledsen när jag hör sådant. Tyvärr förstår jag hur du känner dig. För några år sedan somnade min kattjej
Det är för jäääääävligt. En ny har tagit över och bossar nu men jag har inte kommit över det.
Så tråkigt Moscow
2021-03-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Att DJ Snake haft kontakt med honom har absolut ingenting med hans kontakt med Drake att göra.
Vilket jag kan sätta Louis liv på att du syftar på.

https://genius.com/Rebstar-good-life-lyrics Syftar på denna. Jag kan tillägga att jag inte har någon koll sedan tidigare, detta är bara vad jag hittade på wiki
2021-03-04, 22:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att Joel och Nardos inte kan ta att Judith är med andra har man ju sett sedan dagen Tanja kom in, när de på en gång satt och snackade om att hon "övergett" dem. Tycker det är helt rätt av Judith att vara med de hon trivs med, och inte med några bara för att hon känner sig tvingad till det. Tanja är ju kanske mer lik henne som person och då är det ju ganska självklart att hon dras till henne. Att hon crushar på Tanja har man ju sett sedan dagen Tanja kom in. Joel och Nardos är ju barn, det får man inte glömma heller.

Bra skrivet. Jag känner likadant. Jag vill se fler sidor av Judith och inte bara curla barnen, hon har mycket mer att ge. Bra att Tanja kom in, hon trivs med Judith och de har kul.
2021-03-04, 22:46
Medlem
Simon: "Adrian gillar mössor"
2021-03-04, 22:47
Medlem
1c9r5s avatar
Gillar inte Pedran men lite gulligt när han ber K förklara hur sex är när man blir äldre och om man kan behålla lust, haha
2021-03-04, 22:51
Medlem
Mouchinos avatar
Undrar hur många filmer Pedram citerat under konversationen med Kattis?
2021-03-04, 22:52
Avslutad
Atalanta är ett fotbollslag från Bergamo, Adrian, dumma fanskap.
2021-03-04, 22:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Atalanta är ett fotbollslag från Bergamo, Adrian, dumma fanskap.
Och vår lelle Glenns klubb
2021-03-04, 22:54
Medlem
Lala.s avatar
Adrian kliar Nardos gulligt på armen. Jag tycker det ser ut som att han rodnar och att hans ögon glimmar när han kollar på henne. Tror ni att Adrian är intresserad av Nardos måntro?
2021-03-04, 22:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Adrian kliar Nardos gulligt på armen. Jag tycker det ser ut som att han rodnar och att hans ögon glimmar när han kollar på henne. Tror ni att Adrian är intresserad av Nardos måntro?

Vem vet. Tror och hoppas inte. Men hon har bytt från Simon till AD har jag märkt
2021-03-04, 22:58
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vem vet. Tror och hoppas inte. Men hon har bytt från Simon till AD har jag märkt

Hoppas inte han är intresserad av henne. Bytt på vilket sätt?
2021-03-04, 23:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hoppas inte han är intresserad av henne. Bytt på vilket sätt?
Hon hade ögon för Simon i början, hintade hon själv. Men det märks att hon spanar på AD nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in