2021-03-03, 23:07
Medlem
Läser ikapp här och ser att Therese varit i farten IGEN angående Emelie?!?
Vad har hon sagt denna gång och framförallt VARFÖR?
2021-03-03, 23:08
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Samma skit som förra festen.
2021-03-03, 23:08
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej jag håller med. Emelie är långt ner på min lista men skitsnack och mobbning är inte ok. Tess får kamma till sig nu
Tess kommer inte kamma sig!
Detta ligger i hennes natur som den skitsnackande gösselspridaren hon är. Problemet är att hon gör de lite ”finare” än andras snack i hopp om att ingen ska genomskåda henne 🤮
2021-03-03, 23:09
Medlem
destroyer93s avatar
Vill se Emelie supa sig full och släppa fram till hittills okända sida då hon förvandlas till Kåta Gun från Kvarteret Skatan och börjar limma på Adrian på riktigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej jag håller med. Emelie är långt ner på min lista men skitsnack och mobbning är inte ok. Tess får kamma till sig nu

Ja faktiskt. Hon och Steph tog det igår. Lämnade det bra båda två (till Steph började snacka med andra om det). Ja men faktiskt... Känner att jag också borde släppa det men känner fan med Emelie. Hon må snacka skit själv men du förstår vart jag vill komma...
Medlem
Citat:

Samma sak som innan, ledsen över att hon klaga på hennes inredning och att hon kalla steff för alkis och katti för pensionär.
2021-03-03, 23:10
Medlem
StoriaiLs avatar
Suttit och läst ikapp, skönt att man missade Tess tjat om samma sak igen.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

Hon stod även med Pontus, Luis, Katti, Pedram och steffi och spydde galla om Emelie
Medlem
xrlpyts avatar
Bästa:

1. Steffi
2. Simon
3. Tanja

Sämsta:

1. Katti
2. Judith
3. Adrian
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Tess kommer inte kamma sig!
Detta ligger i hennes natur som den skitsnackande gösselspridaren hon är. Problemet är att hon gör de lite ”finare” än andras snack i hopp om att ingen ska genomskåda henne 🤮

Hon bäddar in det lite mjukt i "Jag hatar drama" "Jag måste tänka efter innan jag säger något" "Jag måste smälta det som sagts" "Detta kan jag inte säga i bikten så måste få snacka av mig med er"... osv osv .. Nej jag tror inte det kommer kammas något heller vid närmare eftertanke.
2021-03-03, 23:11
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Årets Amelia... Jag hatade Amelia förra året, men gav mig ändå en jävla massa garv och när hon åkte ut så saknade man henne. Men Tess har inte den humorn Amelia ändå hade. Synd att de inte var i samma säsong, det hade varit otroligt med ältande hahaha
AmIlia var sjukt irriterande men bjöd på sig själv och var orsak till många asgarv. Tess är tråååkig och långsint en egenskap jag avskyr.
2021-03-03, 23:13
Medlem
Adrian har en riktigt asexuell framtoning så har svårt att se honom få till det. Kanske en stel puss med Torra Tess om något.

Kan inte någon sätta en tennisboll i Pontus mun och silvertejpa runt skallen. Så jävla less på snubben.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in