2021-03-04, 21:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
"jaha, det är så alltså?"
"är det så?"
"ah, visst är det väls så?"

Han är sist på min lista nu haha.. Klarar. Inte. Av. Honom.
Nu börjar han med lekar igen.. Jag dör.
2021-03-04, 21:51
Medlem
Men alltså? Snark.. Varför tar inte produktionen tillfället i akt att hitta på massor saker hela tiden? Istället för massor dötid? Förstår inte alls
Nä nu byter jag kanal.
2021-03-04, 21:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror dock adrian kommer sitta säkert typ alla veckor snubben känns jävligt allround faktiskt

Det värsta är att jag också tror att han är i princip oslagbar den killen. Han är ju värre än Lennie och Martin tillsammans. Dessutom älskas han nu I alla grupper. bbpolisen är ju kär i honom. Så även om han skulle sitta löst så klarar den jäveln sig alltid. Fattar inte, han ser ut som en omprogrammerad skinhead. Så jag fattar inte att han är så poppis. Visst han verkar en okay lirare men så jävulskt tråkig.
2021-03-04, 21:52
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha jag skiter fullständigt i Pedram som person, senast igår/förrigår sågade jag honom, men du kanske ignorerade den delen av historiken?

Hur som helst var det jag reagerade på och kommenterade framför allt relationen mellan Therese och honom där vissa pga sitt hat mot honom vägrade inse att Therese också gillade honom, baserat på hennes agerande. Det hade lika gärna kunnat vara Simon, för det jag ville komma fram till var att en kvinnas handlingar väger tyngre än hennes ord. Då fick jag som svar av simparna härinne att "ett nej är ett nej".
Förrigår
2021-03-04, 21:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha Grodan jag klarade inte våran deal.. Jag har klagat på Mössan hela veckan . Men han har inte bättrat sig ett dugg. Snarare blivit värre.

Jag kastar också in handduken och ger dig rätt
2021-03-04, 21:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha ja nu hade dock tess dragit några sekunder tidigare till toaletten så säkert därför han lackade

Heh, säkert en kombination av allt. Tess lämnar honom, folk väsnas, han varit helt chanslös i immunitetstävlingarna, och han har inte möjlighet att påverka utgången själv eftersom han sitter ihop med en av de objektivt sämsta tävlingspartner som går att finna i huset..
2021-03-04, 21:54
Medlem
1c9r5s avatar
Är det inget studiosnack mer? Får inte upp något när jag ser online.
2021-03-04, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha jag skiter fullständigt i Pedram som person, senast igår/förrigår sågade jag honom, men du kanske ignorerade den delen av historiken?

Hur som helst var det jag reagerade på och kommenterade framför allt relationen mellan Therese och honom där vissa pga sitt hat mot honom vägrade inse att Therese också gillade honom, baserat på hennes agerande. Det hade lika gärna kunnat vara Simon, för det jag ville komma fram till var att en kvinnas handlingar väger tyngre än hennes ord. Då fick jag som svar av simparna härinne att "ett nej är ett nej".

Men bara din patetiska bild säger allt. Sorgligt "par". Du verkar inte heller ens förstå hur sorgligt det faktiskt är, och
N
E
J
Jag är inte avundsjuk för 5 öre. (Har fått dom påhoppen nu i typ en vecka.) Kommer inte lägga en till kommentar om varken Therese eller Pedram. Men jag bara tycker hela grejen är just; sorglig.
2021-03-04, 21:55
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Är det inget studiosnack mer? Får inte upp något när jag ser online.

Inställt denna veckan för att Kirsty har drabbats av covid. Antagligen den enda av programledarna som faktiskt är insatt i programmet.
2021-03-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Låter produktionen medvetet Simon och lida eller? Vill dom att han ska få lämna huset pågrund av smärtan??? Han har ju pratat om sin tandvärk i flera dagar, nu har han dessutom fått lock för örat. Han har typ bara fått en ipren??

Jag förstår inte heller det, har dem ingen läkare eller åtminstone sjuksköterska som man hjälpa?
Sami fick ju åka till en tandläkare förra året och sen komma tillbaka igen, så hoppas Simon också får det... stackaren mår jättedåligt och är dessutom ihopsatt med en person och kan inte gå vart han vill
2021-03-04, 21:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha folk ser vad dem vill se liksom för det var inget mycket mer än vänskapligt på ngt sätt dock inget romantiskt Grodan där är vi nog överens, Perdam kommer nog hinna med ett psykbryt till innan detta ör över för aftonen bara hoppas Kattis vågar ta tag i han då.....

Jag kände det så att säga. Det finns en del i mig som nästan tycker synd om honom. Han har kört så hårt och trampat i skiten och det visar sig att han är ingen hårding han utger sig för att vara. Men det är ändå smått kul, det ä BB trots allt.
2021-03-04, 21:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha lewandowski? Fotbollsspelare och polack?
Jovisst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in