Citat:
Ursprungligen postat av
Everything-Matters
Ni som säger att ni kan hålla er i flera timmar innan ni kommer måste ha någon form av missbildning. Att komma flera gånger kort efter varandra är något som många kan. Men ligga och knulla i timmar non stop utan att komma, nä då måste det vara något fel på er.
Nope det måste det inte. Men förbannat trötta. Det finns män med kontroll på grejerna som kan nöta på länge. Jag är en sån typ av kvinna som faktiskt gillar att bli knullad länge. Hos oss är en snabbis 10-20 minuters pumpande in och ut. Ett normalknull kanske 45 minuter och ett långknull mellan 70-120 minuter. Inte alltid vi kommer någon av oss. Oftast kommer båda. Det som varvas in är att han slickar mig mellan varven. Att jag suger av honom tycker jag räknas in i pumpandet lite grann.
Det är svetten, mattheten och egentligen behovet av att fylla på mat och dryck som sätter käppar o hjulen för vår ork ibland.
Alla knull jag gav exempel på är utan förspel. Med hångel, smek, kyssar, petting och oralsex innan första doppet så addar det på ca 10-50 minuter på varje knull. Så absolut kortaste ”normalsexet” vi har är 20 minuter och längsta är uppemot tre timmar. Standard skulle jag säga är förspel och knull cirka 60-75 minuter.