Citat:
Ursprungligen postat av
Mrsobehaglig
Jag förstår inte avskyn mot Tess och Judith, inte för att de är mina favoriter men så jävlas kassa är de väl inte som vissa vill göra gällande?
Tess återberättar vad bitterfittan Emelie säger och gör, enligt mig är det sant så var är felet? Tess har en snygg kropp, ser bra ut med hjälp av diverse operationer och annat konstgjort jox det är hon inte ensam om 2021.
Judith har inget ont i sig, vem fasen hade inte hängt med Tanja därinne lebb eller inte?
Emelie, Joel och Nardos upplever jag som de största rövhålen. Joel är en elak liten djävul likaså Emelie och Nardos.
Simon och Tanja gör BB, de enda jag skrattar åt, de bjuder på sig själva, är ärliga, händer alltid något kring dem.
Tess är tråkig och stel. Hon har absolut snygg kropp men ser inte bra ut i ansiktet, men det är ju inte olagligt. Jag har själv inga direkta åsikter om henne, finns värre därinne. Men jag tror att det är stelheten folk har svårt för.
Judith är en riktigt obehaglig jävel. Egoistiskt och väldigt självupptagen. Tror inte det gått en enda kväll utan att hon hållit sitt tal om att hon haft ett tufft liv och varit nedtryckt men bestämt sig för att må bra.. Suck. Hon kan inte ta det om något säger emot eller ifrågasätter henne, då lägger hon sig i sängen/soffan och håller ännu ett tal om sitt tuffa liv. Till råga på allt är äcklig mot de andra tjejerna. Kladdar när de sover och ger dem obehagliga blickar.