2021-03-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Då är det ju bra att folk skriver om det, så det inte blir av...

Vill inte att Mergim ska IN
2021-03-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Vart kan man se det? Men jag förstår henne, tyckte det var respektlöst dagen Tanja kom in eller dagen efter så gav dom den till Simon. Respektlöst av Big Brother för det där är småstötar och dom garvar eller säger "aj" och Tanja har varit med om något så traumatiskt när det kommer till el på liv och död nivå.

I Cmore-appen längst upp finns små klipp från deras bikter
2021-03-04, 21:41
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Då är det ju bra att folk skriver om det, så det inte blir av...

Men behövs iaf lite mer folk in känner då jag 😅
Så kör in några gamla som kan röra om eller några nya som har lite sprutt i sig 🙌
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
deltagarna är 100% säkra på att det är robinson nästa vecka

Då får man hoppas på bättre upplägg än förra årets Robinson-vecka och att deltagarna gör någonting och inte bara sitter ned på soffan veckan ut som nu
Medlem
ollepolle90s avatar
Ojojoj nu finns video på Pedrams urfuckning på BB supportergrupp en för den som vill se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han lackade allmänt på att folk väsnades när han försökte nappa i vardagsrumssoffan (eftersom det var folk som fixade sig i båda sovrummen). Jag såg inte upptakten, men det kändes väldigt orimligt.. stoppa i ett par öronproppar och lägg en kudde över huvudet.

skitsnack från gangstern det turkosa var ledigt jag kör 6 flikar öppna samtidigt med alla kameror och det var ingen i turkosa vid den tiden han satt och sov han skyllde bara på det så han kunde slagga brevid tess i soffan
2021-03-04, 21:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han lackade allmänt på att folk väsnades när han försökte nappa i vardagsrumssoffan (eftersom det var folk som fixade sig i båda sovrummen). Jag såg inte upptakten, men det kändes väldigt orimligt.. stoppa i ett par öronproppar och lägg en kudde över huvudet.

Med tanke på att Pedram "The Shining" Aghabeh ser sig själv som Scarface återuppstånden verkar ju det märkligt.
Medlem
Nej, trodde inte det kunde bli värre och då börjar de med den här leken. Börjar Pedros se svart igen tro? Klarar verkligen inte av tönten med mössa. Nu skiter jag i det här och tittar på något annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Men behövs iaf lite mer folk in känner då jag 😅
Så kör in några gamla som kan röra om eller några nya som har lite sprutt i sig 🙌

Helst inte gamla faktiskt, helst nya ansiktets som man kan lära känna
Medlem
Ridnes avatar
Har ni tänkt på att Adrians hela sociala repertoar innebär att han ställer frågor till andra. Han säger nästan aldrig något själv eller startar något ämne. Hans BB-vistelse är som en lång utdragen anställningsintervju där "offret" korsförhörs. Sedan blandar han upp det med astråkiga "lekar" som
inte är ett dugg kul att titta på.
2021-03-04, 21:43
Medlem
Jag hoppas verkligen på att deltagarna slipper sitta ihop snart, speciellt Simon för han se ut och må riktigt dåligt.. ont i tänderna är riktigt jobbigt alltså
2021-03-04, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har ni tänkt på att Adrians hela sociala repertoar innebär att han ställer frågor till andra. Han säger nästan aldrig något själv eller startar något ämne. Hans BB-vistelse är som en lång utdragen anställningsintervju där "offret" korsförhörs. Sedan blandar han upp det med astråkiga "lekar" som
inte är ett dugg kul att titta på.

Han gör väll det bästa av situationen, sen känns det som att han kom in på den tråkigaste veckan någonsin..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in