Citat:
Ursprungligen postat av
Andsved
De här jävlarna vandrar omkring på Sveriges gator oftast kraftigt påverkade av Cannabis blandat med Tramadol. Så att de kaozar lite med några dumma Svennar är inget som de bryr sig så mycket om.
I vilket fall som helst så hoppas jag att detta öppnar ögonen på alla som vurmar för dessa svårintegrerade Baaaaarn.
Vem som helst av dessa idioter kan när som helst känna sig kränkt eller radikaliseras och göra något liknande.
Det ska ALLA vara medvetna om på stan. På tåget/ bussen i affären ...ja precis överallt där dessa Baaaarn rör sig.
Detta är intressant & visar också på att att det där med "terrordåd" närmast kan kvitta. Hade det varit flera gärningsmän, planerat & styrt uppifrån så hade jag givetvis inte tvekat att kalla det terror.
Men om en påtänd hazar knivhugger dig så är det skitsamma om han skriker Allahu Akbar eller inte. Problemet är inte terror, problemet är att dessa personer överhuvudtaget befinner sig i Sverige.
Skulle inte förvåna mig om makthavarna den här gången faktiskt
vill att det skall kallas terror, bara för att få bort tankarna på att det är hazarerna som grupp som är det egentliga problemet. Och att "Gymnasielagen" & allt liknande vansinne är den direkta orsaken till att sånt här händer.