2021-03-04, 10:15
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Väldigt sannolikt, är väl en 8999 kvar av dom då som kan va nästa LOL

Alla de andra hänger inte runt och pundar till sig psykoser givetvis.
Citera
2021-03-04, 10:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Nej, för dom flesta normalt funtade personer är inte rasister som vill kollektivbestraffa etniska grupper.
Det är inte etniska grupper som avses & bör bestraffas. Det är de partier & politiker som medvetet försatt oss i dagens situation.
Citera
2021-03-04, 10:17
Medlem
Helt otroligt att de pratar om att det behövs fler poliser. Det behövs inte fler poliser. Det behövs färre importerade våldsmän!!!!
Citera
2021-03-04, 10:18
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elyson
Tycker mig se delar av en balkong, dessutom kanske en cykelbana e l, inget som syns på google-maps från Kyrkogatan där: billig desinformation
Jag vet, alla bilder och videos är manipulerade, jä_la satans extremhögern alltså..
'Google-maps rules over all'
Pucko.
Citera
2021-03-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Ganska lätt att förklara. Hemma i Afghanistan fick folk lov att arbeta för att få mat och tak över huvudet. I Sverige behöver man inte göra det. Drivkraften att göra rätt för sig finns inte. Dom har hittat ett land som tar hand om dom där dom har det så mycket bättre än hemma. Det finns inget skäl att hålla sig till lagar och förordningar då dom inte kan utvisas. Dom har all rätt på sin sida och inga skyldigheter. Ett land som tar emot flyktingar måste ställa krav på flyktingarna. Gör rätt för dig och håll dig till landets lagar annars åker du ut. Så enkelt är det faktiskt.

Det är väldigt märkligt att politikerna som är valda av folket inte tänker logiskt som befolkningen så man undrar ju varför det har blivit som det blivit i detta land.
Jag känner mig säkrare på gatorna en mörk kväll i t.ex bangkok än Stockholm
Citera
2021-03-04, 10:19
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-P.Rejserbil
Sveriges repressiva behandling av flyktingar var den utlösande faktorn vid händelserna på Ikea i Västerås och på Drottninggatan. Hade flyktingarna fått permanenta uppehållstillstånd och värdiga villkor hade inget av det hänt.
Det är tvärtom. Ingen av de två hade asylskäl och gick ändå omkring på Sveriges gator. Med lite mer repressiva regler t.ex att man låser in de som inte ska vara här hade inget hänt och fem helsvenskar inklusive tre äldre kvinnor hade levt. Jag tror jag föredrar den lösningen.

Jag brukar tänka på min mamma när jag tänker på de oskyldiga dödade svenska kvinnorna.
Citera
2021-03-04, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elyson
Tycker mig se delar av en balkong, dessutom kanske en cykelbana e l, inget som syns på google-maps från Kyrkogatan där: billig desinformation
Mycket ombygge sensate åren där han blev skjuten
Citera
2021-03-04, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Alla partier & politiker som bidragit till att dessa hazarer befinner sig i Sverige är att betrakta som medskyldiga, då man medvetet & i samförstånd skapat dagens situation.

Ja i stort absolut, men vad gäller afghanska yngre män C i synnerhet. Det var de på den fordom borgerliga sidan som såg till att just dessa fick förmåner utöver alla andra grupper.

Nu har ju C svurit lojalitet till vänsterkrafterna och så här i efterhand är det inte lika förvånande men där och då var det en kursändring. Den första tydliga indikationen på att C lämnade Alliansen och anslöt sig till vänsterblocket.
Citera
Medlem
Citat:
Sveriges repressiva behandling av flyktingar var den utlösande faktorn vid händelserna på Ikea i Västerås och på Drottninggatan. Hade flyktingarna fått permanenta uppehållstillstånd och värdiga villkor hade inget av det hänt.
Det mest barnsliga och naiva jag någonsin hört!!!. Man ska inte kunna hota till sig ett uppehållstillstånd!!!!
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Kan det vara en av Annie Lööfs gymnasieafghaner

Vi rör oss med primater som ligger närmare medeltiden än nutiden i utveckling.

Sålunda bör vi använda oss av medeltida bestraffningar.

9 hemska tortyrmetoder som kommer få dig att uppskatta att du slapp medeltiden
Huvudkrossaren. En riktig mardröm. ...
Judasstolen. Judasstolen (eller Judasvaggan som den också kallades) sägs ha använts under den spanska inkvisitionen. ...
Hjulet. ...
Spanska åsnan. ...
Kistan. ...
Bröstslitaren. ...
Sträckbänken. ...
Avrättning med elefant.

Såja, snart lär sig terroristerna vem som bestämmer.
Citera
2021-03-04, 10:21
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Om du kan skriva på Flashback har du det bättre än flera hundra miljoner fattiga i världen. Föreslår att du slutar hyckla och själv går före med din godhet. När du står på lergolv och säger sådant kan vi snacka.
Citera
2021-03-04, 10:21
Medlem
Hombre-de-Skandias avatar
Folk skriver ut namnet på en 20-åring, men polisen säger 22-åring. Förklara vem det är som har fel här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in