2021-03-04, 09:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Det är tydligen Katti som är autonominerad för hennes kommentar "samejävel"
Senast redigerad av herpesvårta 2021-03-04 kl. 09:55.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Gôrbra feedback! Tack för det

Det som dyker upp i min skalle är varför Peddo är så prompt på att han rattar BMW?
I dagens läge kostar en Volvo (yngre än 2015-årsmodell) en miljard jämfört med en V40 från 2002.
Hade själv en V40 från -99 som gick som en klocka (ja, jag vet, så skriver alla babbar i sin Blocket-annons ). Faktum är att Volvo (med Polestar) är status nowadays. En Beamer kan alla äga och se flådiga ut. Som den sanna pizzabagaren Peddo är, tror han att så fort man rattar en Beamer, så är man på brudarnas hot-list. Egentligen är han på deras shit-list!

Å andra sidan verkar det inte krävas särskilt mycket för att Tess trosor ska bli våta. Lite uppmärksamhet och att man berättar att man kör BMW samt att man har en time-share-bluff-lägenhet på Grankan, verkar göra susen. Ingen i huset kan ju confirma ens uppgifter...

Jag är fullständig ointresserad av bilar men det vet ju alla att BMW och Mercedes mest körs av babbeluringar. Ingen vettig person imponerad av detta. Då är en XC99 mer flådigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Men det har ju även Simon, kattis, nardos och joel gjort på tidigare fester så det borde det inte vara 🤔 Isådanafall är det fruktansvärt orättvist!
Men vi har ju tydligt fått se hur folket i huset gång på gång särbehandlas av produktionen så det skulle inte förvåna mig, men skitarg skulle man bli.

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ungbögen och Eritrea har gömt alkohol likaså Simon.

Men precis, tror inte på att det genererar en autonominering, borde mer vara varning då. Vi får helt enkelt vänta och se, snart är timmen slagen hehe.
Medlem
Citat:
Kan inte se något annat än att det blir Joel. Det är ett direkt personligt påhopp på en annan deltagare.
Samedjävel är visserligen ett skällsord men inte personligt. Likaså Stockholmdjävel eller liknande.

God morgon min kära groda!
Du brukar sammanfatta så bra, skulle du ha lust att göra det för mig? Gick och la mig under charaderna och läst ikapp i tråden men allt är så lössläppt så får inte ihop det 🥺
2021-03-04, 09:55
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Kan inte se något annat än att det blir Joel. Det är ett direkt personligt påhopp på en annan deltagare.
Samedjävel är visserligen ett skällsord men inte personligt. Likaså Stockholmdjävel eller liknande.
Håller med detta är ett personligt påhopp
2021-03-04, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det är tydligen Katti som är autonominerad för hennes kommentar "samejävlel"

var har du läst det?
2021-03-04, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Auto till Tess och Steph för snacket om att få ut Emelie?

Den gillar jag!!
2021-03-04, 09:57
Medlem
Finns det någon ungefärlig tid när detta brev om.nomineringar går ut?
2021-03-04, 09:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var har du läst det?
Någon på discord hade mejlat tv4 och fått svar att de tar starkt avstånd och att hon kommer bli auto för det.

Om det är sant återstår att se men verkar inte helt orimligt för pk4an.
2021-03-04, 10:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
God morgon min kära groda!
Du brukar sammanfatta så bra, skulle du ha lust att göra det för mig? Gick och la mig under charaderna och läst ikapp i tråden men allt är så lössläppt så får inte ihop det 🥺

Tack min sköna. Men jag är nyvaken och det är en hel del. Ungbögen hade en riktigt infekterad diskussion med lebban där Simon lade en kommentar och Joel hotade att spotta på honom därefter vid varje möte. Lebban körde en lång harang om jättejobbigt, yada yada, jättesvårt yada yada. Och lite smågnabb här och där naturligtvis med Eritrea i 90% av allt skit. Sorry lite kort men det var det mest spännande
2021-03-04, 10:01
Medlem
Om det med Joel stämmer ska ju han också åka på en automat nominering. Då ska tanja och padram låsas ihop och tävla isf.
2021-03-04, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Pedram såg annorlunda ut förut
kolla längst ned tillvänster på sidan 5 av denna tidning.

https://docplayer.se/24670582-Sollentuna-fullt-av-farliga-skolvagar.html
Trafiken är keff. Vem använder ens sådana ord?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in