2021-03-04, 21:47
Medlem
Simon borde verkligen få hjälp. Fy fan att vara i hans sits. Låt honom få ordentlig vård, så som tidigare år folk fått åka och få hjälp för att sedan komma tillbaka.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Helst inte gamla faktiskt, helst nya ansiktets som man kan lära känna

Ja absolut! Hittar de bara rätt personer så in med dom tack 👍
Annars hade nog typ amilia varit kul få in och röra om lite i grytan. Hon var ju faktiskt ganska rolig och grym på argumentera ...och hamna i konflikter. 🙈
Men hoppas annars att de skickar in några stycken nya samtidigt 🕺🕺💃💃
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Händer inget varaktigt på festen imorgon är Lewandowski nästa kandidat för att åka till Lund.

tror dock adrian kommer sitta säkert typ alla veckor snubben känns jävligt allround faktiskt
2021-03-04, 21:48
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vad heter profilen?

Big brother Sverige 2021 supportergrupp

Det är en grupp
2021-03-04, 21:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag tycker dock att adrian är den snubbe man skulle klickat bäst med i huset om man ville chilla lite och bara snacka lite som sami&glaasman förra året som ofta drog sig undan den högljudda gruppen och satt för sig själva och filosoferade

Ja det blir ju lite som en terapisession kan jag tänka mig. Man ligger på soffan bredvid dr. Mössa och blir korsförhörd och utfrågad. Men han kanske börjar öppna sig mer snart. Nu har han snart varit inne en vecka så..
2021-03-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Big brother Sverige 2021 supportergrupp

Det är en grupp

Aha ok, Men jag förstår inte, vad gjorde Pedram idag? Har totalt missat det
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Yep. Händer inget varaktigt på festen imorgon är Lewandowski nästa kandidat för att åka till Lund.

Haha Grodan jag klarade inte våran deal.. Jag har klagat på Mössan hela veckan . Men han har inte bättrat sig ett dugg. Snarare blivit värre.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Evinnerligt stort tack för en run down. Så typiskt att man råkar bara ta en time out så dyker allt det bästa upp. Ja okay nu är ju inte kvällen slut och Peddo fick en kram av Tess och alla tror att nu är det Autobahn in. Låt oss se vad som sker. Om Peddo inte tar en immunitet imorgon så lär brytet bli fullbordat. Förhoppningsvis så slipper de kedjorna imorgon och en fet fest.
Haha folk ser vad dem vill se liksom för det var inget mycket mer än vänskapligt på ngt sätt dock inget romantiskt Grodan där är vi nog överens, Perdam kommer nog hinna med ett psykbryt till innan detta ör över för aftonen bara hoppas Kattis vågar ta tag i han då.....
Medlem
Låter produktionen medvetet Simon och lida eller? Vill dom att han ska få lämna huset pågrund av smärtan??? Han har ju pratat om sin tandvärk i flera dagar, nu har han dessutom fått lock för örat. Han har typ bara fått en ipren??
2021-03-04, 21:50
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jävlar i helvete vad du suger på Peddots kuk. Såg din posthistorik och blev rädd. hoppas verkligen du känner honom annars är det skrämmande.

Haha jag skiter fullständigt i Pedram som person, senast igår/förrigår sågade jag honom, men du kanske ignorerade den delen av historiken?

Hur som helst var det jag reagerade på och kommenterade framför allt relationen mellan Therese och honom där vissa pga sitt hat mot honom vägrade inse att Therese också gillade honom, baserat på hennes agerande. Det hade lika gärna kunnat vara Simon, för det jag ville komma fram till var att en kvinnas handlingar väger tyngre än hennes ord. Då fick jag som svar av simparna härinne att "ett nej är ett nej".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hehe, ja det är klart han blir upprörd om folk avbryter hans påhittade mysstund med Tess...

Helt riktig observation, han sov inte, låg och la armen om Therese. När hon och Louis gick iväg för hon inte kunde sova, då lacka han ur några minuter senare. Han såg ju sin stora chans där med Therese ocg andra förstörde den.

Klart "Casanova" lackar ur då...
Medlem
Gutis avatar
Citat:

Haha lewandowski? Fotbollsspelare och polack?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in