Citat:
Ursprungligen postat av
Moscow99
Word! (som Peddot skulle sagt).
I huset tar han snabbt reda på vilka svennebrudar han kan lura till månen. Tess är den som mest sannolikt faller för orten-babbens språk och han riktar därför in sig på henne. Sen att hon spelar svår är en bonus för honom, för ju mer det finns att bända upp desto mer orten-slang behöver han slänga sig med. Han trivs som pirayan i akvariet, eftersom det inte finns någon där inne som ens kommer i närheten av hans beta-beteende. Mössan visade sig vara en torrboll (som inte verkar ha anammat fb-sanningen) och därmed satt Peddot på plats och ytterligare därmed kunnat inhöstat alla heterosexuella tjejers gunst. Knullturken kan ljuga om vartannat ostraffad och ändå se fram emot att få intresse från Tess (eftersom att hon inte kunde charma mössan av Adrian). Tess måste ha minst en hane springandes efter sig. Peddot kammar mittbena och skryter att han minsann åt harakiri-korven, när någon vid matbordet påtalar att "jag tycker det är välkryddad och stark mat". Hans korvätande gills icke, eftersom det är ett maxtak på 10 minuter för att få en harakiri-tröja. Skröt ens Jassa om att hon åt korven år 2020? Peddot cementerar bara myten om "babben"; ungefär som en "no-show" i maffians avlöningslista när de har satt klorna i ett företag. Killen dyker aldrig upp, men skryter gärna om hur hårt han arbetade...
Moscow min vän med denna text kommer du hädanefter få en plats vid Grodan så vi tillsammans kan fånga kryp av olika former. Denna text borde varje vettig familj skriva ut, rama in och sätta på väggen, i flera rum. Det är när prosa är som bäst. Ferlinskt i bästa form.
Tragiskt.... och då menar jag inte för dom i huset utan oss som bevittnar förfallet.
Man måste fråga sig om deltagarna spottar ut eller sväljer det Pedram "The Shining" Aghabeh sprutar i deras gap.
Fan, dags för lite mys med fröken höger och förberedelse för morgon(dagen).