2021-03-04, 21:45
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ojojoj nu finns video på Pedrams urfuckning på BB supportergrupp en för den som vill se
Är det en öppen profil?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har ni tänkt på att Adrians hela sociala repertoar innebär att han ställer frågor till andra. Han säger nästan aldrig något själv eller startar något ämne. Hans BB-vistelse är som en lång utdragen anställningsintervju där "offret" korsförhörs. Sedan blandar han upp det med astråkiga "lekar" som
inte är ett dugg kul att titta på.

jag tycker dock att adrian är den snubbe man skulle klickat bäst med i huset om man ville chilla lite och bara snacka lite som sami&glaasman förra året som ofta drog sig undan den högljudda gruppen och satt för sig själva och filosoferade
Medlem
När fan skall Simon få åka till tandläkare?! Det kan vara farligt på riktigt att inte reagera i tid på problem med tänderna!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skitsnack från gangstern det turkosa var ledigt jag kör 6 flikar öppna samtidigt med alla kameror och det var ingen i turkosa vid den tiden han satt och sov han skyllde bara på det så han kunde slagga brevid tess i soffan

Hehe, ja det är klart han blir upprörd om folk avbryter hans påhittade mysstund med Tess...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag hoppas verkligen på att deltagarna slipper sitta ihop snart, speciellt Simon för han se ut och må riktigt dåligt.. ont i tänderna är riktigt jobbigt alltså

det är ju mest örat han har ont i nu...Fortsätter det så här så kommer han behöva söka vård för det syns att han har rejält ont.
2021-03-04, 21:46
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Är det en öppen profil?

Nej tyvärr o tyvärr förstår jag inte hur man laddar ner
Medlem
Citat:
Har ni tänkt på att Adrians hela sociala repertoar innebär att han ställer frågor till andra. Han säger nästan aldrig något själv eller startar något ämne. Hans BB-vistelse är som en lång utdragen anställningsintervju där "offret" korsförhörs. Sedan blandar han upp det med astråkiga "lekar" som

"jaha, det är så alltså?"
"är det så?"
"ah, visst är det väls så?"
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Yep. Händer inget varaktigt på festen imorgon är Lewandowski nästa kandidat för att åka till Lund.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nej tyvärr o tyvärr förstår jag inte hur man laddar ner

Vad heter profilen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hehe, ja det är klart han blir upprörd om folk avbryter hans påhittade mysstund med Tess...

haha ja nu hade dock tess dragit några sekunder tidigare till toaletten så säkert därför han lackade
Medlem
Hoppas det blir rejält fylleslag när alla släpps fria och BB förhoppningsvis skeppar in massa alkohol.
2021-03-04, 21:47
Medlem
xrlpyts avatar
Vilket antiklimax om Simon skulle behöva lämna för problemen med tanden och örat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in