2021-03-04, 03:06
Medlem
Lala.s avatar
Kan inte snälla katti släppa en till brakare nu?
2021-03-04, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
vet någon något om Nardos bakgrund?

Hon påstår at hon är oskuld
Hon mådde jättedåligt då hon hörde barnskrik
2 gånger (ena gången då de berättade spökhistorier har hon sagt att hon gjort en operation och något som någon stoppat in i henne opererades bort.

Jag har en känsla av att hon gjort en abort men då är man inte oskuld.

Tror det är mer än familje grej. Och verkar som att alla i huset förstår det också!! Så man pratar inte om det. Alla förstår ju att hon inte är oskuld
2021-03-04, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Lite synd om Tanja som man märker vill hålla sig undan drama. Hon är ju bara en skön och fri tjej liksom. Jag blev imponerad av henne också när Tess och de andra höll på och baktalade Emelie. Tanja höll sig utanför och hängde inte med på det alls, vare sig i minspel eller inflik. Hon verkar reko faktiskt. Gillar Tanja mer och mer.
Hon är min favorit.

Tror att det kommer stå mellan henne och Simon..
2021-03-04, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Hon är min favorit.

Tror det också!!
2021-03-04, 03:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Hon är min favorit.

Låter bra tycker jag! För mig har listan ändrats.. Hade Judith som 1:a i början men nu är det:

1. Simon
2. Tanja
3. Steph

Resten struntar jag i. Det är bara dessa tre som är kul att titta på nu tycker jag
2021-03-04, 03:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Tror det också!!
då länge ingen ny bra kommer in så har tror jag som du. Känns som så många inte förstår att man måste bjuda på sig själv mer
2021-03-04, 03:14
Medlem
Lala.s avatar
Åh nej nu sover de. Jag som hade så kul.
2021-03-04, 03:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Håller verkligen med dig!! Hon verkar vara en riktigt god än. Och hon har knte haft det lätt, känns det som. Ändå så är hon så fin och bidrar med det hon gör. Skulle absolut inte hata ifall hon vann.

Hon verkar genuin på något sätt. Vill inte ha drama och är inte taskig. Bara en rolig och skön tjej och en sån som man gärna skulle vilja ha som vän som du sa
2021-03-04, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahha vad tror ni en hund skulle tycka om att bo med dessa människor i 100 dagar?
Min hund hade blivit galen på allt spektakel.Tex så hade han försökt sno deltagarnas masker dom hade i dag. Han tål inte tjafs och vill att alla ska vara glada så han hade nog iaf blivit knäpp där. Plus för liten gård
2021-03-04, 03:19
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha. Jag har själv en Volvo en äldre XC70. Går finfint.
En BMW i den kultur Pedram "The Shining" Aghabeh är, som i South Central Adidas, ett bevis på orten och framgång. De dyrkar Scarface, det är deras egen version av orten. Han berättar stolt om en stenhård uppväxt, ungefär som veteraner från Vietnam. Status. Han skulle skita på sig i verkligheten om han så kom nära ett riktigt kriminellt gäng från Colombia men likväl är det hans våta dröm och man vill jämföra sig med den. Deras hälsningar är inget vanligt handslag längre utan det måste se ut som Cribs.

Pedram "The Shining" Aghabeh slänger sig med språk och uttryck som lägenhet i Spanien eller på skidorter i Sverige. Han hänger med Celebrities. Han får stånd genom att bara berätta det från en brutta från en småstad i Sverige. Det är tungt. Yalla är tufft att säga, ett främmande ord i vårt land. Kuros ett annat som han fått med sig från Iran. Det är tungt. Allt detta är bara patetiskt naturligtvis men likväl det han anser det högsta man kan komma i livet. En riktigt vidrig stil han anammar. Men hans patetiska liv får ett värde och han tror ju att varenda kvinna skall stå och vänta på endast honom. Ett nej existserar inte i hans vokabulär. Det är tungt.

Word! (som Peddot skulle sagt).

I huset tar han snabbt reda på vilka svennebrudar han kan lura till månen. Tess är den som mest sannolikt faller för orten-babbens språk och han riktar därför in sig på henne. Sen att hon spelar svår är en bonus för honom, för ju mer det finns att bända upp desto mer orten-slang behöver han slänga sig med. Han trivs som pirayan i akvariet, eftersom det inte finns någon där inne som ens kommer i närheten av hans beta-beteende. Mössan visade sig vara en torrboll (som inte verkar ha anammat fb-sanningen) och därmed satt Peddot på plats och ytterligare därmed kunnat inhöstat alla heterosexuella tjejers gunst. Knullturken kan ljuga om vartannat ostraffad och ändå se fram emot att få intresse från Tess (eftersom att hon inte kunde charma mössan av Adrian). Tess måste ha minst en hane springandes efter sig. Peddot kammar mittbena och skryter att han minsann åt harakiri-korven, när någon vid matbordet påtalar att "jag tycker det är välkryddad och stark mat". Hans korvätande gills icke, eftersom det är ett maxtak på 10 minuter för att få en harakiri-tröja. Skröt ens Jassa om att hon åt korven år 2020? Peddot cementerar bara myten om "babben"; ungefär som en "no-show" i maffians avlöningslista när de har satt klorna i ett företag. Killen dyker aldrig upp, men skryter gärna om hur hårt han arbetade...
2021-03-04, 03:21
Medlem
En sak som slog mig nu på nattakvisten hur i hela jävla helvete kan Simon få spritförbud för att han säger att nardos är minst omtyckt? Men när lille Joel säger att ”Simon är ett äckel och att om Simon någon gång är ledsen så ska Joel spotta han i ansiktet” så händer det förmodligen ingenting.. ska bli ”spännande” att se Joels straff imorgon... det är skillnad på folk och folk i pk Sverige.........
2021-03-04, 03:21
Medlem
Ja Tanja sa så fina saker i dag till Tess, det var hon väl inte förtjänt av. Som ni säger, en bra kompis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in