2021-03-04, 21:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kastar också in handduken och ger dig rätt

Ja.. denna mösstråkis kan få åka hem. Tycker för övrigt att din kommentar om omprogrammerad
skinhead var spot on vad gäller honom
2021-03-04, 21:57
Medlem
Kan nån kortfattat berätta vad Pedram gjorde idag?
Har lyckats missa det hela
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Inställt denna veckan för att Kirsty har drabbats av covid. Antagligen den enda av programledarna som faktiskt är insatt i programmet.

Ah okej! Haha, vad märkligt att de inte kör ändå? Men bra för oss!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Helt riktig observation, han sov inte, låg och la armen om Therese. När hon och Louis gick iväg för hon inte kunde sova, då lacka han ur några minuter senare. Han såg ju sin stora chans där med Therese ocg andra förstörde den.

Klart "Casanova" lackar ur då...

Hahahaha, han är så bränd den snubben..
2021-03-04, 21:58
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men bara din patetiska bild säger allt. Sorgligt "par". Du verkar inte heller ens förstå hur sorgligt det faktiskt är, och
N
E
J
Jag är inte avundsjuk för 5 öre. (Har fått dom påhoppen nu i typ en vecka.) Kommer inte lägga en till kommentar om varken Therese eller Pedram. Men jag bara tycker hela grejen är just; sorglig.

Jag säger inte att den relationen INTE är sorglig. Ej heller att jag hejar på dem. Jag skildrar bara vad jag ser när vissa andra vägrar inse det.

Bilden är för övrigt en rolig pik mot just de personerna. Men du får gärna berätta mer kring varför den är patetisk.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. denna mösstråkis kan få åka hem. Tycker för övrigt att din kommentar om omprogrammerad
skinhead var spot on vad gäller honom

Han ser ju verkligen ut som det. Och de blir ju så ultraschyssta efter en behandling
Medlem
Alltså faan vad man inte hänger med när man inte kan kolla liven på dagarna.

Försöker kolla ikapp på avsnitten för att inte tappa det helt, men fan inte samma sak. Märks att det är så himla lite som är med, så känns knappt värt. Kanske dags för moder att ge upp BB
2021-03-04, 21:59
Medlem
nån som vill kolla sovrum1 och sammanfatta vad peddot gnäller om orkar inte höra på han
2021-03-04, 22:00
Medlem
xrlpyts avatar
Verkar som Pedram och Katti gör sig redo för att sova. Kl 22:00 .......
2021-03-04, 22:00
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det värsta är att jag också tror att han är i princip oslagbar den killen. Han är ju värre än Lennie och Martin tillsammans. Dessutom älskas han nu I alla grupper. bbpolisen är ju kär i honom. Så även om han skulle sitta löst så klarar den jäveln sig alltid. Fattar inte, han ser ut som en omprogrammerad skinhead. Så jag fattar inte att han är så poppis. Visst han verkar en okay lirare men så jävulskt tråkig.

Han är ändå snygg och charmig, laid back och verkar då snäll och omtänksam. Han känner väl in läget nu för att komma in i gruppen. I hans beskrivning säger han dock att han kan upplevas på ett helt annat sätt, så vi får väl se 😅 Jag gillar han iaf
2021-03-04, 22:01
Medlem
Lunatics avatar
Hahaha. Censur på Pontus.
2021-03-04, 22:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han är ändå snygg och charmig, laid back och verkar då snäll och omtänksam. Han känner väl in läget nu för att komma in i gruppen. I hans beskrivning säger han dock att han kan upplevas på ett helt annat sätt, så vi får väl se 😅 Jag gillar han iaf

Ehum. Du och väldans många andra, tyvärr
Jag förstår inte var charmen är. Men alla har la olika smak. Han verkar ju gillas därinne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in