2021-03-04, 22:03
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså faan vad man inte hänger med när man inte kan kolla liven på dagarna.

Försöker kolla ikapp på avsnitten för att inte tappa det helt, men fan inte samma sak. Märks att det är så himla lite som är med, så känns knappt värt. Kanske dags för moder att ge upp BB

Håll ut! Häng kvar 😅 bara början än
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kände det så att säga. Det finns en del i mig som nästan tycker synd om honom. Han har kört så hårt och trampat i skiten och det visar sig att han är ingen hårding han utger sig för att vara. Men det är ändå smått kul, det ä BB trots allt.
Pedram har problem vänta bara till Adrian slipper lös då är han beta igen och igen chans iofs det har han inte ens haft på Tess vad alla vill säga, SÅ Grodan frågan är när kommer en bitchslap så Pedram inser loppet är förlorat och för ett värre psykbryt....
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså faan vad man inte hänger med när man inte kan kolla liven på dagarna.

Försöker kolla ikapp på avsnitten för att inte tappa det helt, men fan inte samma sak. Märks att det är så himla lite som är med, så känns knappt värt. Kanske dags för moder att ge upp BB

Jodu, jag missade 2 timmar och allt fint hände just då
2021-03-04, 22:04
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han är ändå snygg och charmig, laid back och verkar då snäll och omtänksam. Han känner väl in läget nu för att komma in i gruppen. I hans beskrivning säger han dock att han kan upplevas på ett helt annat sätt, så vi får väl se 😅 Jag gillar han iaf
Jag ogillar honom inte som person, men jag hatar honom pga snuttefilt-mössan. Det är något jävligt skevt bakom det där.

Men jag är hoppfull, han börjar komma in mer i gruppen och ta plats, han kan vara något av en sleeper faktiskt. Jag skulle vilja att han lägger in en stöt på Emelie, främst för att han i så fall vill det såklart, men också för att det skulle kunna få henne att blomma ut lite mer och inte gå runt med ett citronface hela dagarna.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ehum. Du och väldans många andra, tyvärr
Jag förstår inte var charmen är. Men alla har la olika smak. Han verkar ju gillas därinne.

Haha japp! Jomen han kan få va kvar för mig iaf ..
Han kan ju bli mer kul på ett tag får vi hoppas ✊
Medlem
Citat:
Ja absolut! Hittar de bara rätt personer så in med dom tack 👍
Annars hade nog typ amilia varit kul få in och röra om lite i grytan. Hon var ju faktiskt ganska rolig och grym på argumentera ...och hamna i konflikter. 🙈
Men hoppas annars att de skickar in några stycken nya samtidigt 🕺🕺💃💃

Nu har du fastnat i ett spår.

Vi vill inte ha in gamla deltagare! Dom har redan gjort BB.
NYA deltagare går bra.

Jag tror att corona försvårar situationen kring Simon. Självklart kommer dom ju släppa honom om han vill, men coronaläget i Stockholm just nu hindrar honom för att återvända till Bbhuset tror jag
2021-03-04, 22:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Pedram har problem vänta bara till Adrian slipper lös då är han beta igen och igen chans iofs det har han inte ens haft på Tess vad alla vill säga, SÅ Grodan frågan är när kommer en bitchslap så Pedram inser loppet är förlorat och för ett värre psykbryt....

Jag har en känsla att all rämnar imorgon kväll om han inte tar immunitet och Tess börjar svansa efter AD som förra festen innan kedjor. Myyyyyycket spännnade nu. Putte vi har kvalitetsunderhållning framför oss!
2021-03-04, 22:06
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Nu har du fastnat i ett spår.

Vi vill inte ha in gamla deltagare! Dom har redan gjort BB.
NYA deltagare går bra.

Jag tror att corona försvårar situationen kring Simon. Självklart kommer dom ju släppa honom om han vill, men coronaläget i Stockholm just nu hindrar honom för att återvända till Bbhuset tror jag

Inte fastnat i nått spår 😂 jag tar in vad som helst bara det händer nått nytt. Att nån gammal skulle komma in skulle bli enormt störande för en massa = drama och irritation. Men visst tar även jag hellre in nya om det blir rätt personer 👍
2021-03-04, 22:07
Medlem
Ridnes avatar
Jaha så det blir avbrott så fort Pedram börjar med sitt jidder? Kameran i sovrum 1 är censurerad. Varför skyddar produktionen honom hela tiden?
2021-03-04, 22:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Haha japp! Jomen han kan få va kvar för mig iaf ..
Han kan ju bli mer kul på ett tag får vi hoppas ✊
Okay. Han lär ju inte åka på minst en månad i alla fall så man får anpassa sig på något sätt
2021-03-04, 22:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Jag har en känsla att all rämnar imorgon kväll om han inte tar immunitet och Tess börjar svansa efter AD som förra festen innan kedjor. Myyyyyycket spännnade nu. Putte vi har kvalitetsunderhållning framför oss!
Japp det har vi och JAG tvivlar att Pedram ens kommer vara nära immunitet med Kattis, Men då hon kommer sig lös och det kommer in alkohol givet det blir jakt på AD och Pedram kokar över.....
2021-03-04, 22:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag ogillar honom inte som person, men jag hatar honom pga snuttefilt-mössan. Det är något jävligt skevt bakom det där.

Men jag är hoppfull, han börjar komma in mer i gruppen och ta plats, han kan vara något av en sleeper faktiskt. Jag skulle vilja att han lägger in en stöt på Emelie, främst för att han i så fall vill det såklart, men också för att det skulle kunna få henne att blomma ut lite mer och inte gå runt med ett citronface hela dagarna.

Haha ja exakt! Han kan helt klart börja steppa upp lite nu när han börjar komma in i gruppen.
Jo han måste ju ha ångest över ett för kortklippt hår, eller så bara gilla sin mössa kopiöst mycket.
Men för mig sprollar det att han har på sig den på dagen, men natten känns ju lite sjukt 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in