2021-03-04, 09:43
Medlem
Lissabonfires avatar
Jag verkar ha missat mycket inatt nu när jag ögnat igenom FB.

En autonominering på Joel skulle vara roligt att se, tror Joel "kuddbitaren" Kosari bli riktigt mosig då
2021-03-04, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Måste vara blattespråk, på ren svenska betyder spotta på någon att just spotta på någon.
Det är ett uttrycksätt oavsett vad dess ordagranna betydelse är. Att "skita i någon" innebär ju inte att man vill ha scatsex med personen. Joel hotades ju inte med att loska Simon i ansiktet och det vet även Simon om han själv använder uttrycket "spotta"
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Röstade likadant!

Hmm, har ingenting jag kan rösta på oöi min app?
Medlem
Vem tror vi får autonominering och varför?

Katti pga ordbajsandet hon råkade åstadkomma igår eller Joel pga det han sa till Simon? Någon mer kan jag inte komma på 🤔
2021-03-04, 09:47
Medlem
kermiths avatar
Kan inte se något annat än att det blir Joel. Det är ett direkt personligt påhopp på en annan deltagare.
Samedjävel är visserligen ett skällsord men inte personligt. Likaså Stockholmdjävel eller liknande.
2021-03-04, 09:47
Medlem
Anonym396s avatar
Fyfan, att man kan få en autonominering för en liten groda när man har lite alkohol i kroppen. Det är detta jag menar då det moderna Big Brother suger då de måste censurera sig själva och få ångest om de råkar säga något som kan straffa dem.

Det måste ju handla om Katti. Vi får väl se till att rädda henne om ingen favorit sitter på måndag som Simon, Tanja eller Stephanie. Stackars tant, jag hade lämnat självmant istället för att bli förödmjukad i TV för en sådan skitsak.
2021-03-04, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vem tror vi får autonominering och varför?

Katti pga ordbajsandet hon råkade åstadkomma igår eller Joel pga det han sa till Simon? Någon mer kan jag inte komma på 🤔

Någon skrev om det här med att Steff & Ponne gömde alkohol..
2021-03-04, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Läste att Simon pratat om att fucka tävlingar så dom hänger löst och nardos åker ut! Hörde det inte själv, men det kan ju vara en autonominering om det är sant
Det är inte mitt inlägg som du förväxlar då? Jag skrev något igår om att man kan spela taktiskt nu när man sitter i par, att om man inte gillar den man sitter ihop med så kan man prestera sämre och nominera sig och sin partner om man tror sig ha bra chanser att slå ut den och då inte satsa lika hårt på immunitet. Jag tog upp Simon som det bästa exemplet då han vet att Nardos sitter sämre till än Kattis och Emelie och bör därav vara ett enkelt motstånd en måndagsfinal.

Om Simon faktiskt planerat att göra det så är det perfekt exempel på ett socialt experiment och hur människor beter sig isolerat vilket big brother egentligen handlar om. Nä Simon är det nog inte som blir auto, då kan ju inte Nardos längre tävla för immunitet eftersom dom sitter ihop.
2021-03-04, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Men det har ju även Simon, kattis, nardos och joel gjort på tidigare fester så det borde det inte vara 🤔 Isådanafall är det fruktansvärt orättvist!
Men vi har ju tydligt fått se hur folket i huset gång på gång särbehandlas av produktionen så det skulle inte förvåna mig, men skitarg skulle man bli.
2021-03-04, 09:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Ungbögen och Eritrea har gömt alkohol likaså Simon.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Just det ja. Dom har ju blivit tillsagda att inte gömma ändå gömde dom. Kan väl vara rimligt? Mig veterligen är dom de enda som gömt efter tillsägelsen.
Medlem
KrossedOuts avatar
Auto till Tess och Steph för snacket om att få ut Emelie?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in