2020-07-15, 09:13
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Här är en video om antifa.

https://www.youtube.com/watch?v=_QJEZbQxCLw

Dessa utbildas på Universiteten i USA främst i genusstudier enligt videon.

Det som är konstigt är att Universiteten kan tillåtas bli så mot samhället att de utbildar terrorister.

Det som gäller är att känslor är viktigare än förnuft. Det är inte det att känslor är oviktiga ,men man ska inte utbilda personer till att ha negativa känslor mot samhället.
Ja, man har beväpnat de påhittade "offren" och nu ska de göra revolution och de bränner ner allt det andra byggt upp åt dem på sin väg.
Och när allt är över, kräver de att andra ska reparera deras skador dessutom. Bygga upp det igen.
Citera
2021-03-04, 12:56
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenplus
Kvinnor skapar alla situationer som leder till att kvinnor våldtas och mördas...

Ja, man undrar ju varför dom alltid talar med kåthet i blicken om alla dessa Talibaner och Afghaner. Den vanligaste feministen kommer givetvis att svara: "Ähmen, dom är ju så jävla bra på å knulla fattaruväll ??"
Då ska man (med betoning på Man) svara: Näe, det är inte knulla dom är bra på. Afghanerna är bra på att anfalla icke-islamister, och ingenting annat !

Den svenske Herren vågar säga emot fruntimrena i allmänhet och feministerna i synnerhet, när dom hasplar ur sig ´Dumheter !
Senast redigerad av Schnuppfen 2021-03-04 kl. 12:58.
Citera
2021-03-04, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Ja, man undrar ju varför dom alltid talar med kåthet i blicken om alla dessa Talibaner och Afghaner. Den vanligaste feministen kommer givetvis att svara: "Ähmen, dom är ju så jävla bra på å knulla fattaruväll ??"
Då ska man (med betoning på Man) svara: Näe, det är inte knulla dom är bra på. Afghanerna är bra på att anfalla icke-islamister, och ingenting annat !

Den svenske Herren vågar säga emot fruntimrena i allmänhet och feministerna i synnerhet, när dom hasplar ur sig ´Dumheter !

Jag känner ingen feminist som har legat med talibaner eller afganer. de är samtliga gifta/tillsammans med sina svenska män. Eller singlar som dejtar... svenska män. Vart finns dessa feminister du skriver om?
Citera
2021-03-04, 14:41
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag känner ingen feminist som har legat med talibaner eller afganer. de är samtliga gifta/tillsammans med sina svenska män. Eller singlar som dejtar... svenska män. Vart finns dessa feminister du skriver om?

Senast jag hörde om detta fenomen, så befann sig feministerna i Vetlanda. Ett aggressivt släkte, det där.
Citera
2021-03-04, 14:53
Medlem
Citat:

Tror inte att det är så vanligt men det är nog inte helt ovanligt heller. Jag tror att vissa svenska kvinnor väljer att ta en utländsk pojkvän eller enbart ha dem som vänner pga de signaler det ger till människor i deras närvaro. Det ligger lite i trenden idag och gör att de uppfattas som människor med rätta åsikter, men det är nog inte alltför många.

Vore intressant att veta vad opinionen är av riktiga feminister. Tycker dem att de grova aktivisterna inom feminism går för långt? Det är inte så ofta man ser de vettiga feministerna i media.
Citera
2021-03-04, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Senast jag hörde om detta fenomen, så befann sig feministerna i Vetlanda. Ett aggressivt släkte, det där.

Ok. Du går efter påhittade rykten. Jag förstår.
Citera
2021-03-04, 15:01
Avstängd
Citat:
Ok. Du går efter påhittade rykten. Jag förstår.

verkar stämma rätt bra.

https://www.facebook.com/ungvanstervetlanda/about/
Citera
2021-03-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohi
Tror inte att det är så vanligt men det är nog inte helt ovanligt heller. Jag tror att vissa svenska kvinnor väljer att ta en utländsk pojkvän eller enbart ha dem som vänner pga de signaler det ger till människor i deras närvaro. Det ligger lite i trenden idag och gör att de uppfattas som människor med rätta åsikter, men det är nog inte alltför många.

Vore intressant att veta vad opinionen är av riktiga feminister. Tycker dem att de grova aktivisterna inom feminism går för långt? Det är inte så ofta man ser de vettiga feministerna i media.

Jo, jag kan tänka mig att en del unga osäkra människor gör så för att visa att de har "de rätta åsikterna". Men de äldre feministerna gör nog mer som de själva vill, utan att bry sig så värst mycket om vad andra tänker och tycker. De feminister jag känner umgås en hel del med utländska kvinnor. Men jag ser dem aldrig umgås med en enda utländsk man... Verkar som de anser det vara totalt ointressant. Och jag vet att en del av de jag känner som är feminister bara vill ha svenska män, eftersom svenska män har kommit långt i detta med jämställdhet.

Jo, det vore trevligt att se lite okända feminister uttala sig i media om sina feministiska tankar och värderingar.
Citera
2021-03-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
verkar stämma rätt bra.

https://www.facebook.com/ungvanstervetlanda/about/

Suck. Jag frågade vart de feminister finns som ligger med talibaner och afganer. Jag frågade inte vart det finns feminister. Feminister finns överallt, även i Vetlanda.
Citera
2021-03-04, 15:15
Avstängd
Citat:
Suck. Jag frågade vart de feminister finns som ligger med talibaner och afganer. Jag frågade inte vart det finns feminister. Feminister finns överallt, även i Vetlanda.

Överallt är det finns talibaner och afganer ... och feminister givetvis ....
Citera
2021-03-04, 15:53
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Offerkoftan på ser jag för frågeställningen är ju katastrofal. Om du är feminist och därmed per definition en kvinnogris så är det väl fullständigt solklart att hatet man skapar får man tillbaka. Det bör alla över 12 år förstå. Så din fråga är ju egentligen "varför kan inte feminister hata utan mothugg" men så funkar som sagt inte världen.
Citera
2021-03-04, 15:59
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Hatet bara ökar och ökar mot folk som är feminister, vad har det gjort som provocerar människor så mycket?

Dom vill inget illa ju.
Dom vill bara ha det jämställt mellan kvinnor och män, det är väl bra?

https://www.youtube.com/watch?v=OBcwZ0Foqss

Nuff said.
Det är så makalöst dåligt, man skäms å deras vägnar.

Du har säkerligen inte hört talas om radikal feminism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in