• 4
  • 5
2021-03-02, 14:38
Medlem
Pope666s avatar
Fan va pinsamt. Sluta curla honom, ska du gå dit och hålla handen med? "finna sin inre nyckel" riktigt cringe ju.
Citera
2021-03-02, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Låt honom gå i ”livets hårda skola”

Såna behövs också
Citera
2021-03-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
well, nu är det inte så att vi bor i Nödinge utan ett betydligt bättre ställe mellan Borås och Göteborg.

seriöst... conny.... really

Nödinge eller Hultafors eller Töllsjö eller Knohult - same shit different names. Du missar poängen, det är lantisar, inte rätt områden.
Citera
2021-03-03, 21:14
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Min erfarenhet från plugget/gymnasiet är att brottare var bögar, och boxare respekterades, och med all rätt.

Inte bara en gång som brottare åkte på två snabba och tjurade som småtjejer.
Aja, du är verklighetsfrånvarande och tränar själv boxning eller gjorde det förr i tiden. Faktum kvarstår att brottning är det mest effektiva när det kommer till handgemäng. Jävla bögig avatar du har förresten.
Citera
2021-03-04, 05:54
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Aja, du är verklighetsfrånvarande och tränar själv boxning eller gjorde det förr i tiden. Faktum kvarstår att brottning är det mest effektiva när det kommer till handgemäng. Jävla bögig avatar du har förresten.

Hoppsan, här har vi en liten gaysportare som blev ledsen!
Citera
2021-03-04, 10:45
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Hoppsan, här har vi en liten gaysportare som blev ledsen!
Oj, här har vi en ignorant idiot som missuppfattar allt han läser.
Kul att du bytte avatar efter min tidigare kommentar, haha!
Citera
2021-03-04, 12:21
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Oj, här har vi en ignorant idiot som missuppfattar allt han läser.
Kul att du bytte avatar efter min tidigare kommentar, haha!

Du hade rätt, Sam såg lite gay ut där.

Men fel som satan vad gäller respekt i sportutövande.

Få sporter på jorden är lika gay som herrarnas konståkning, hästhoppning och brottning.

Jag har aldrig sett en brottare vinna på skolgården (eller på gatan) mot en boxare. Det blev alltid gayboyen i spandex som blödde och sprang in till fröken.
Citera
2021-03-05, 00:33
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Jag har aldrig sett en brottare vinna på skolgården (eller på gatan) mot en boxare. Det blev alltid gayboyen i spandex som blödde och sprang in till fröken.
Se där! Ett tips (som du antagligen inte kommer att gilla) se alla Khabibs matcher som han gått i UFC, han behandlar alla sina motståndare som små bitches. Stora strikers som Dustin Poirier, Conor McGregor, Edson Barboza och Justin Gaethe fick alla bita i mattan och ge upp. Striking funkade helt enkelt inte mot denne brottare som ständigt utklassade alla. Statuerar bara ett faktum nu, personligen föredrar jag att se två strikers när det kommer till UFC.
Citera
2021-03-05, 00:34
Medlem
Lär honom Arabiska, så att han kan smälta in med sina kompisar.
Citera
2021-03-05, 06:07
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Se där! Ett tips (som du antagligen inte kommer att gilla) se alla Khabibs matcher som han gått i UFC, han behandlar alla sina motståndare som små bitches. Stora strikers som Dustin Poirier, Conor McGregor, Edson Barboza och Justin Gaethe fick alla bita i mattan och ge upp. Striking funkade helt enkelt inte mot denne brottare som ständigt utklassade alla. Statuerar bara ett faktum nu, personligen föredrar jag att se två strikers när det kommer till UFC.

Kebaben som (enda) exempel här visar tydligt att du är panik efter draghjälp.

Gatan eller skolgården i Sverige är väl för helvete inte jämförbart med världseliten inom MMA!

Brottarbögar åker på stryk av boxare 99 gånger av 100.
Citera
2021-03-05, 12:57
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Kebaben som (enda) exempel här visar tydligt att du är panik efter draghjälp.
Inte alls, jag valde bara att ta den störste för tillfället, finns många fler men jag tänker inte rabbla upp dom.

Citat:
Gatan eller skolgården i Sverige är väl för helvete inte jämförbart med MMA! Brottarbögar åker på stryk av boxare 99 gånger av 100.
99 utav 100 yea right Överdrift är bara för namnet. Men nu vet vi alla att du själv sysslar eller har sysslat med boxning. Nu går vi vidare och hoppas att du inte råkar ut för permanenta hjärnskador som Mujaffar Ali.
Citera
2021-03-05, 13:02
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Inte alls, jag valde bara att ta den störste för tillfället, finns många fler men jag tänker inte rabbla upp dom.

99 utav 100 yea right Överdrift är bara för namnet. Men nu vet vi alla att du själv sysslar eller har sysslat med boxning. Nu går vi vidare och hoppas att du inte råkar ut för permanenta hjärnskador som Mujaffar Ali.

Inga problem... Hälsa Karelin!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in