2021-03-05, 12:03
Medlem
Hostan sprider sig helt klart!
2021-03-05, 12:06
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hostan sprider sig helt klart!
Tror det va Mössan som tog med sig smittan in.
För att hämnas på alla deltagarna.
2021-03-05, 12:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hur blir man ens så stor som Luis? Genuint intresserad hur det är ens möjligt att gå upp så mycket i vikt.
Det var någon i tråden som menade att hans barndomstrauman gjort honom fet. Sist jag kollade innehåller inte trauman kalorier.
2021-03-05, 12:09
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Tänk på permobilmannens hälsa för tusan. Någon får hålla i hans tunga under vedhuggningen.

Vad tittar du på för enhet? PC? Jävligt trist med lagg.

Javisst ja. Jag glömde stackars Don för ett ögonblick. Jag vet! Han får extra lätt fysträning. Typ vika servetter eller något och under hårda tävlingar får han använda ett specialbyggt exoskelett.
Det om något skulle skapa rabalder och osämja.
Men jag börjar faktiskt gilla Luis mer och mer. Han är så obstinat och envis att det blir roligt.

Ja, jag tittar via PC. Börjar undra om det är mitt internet som slöat ner. Ska ta en mätning senare men nu ska jag ut och köpa vitkål. Vi ses senare mina vänner.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-05, 12:10
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det var någon i tråden som menade att hans barndomstrauman gjort honom fet. Sist jag kollade innehåller inte trauman kalorier.

Tycker ändå att detta trauma är förståeligt.

Han fick knappt med mat på barnhemmet vilket har medfört att han ibland inte kan äta på två dagar, men på den tredje dagen måste han ha mat och då äter mycket mer än vad han behöver.

Sett liknande trauman och där bland annat vissa är riktiga hoarders med mat och har tusentals konserver. Vissa hanterar det som Louie
2021-03-05, 12:11
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror det va Mössan som tog med sig smittan in.
För att hämnas på alla deltagarna.
Vadå är dom sjuka i huset?!
2021-03-05, 12:12
Medlem
Citat:

Inget konstigt att "äta sina känslor" istället för att hitta ett bra sätt att hantera. Kanske var det vad som menades.
2021-03-05, 12:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Hade älskat detta! Vilken show det hade varit. Någon av instruktörerna från Elitstyrkans Hemligheter hade kunnat ta sig an det uppdraget och få lite pli på dem. Skulle vilja se Nardos eller Pedram försöka säga emot där.

Finns en hel del hårda män i Sverige som har varit med främlingslegionen. Det är bara att ta in en sådan hårding. Jag kan garantera att de kommer upp två timmar innan väckning.
2021-03-05, 12:13
Medlem
Citat:

I call bullshit. Feta människor hittar alltid på ursäkter till varför de är feta och ska förbli feta. Någon kunnig som kan förklara rent fysiskt hur det är möjligt för kroppen att ens överleva med den sortens fetma? Han måste ju hänga på en tunn tråd mellan liv och död varje dag.
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Slår vad om att du är lika vit som jag är svart, genomskådad!
Gillar att du sitter och fantiserar om mig på fritiden 😘
Medlem
Anonym396s avatar
Hoppas inte jobbiga Judith vinner tävlingen för då räddar hon Tishko Ahmed.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Javisst ja. Jag glömde stackars Don för ett ögonblick. Jag vet! Han får extra lätt fysträning. Typ vika servetter eller något och under hårda tävlingar får han använda ett specialbyggt exoskelett.
Det om något skulle skapa rabalder och osämja.
Men jag börjar faktiskt gilla Luis mer och mer. Han är så obstinat och envis att det blir roligt.

Ja, jag tittar via PC. Börjar undra om det är mitt internet som slöat ner. Ska ta en mätning senare men nu ska jag ut och köpa vitkål. Vi ses senare mina vänner.

MVH/Gnomegirl.
Håller med.
Bästa är när det är tävling och ena laget får Luis, 10% chans att vinna. hehehe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in