2021-03-04, 10:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gött att se dig Putte. Spännande med autonominering.
Japp ska bli intressant se vem / vilka det blir då????
Finns 3st kandidater kan vi få bänken klar redan nu Grodan på dem nominerade???
2021-03-04, 10:24
Medlem
Dukanva85s avatar
Hej alla vänner. Känner mig väldigt förvirrad. Vad gjorde eller sa katti för att bli autonominerad
2021-03-04, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
När man går in o läser i kommentarerna på BBs insta så blir jag verkligen rädd på riktigt! Vart fan ska detta samhälle ta vägen 😔
Så sjukligt lättkränkta människor är och favoriseringarna av Nardos är helt galna.
Avskyr attityden som de flesta unga verkar ha idag (tänker mest på BBPOLISENS ofattbara inlägg samt hennes följares)! De tar bara till sig EN sida av myntet men vägrar vända och även se/lyssna till den andra sidan. Precis så som Nardos betett sig hittills (jag hoppas fortfarande på en förändring där)
Är det tack vare alla jävla influencers det blir såhär? Tror folk verkligen att alla kan vara fullkomligt perfekta och PK precis hela jävla tiden?! Vi är alla människor och gör o säger fel saker då och då...men det är ju bara mänskligt. Om dem nu ska hänga ut och autonominera Kattis för att hon RÅKAR säga ett fult ord, vad ska då hända med Joel som egentligen uttalar ett hot mot simon? Suck!

Folk låter ju likadant här fast gällande Simon. Supersura så fort något går vägen för dem man inte gillar och massa snack om hur fantastisk Simon är. Samma skrot och korn fast olika åsikter😂
2021-03-04, 10:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hej alla vänner. Känner mig väldigt förvirrad. Vad gjorde eller sa katti för att bli autonominerad
När de lekte charader igår så sa hon ''Samejävel''.
2021-03-04, 10:26
Medlem
upptagetvardets avatar
Hon sa samejävel. Det hela är verkligen överdrivet och taget ur kontext. Herregud.
2021-03-04, 10:27
Medlem
Har inte tid med detta. När kommer brevet när det står förmiddag?
Medlem
kermiths avatar
Katti säger "Lappdjävlar"
Eritrea säger "Polackmammor är utseendefixerade"
Ungbögen säger "Jag skall spotta på Simon varje gång vi möts i huset"

Känner ni något som är märkligt?
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
När de lekte charader igår så sa hon ''Samejävel''.
Men käre värld. Så om nån säger svennejävel därinne blir denne person autonominerad?
2021-03-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Hon sa samejävel. Det hela är verkligen överdrivet och taget ur kontext. Herregud.

Håller med! Hon var taggad och gissade hejvilt i charader liksom
2021-03-04, 10:28
Medlem
Paladins avatar
pucktvåa
Senast redigerad av Paladin 2021-03-04 kl. 11:13.
2021-03-04, 10:29
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag förstår inte avskyn mot Tess och Judith, inte för att de är mina favoriter men så jävlas kassa är de väl inte som vissa vill göra gällande?
Tess återberättar vad bitterfittan Emelie säger och gör, enligt mig är det sant så var är felet? Tess har en snygg kropp, ser bra ut med hjälp av diverse operationer och annat konstgjort jox det är hon inte ensam om 2021.
Judith har inget ont i sig, vem fasen hade inte hängt med Tanja därinne lebb eller inte?
Emelie, Joel och Nardos upplever jag som de största rövhålen. Joel är en elak liten djävul likaså Emelie och Nardos.
Simon och Tanja gör BB, de enda jag skrattar åt, de bjuder på sig själva, är ärliga, händer alltid något kring dem.

Tess är tråkig och stel. Hon har absolut snygg kropp men ser inte bra ut i ansiktet, men det är ju inte olagligt. Jag har själv inga direkta åsikter om henne, finns värre därinne. Men jag tror att det är stelheten folk har svårt för.

Judith är en riktigt obehaglig jävel. Egoistiskt och väldigt självupptagen. Tror inte det gått en enda kväll utan att hon hållit sitt tal om att hon haft ett tufft liv och varit nedtryckt men bestämt sig för att må bra.. Suck. Hon kan inte ta det om något säger emot eller ifrågasätter henne, då lägger hon sig i sängen/soffan och håller ännu ett tal om sitt tuffa liv. Till råga på allt är äcklig mot de andra tjejerna. Kladdar när de sover och ger dem obehagliga blickar.
2021-03-04, 10:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Men käre värld. Så om nån säger svennejävel därinne blir denne person autonominerad?

Det beror på vem som säger det. För Eritrea gäller inga regler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in