2021-03-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Tycker det kommer allt fler artiklar om att han var konstig och psykiskt instabil osv. Ja, då får han väl lite vård med samtal hos en psykolog så är han ute snart igen och härjar.
Något fängelsestraff får han väl inte i dagens Sverige. Så trevligt. Känns väldigt tryggt.
De gör väl en stor sinnes undersökning i så
fall. Och de som hamnar på rättspsyk släpps
väl inte ut hur som helst. Det var nog på 70 talet som det skulle daltas med asociala
kriminella, inte i dag
Citera
2021-03-04, 20:53
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Idag har vi facit. Det var rätt man. Det är han på bilderna som är gärningsmannen:

(FB) 2021-03-03 Misstänkt terrordåd i Vetlanda

Konstigt , jag är inte bög men han ser bra ut och borde ha hittat en lämplig batikhäxa för länge sedan som riktigt kunde rå om honom ,både ekonomiskt och sexuellt.
Vad har gått fel i folkutbytets matchning?
Citera
2021-03-04, 20:54
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det skulle vara spännande o se statistik på hur många svenskar som mördats/våldtagits/traumatiserats av kulturberikare som kom hit under 2015-2016.... Ett förstört liv är ett för mycket!
Verkligen.
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Jimmie fick verkligen en brasklapp att slänga i nyllena på Anjie och Groggisen i framtida debatter. Hoppas att Jimmie tar till vara på detta.

Anjie, Dumberg, Mållgan, Groggnäsan...

Ta mig fan mer parodi än Fawlty Towers!
Citera
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Det fanns säkert en anledning till varför han hade kontakt med psykvården.

Dessutom hade han dömts för narkotikabrott. Kan det ha varit så att han var påtänd. En narkotikautlöst psykos, helt enkelt?

Som bara attackerar män och Svenska män?
Förklara gärna det
Citera
2021-03-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Nej, de ljuger inte. Jag känner åtminstone tre som fått vänta 2-3 år på att ens få komma på en första intervju. Jag har varit med under hela asylprocessen och förfasats hur dysfunkionellt och maktfullkomligt Migrationsverket agerar. De verkar inte förstå vilket psykiskt lidande de oförklarligt långa väntetiderna medför för dem som kom 2015-2018. Det sjuka är att nya asylsökande verkar få gå före i kön medan de som väntat många år får fortsatt vänta. Kanske är det för att förbättra statistiken. Ingen vågar dock klaga på hanteringen eftersom man då är rädd att Migrationsverket ska hämnas. Att det sedan ska ta flera månader att få ett personnummer efter uppehållstillstånd och sedan månader att få ID-kort och sedan månader väntan att få resedokument är för mig helt absurt. Borde gå att fixa allt på två veckor.

Enklast är naturligtvis att afghanerna åker hem igen. De flesta kommer ju egentligen från Iran så där är de säkra.
Citera
2021-03-04, 20:56
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
De gör väl en stor sinnes undersökning i så
fall. Och de som hamnar på rättspsyk släpps
väl inte ut hur som helst. Det var nog på 70 talet som det skulle daltas med asociala
kriminella, inte i dag

De rymmer ju titt som tätt från rättspsyk. Inga problem
Citera
2021-03-04, 20:57
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Som bara attackerar män och Svenska män?
Förklara gärna det
precis, det är ju fullt av babbar i Vetlanda..
Citera
2021-03-04, 21:02
Medlem
dialektikers avatar
Sjöhult pratar om gm:s facebook. Länk till den?

Ja, det paradoxala är ju att han nu kommer få det bättre, när han får stanna här i Sverige, än om han utvisats. Dunkla motiv, även om han då samtidigt är utflipprad, psykstörd och påverkad när han gjort det här.
Senast redigerad av dialektiker 2021-03-04 kl. 21:04.
Citera
2021-03-04, 21:03
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Konstigt , jag är inte bög men han ser bra ut och borde ha hittat en lämplig batikhäxa för länge sedan som riktigt kunde rå om honom ,både ekonomiskt och sexuellt.
Vad har gått fel i folkutbytets matchning?

Vem vet, det kanske var för mycket skrynklig batikhäxa som fick bägaren att rinna över. För att parafrasera Eliasson vet vi ju inte vad den här killen har varit med om.
Citera
2021-03-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Hade jag levt på 4200 i månaden hade det också slagit slint för mig. Jag hade dock tagit livet av mig själv om jag hade trott att jag kommer skada någon annan, man är väl olika.

Hur vet du att han levt på 4200kr? Finns ingen anledning att hugga ner folk bara för man har låg inkomst.
Citera
2021-03-04, 21:04
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jimmie fick verkligen en brasklapp att slänga i nyllena på Anjie och Groggisen i framtida debatter. Hoppas att Jimmie tar till vara på detta.

Anjie, Dumberg, Mållgan, Groggnäsan...

Ta mig fan mer parodi än Fawlty Towers!

Tyvärr sitter dom på sina poster pga väljarna.
Parodiera dom ist!
Det är dina grannar , vänner och bekanta mao .
Därför flyttar jag från landet om 4 år när jag går i pension och sedan kan parodin fortsätta utan mig! hej då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in