Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Det finns bevis för varje påstående, vad påstår du är lögn?
Nu är du inte riktigt sanningsenlig va? Ebbaisterna använder ett högt tonläge och säger sig äga sanningen. Sanningen finns alltid att läsa i tråden. Det har har framkommit i tråden, har jag jag läst flera gånger. Att jag oxå läste tråden och inte sett samma sanning är för Ebbaisterna icke relevant. De kan inte heller lämna några källor annat än att deras fakta är trådsanningar.
Det känns bra att förstå att ju mer de tjattrar sins emellan, ju mer framstår de för läsaren, de som de troll som de troligtvis inte ens är.
Jag har i alla fall backat upp det jag sagt med tidningsartiklar. Samt att väldigt mycket jag sagt visat sig stämma.
När jag började skriva i tråden så var huset ett ruckel på vischan, ett ställe där ingen ville bo. Jag sa att det var ett gammalt aktat område där husen var dyra.
Jag sa att Ebbas föräldrar och man bodde i området, Ebbaisterna slog ifrån sig och påstridigt hävdade lönen. Det visade sig stämma.
Plötsligt var huset byggnärkesskyddat om man fick inte ändra en spik, jag ifrågasatte och tänk nu är huset inte k-märkt längre.
Men fortsätt övertyga er själva om att ni har rätt och att Ebba inte begår några fel, varesig juridiskt eller moraliskt. Ju mer ni tjattrar ju mer övertygar ni läsaren om att The Ebba-Gate luktar illa och att den troligen kommer att bli hennes fall.