2021-03-04, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja då skulle de nog ångra att de vägrade fixa så att Simon och Steph fick en säng
Då kan prydisarna Tess och Katti få ligga och lyssna på madtalk från Juddan hela
nätterna istället för prassel och pussljud.
Hade hellre varit cuckad i andra sovrumet som Ponne än att lyssna på Juddans maniska mad talk, oh fyfan vad sovrum 1 är deppigt nu

edit: bytte till sovrum 2 och hör Juddans och Kattis gapskratt eka genom huset. The horror.
Senast redigerad av BronyFurry 2021-03-04 kl. 02:40.
2021-03-04, 02:39
Medlem
Citat:
Hell yes.. Jag hoppas verkligen att det blir så.

Då bestämmer vi nu att det blir så
2021-03-04, 02:39
Medlem
Lala.s avatar
Och nu har de helt plöstligt en skrattattack, inklusive judith. Vad var det roliga? Jag missade helt.
2021-03-04, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Och nu har de helt plöstligt en skrattattack, inklusive judith. Vad var det roliga? Jag missade helt.

Tänkte precis fråga samma sak
2021-03-04, 02:41
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag känner mig hedrad Moscow.
Du har ju rätt i det du skriver. Fasen det är väldigt svårt att sätta fingret på just ikväll men han är som hennes skugga. Jag brukar ha span på honom och han har nästan hela tiden sin blick åt hennes håll. Han gör det bra för han flyttar snabbt blicken för att det inte skall kännas för utstuderat. Han flyttar sig hela tiden dit hon eller sätter sig på en plats där han kan ha kontroll. Han är jävligt lurig. Han ser till exempelvis att AD inte får ha ensamtid med Tess utan snabbt rusat tid och kör sin bruschan stil och skall snacka. Han försöker göra det subtilt men eftersom man kan se detta i TV är det helt uppenbart. Han har dessutom ändrat taktik och kör någon sorts när vi vänner stilen och han är idel öra för vad hon ön säger och håller alltid med henne med sitt vidriga och lömska leende. Vi håller fortfarande koll på honom här på Flashback för när de är utan kedjor igen kommer han slå till igen eller naturligtvis cockblocka "bruschan". Vidrig jävel den där.

Gôrbra feedback! Tack för det

Det som dyker upp i min skalle är varför Peddo är så prompt på att han rattar BMW?
I dagens läge kostar en Volvo (yngre än 2015-årsmodell) en miljard jämfört med en V40 från 2002.
Hade själv en V40 från -99 som gick som en klocka (ja, jag vet, så skriver alla babbar i sin Blocket-annons ). Faktum är att Volvo (med Polestar) är status nowadays. En Beamer kan alla äga och se flådiga ut. Som den sanna pizzabagaren Peddo är, tror han att så fort man rattar en Beamer, så är man på brudarnas hot-list. Egentligen är han på deras shit-list!

Å andra sidan verkar det inte krävas särskilt mycket för att Tess trosor ska bli våta. Lite uppmärksamhet och att man berättar att man kör BMW samt att man har en time-share-bluff-lägenhet på Grankan, verkar göra susen. Ingen i huset kan ju confirma ens uppgifter...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Hade hellre varit cuckad i andra sovrumet som Ponne än att lyssna på Juddans maniska mad talk, oh fyfan vad sovrum 1 är deppigt nu

edit: bytte till sovrum 2 och hör Juddans och Kattis gapskratt eka genom huset. The horror.

Hehe ja stackars Ponne Men om Simon och Steph skulle ligga i en egen säng skulle det vara annorlunda. Lite jobbigt att vara fastkedjad i samma säng som ett hånglande par.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToHeaven
Är inte majoriteten av tittarna unga? Man röstar på de man gillar mest? Tror inte de äldre har en stor chans faktiskt.
Tror faktist inte det. Vet många äldre som älskar BB. (Har kollat sen det startade) Kollegor 40-50+ min mamma, vänner, mormor när hon levde..säkert många äldre som sitter isolerade under coronan och behöver lite sällskap.
Min dotter är 16 och koll på det mesta, inte mkt snack om BB bland henne och vännerna.
Nej jag är inte så ung heller men just i år tycker många äldre att årets deltagare är så barnsliga.
2021-03-04, 02:43
Medlem
kermiths avatar
Fan deras diskussioner är riktigt på barnvivå. Förstår att Luis, som jobbar med sinnesslöa barn, har mycket att säga. De är inte de vassaste knivar i lådan, de flesta av dom. Det är därför de söker sig till desaa såpor för att få bekräftelse och synas. Förr var det för upplevelsen och att festa, en sorts semester.
2021-03-04, 02:43
Medlem
Citat:
Hehe ja stackars Ponne Men om Simon och Steph skulle ligga i en egen säng skulle det vara annorlunda. Lite jobbigt att vara fastkedjad i samma säng som ett hånglande par.
Delar hellre säng som cuck med en tjej som blir gangbangad av 5 BBC:s från blacked.com än att dela sovrum med Juddan
2021-03-04, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Den sk curlinggenerationen. Födda på 90-talet.
Sjukt känsliga för allt.

Tillhör den och jag vet att i slutet av dagen skiter folk i vad du varit med om för alla har sin egen skit. Men jag antar att det är värt att ta upp i ett program där man vinner stort på folkets sympatier.
Folk kan till och med säga att dom har en diagnos för att få komma undan. Trots att ingen utrett om diagnosen är ett faktum. Spyr.
2021-03-04, 02:45
Medlem
Alltså vänta bara tills Judith får sig ett riktigt psykbryt, kan tänka mig att hon blir riktigt jäkla obehaglig.
2021-03-04, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Tror faktist inte det. Vet många äldre som älskar BB. (Har kollat sen det startade) Kollegor 40-50+ min mamma, vänner, mormor när hon levde..säkert många äldre som sitter isolerade under coronan och behöver lite sällskap.
Min dotter är 16 och koll på det mesta, inte mkt snack om BB bland henne och vännerna.
Nej jag är inte så ung heller men just i år tycker många äldre att årets deltagare är så barnsliga.

Tror också det är så!! Mest tittare runt 30-40 års åldern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in