2021-03-04, 00:29
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arr
Typ av person? Muslim

Ja, religion är ju en de sakerna om GM som är relevant.
Citera
2021-03-04, 00:29
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Ni angriper en religion som inte har gjort något utan det är en gris som gömmer sig bakom en religion för att skylla på något. Kan ni inte lämna religionen och fokusera på denna grisen istället

Det är din "religion" som angriper hela världen. En "religion" som sprungit ur satan själv. Full med hat, rasism, pedofili och allt möjligt skit.
Citera
2021-03-04, 00:31
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarvadhare
Det finns inga 2 miljoner muslimer i Sverige.

Prova att läsa vederhäftig information, istället för propaganda.

Det finns ungefär 200.000 medlemmar i muslimska församlingar.

Att påstå att någon har en religiös tillhörighet, baserat på etnicitet, är rätt ogenomtänkt.

Jag är svensk, Sverige är/var ett ett kristet land, men är numera ett av de mest sekulära länderna i världen.Jag är inte ett dugg kristen, eller för den delen något annat religiöst heller.

Det här var det sjukaste jag läst. 200k?

Enbart mellan år 2000-2019 (19 år) så invandrade 1,9 miljoner muslimer. Källa: BRÅ
Sedan är det bara att räkna tillbaka till 60-talets invandring dvs 40 år till så får du fram resten. Jag är helt övertygad om att 2 miljoner muslimer i Sverige är till och med räknat i underkant.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-03-04 kl. 00:35.
Citera
2021-03-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Fan vad trist för alla andra afghaner och övriga invandrare som sköter sig.
Afghanerna sköter sig inte alls. Merparten av dem är dömda för brott. Varför har du någon empati för dem?
Citera
2021-03-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Nämen se, nu ska vi börja måla upp äcklet som ett offer. Sveriges fel att man inte tog hand om stackars Tamim.

"Närboende beskriver den misstänkte:
MÅDDE PSYKISKT DÅLIGT UNDER LÄNGRE TID 🔸 FICK HJÄLP AV SOCIALTJÄNSTEN 🔸 SKREVS I SVERIGE 2018

Bilden av den misstänkte gärningsmannen som skadat hela 8 personer i ett hemskt dåd i Vetlanda klarnar nu allt mer. Mannen är i 20-årsåldern och polisen har ikväll sökt igenom hans lägenhet och talar med grannar. Mannen skrevs enligt folkbokföringen i Sverige så sent som 2018 uppger DN. Närboende berättar bl a följande om mannen.

– Han pratade väldigt dålig svenska och ingen engelska så det var svårt att få kontakt, säger en person som bor i närheten.

– Det brukade komma en kvinna från socialtjänsten och hjälpa honom ibland.

– Jag tror inte att det handlar om något terrorbrott utan något annat, säger en man som träffat den misstänkte och som anat att han mått psykiskt dåligt under en längre tid.

Flera personer som DN varit i kontakt med och som träffat mannen målar upp en bild av en person som "under en längre tid visat sig vara i stort behov av hjälp".

https://www.facebook.com/591566134283366/posts/3480737655366185/

Japp, nu är propagandacentralen DN igång.

"Psykiskt sjuk", "Var i behov av stöd", "Världens finaste kille", "Ville ingen något illa".

Föreställ er om det hade gällt en nazist. Hur hade DN skrivit då?
Citera
2021-03-04, 00:33
Medlem
anffalare är en afghan ,tre personer har livhotande skador
Citera
2021-03-04, 00:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Räcker gott och väl att Polisen har fullt upp med att stoppa alla terrorister i Malmö. Vet inte hur ofta man läst att Polisen stoppat terrorister i Malmö. Men väldigt många gånger. Vissa även blivit utvisade. Malmö C bombhotas lite stup i kvarten också.
Och det är ju i så fall en mycket intressantare och mer relevant diskussion än att ljuga ihop ursäkter åt Trump.

Intressant vore ju att veta vilka kontakter denna TS haft. Även om han agerade ensam så tror jag inte han varit ensam i själva idéskapandet.
Säpo säger ju också idag att de har konkreta uppgifter som väckt misstankar om terror efter attackerna i Vetlanda.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Tror inte han har gjort det i Allahs namn. Kan det då vara terrordåd?
Citera
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valyth
Källa? Det låter som att du hänger ut helt random personer.

Detta är fotot på GM med Instagram: https://www.instagram.com/tamimnassjo/
Jämförelse bild sida vid sida: https://i.imgur.com/2lsUC1B.jpeg
Det där äckliga arslet ser ju betydligt äldre ut än 22... Typiskt. Säkert papperslös med
Citera
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ni angriper en religion som inte har gjort något utan det är en gris som gömmer sig bakom en religion för att skylla på något. Kan ni inte lämna religionen och fokusera på denna grisen istället
Haha, en religion som uppmanar anhängarna att göra vad GM gjorde har alltså inget att göra med handlingen...

Du får nog studera den berörda religionen något mer. Den är inte som andra religioner, för att uttrycka sig milt.
Citera
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Det är min teori med och empirin talar för att det är så med.

Frågan är hur många fler tickande bomber som Vetlanda-afghanen som finns i Sverige som säpo inte har koll på?
Enligt mig har det inte någonsin gått att blunda för problemen men sedan dess har det kommit rapport på rapport från erkända experter så som Magnus Ranstorp om terror, nationalekonomer som skrivit om förlustaffärer, sociologer som skriver om hur svår dessa grupper är att integrera och nu häromveckan var det en rapport som var skriven av ett gäng kriminologer och forskare från Lunds universitet om hur kraftigt överrepresenterade män från Mellanöstern och Afrika är gällande våldtäkt och det var fram till 2015 om jag minns rätt. Kan bara tänka mig hur det har ökat efter 2015.
Tycker det är helt galet att det sker sånt här dagligen och att ett "terrordåd" eller vad man nu väljer att kalla det sker i lilla Vetlanda.

Vad fan är det för jävla land vi bor i?

Instämmer, bra inlägg.

Sverige? Det är ett kulturradikalt nyliberalt helvete.
Citera
2021-03-04, 00:35
Medlem
blamages avatar
Citat:
Märkligt att det verkar vara just muslimer som hugger ner eller på annat sätt massakrerar vita européer. Om det inte är religionen som spökar vad är det då? Olycklig barndom? Skilsmässan från geten? Eller han kanske blev kränkt när han inte fick den nya iphonen? Fredens religion utmärker sig gång på gång och denna gång i Vetlanda. Vilken ort står på tur för ahkbarer att slakta svenskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in