2021-03-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tess är verkligen en elak och falsk besserwisser. Tror hon kommer bli besviken på sig själv och sitt beteende efter att hon lämnar huset och förstår hur hon betett sig mot folk.
Tror också det. Problemet är ju att hon är sjukt långsint. Släpper ALDRIG saker. Hon sa ju i sitt intro att hon inte pratade med sin mamma på 8 månader. Förmodligen pga en skitgrej också.
2021-03-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Nyfiken på era topp 3 bästa & sämsta

Bästa
1. Simon
2. Louis
3. Joel

Sämsta
1. Therese
2. Emelie
3. Adrian
4. Judith

Innan Tanja kom in i huset så var Judith min favorit men sjönk sakta men säkert. När hon gnällde på de som hade köket tappade jag respekt och nu när hon självdiagnotiserar sig med ADHD och bygger sin image på fyra bokstäver så tappade hon mig helt. Svårt att klättra upp igen.

För en vecka sedan var Simon inte ens tänkt att vara på ens en top 5 men idag är han min favorit. Det vänder fort i huset. Jag har egentligen ingen tvåa eller trea, jag tycker att många är tråkiga och Simon är överlägsen dom andra.

Jag gillade Pontus innan Jesper åkte ut, och jag gillade väl egentligen Jesper också. Ibland lite tjatiga men dom hade nog delat andra o tredje för mig, men nu har Ponne tappat livslusten eller något.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-03 kl. 23:00.
2021-03-03, 22:59
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tess är verkligen en elak och falsk besserwisser. Tror hon kommer bli besviken på sig själv och sitt beteende efter att hon lämnar huset och förstår hur hon betett sig mot folk.

Tess: "pRoDuKtIoNeN fÖrVrÄnGdE mIg, JaG äR iNtE sÅn"

Och säkert sedan något om kvinnohatande produktion
2021-03-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja men exakt.. Det är väl inte som att de inte vet att de inte blir filmade dygnet runt direkt.
Syltryggar allihopa isåfall.. De borde reda ut sina problem med den det gäller. Hur ska Emelie kunna bättra sig om de andra stör sig på henne om hon inte vet hur snacket går?

Hon tror ju att det är löst?? Som sagt inget superfan av Emelie men detta förtjänar hon inte.
2021-03-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Bästa

Innan Tanja kom in i huset så var Judith min favorit men sjönk sakta men säkert. När hon gnällde på de som hade köket tappade jag respekt och nu när hon självdiagnotiserar sig med ADHD och bygger sin image på fyra bokstäver så tappade hon mig helt. Svårt att klättra upp igen.

För en vecka sedan var Simon inte ens tänkt att vara på ens en top 5 men idag är han min favorit. Det vänder fort i huset. Jag har egentligen ingen tvåa eller trea, jag tycker att många är tråkiga och Simon är överlägsen dom andra.

Jag gillade Pontus innan Jesper åkte ut, och jag gillade väl egentligen Jesper också. Ibland lite tjatiga men dom hade nog delat andra o tredje för mig, men nu har Ponne tappat livslusten eller något.

Håller med om både Simon & Judith!
Medlem
Dom fick in typ 20 bärs och vad jag kunde se fick Adrian noll öl (Han gillar det visserligen inte) och Emelie fick 1 öl.

Hyggligt beteende av dom, dom var som gamar på alkoholen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tess: "pRoDuKtIoNeN fÖrVrÄnGdE mIg, JaG äR iNtE sÅn"

Och säkert sedan något om kvinnohatande produktion
Haha hon får se ett montage och börjar vifta med fingret "jAg FliPpar fattaruu du vill intä att jag flippaR!!" "Vad FUCKING är problemet kan du bara säga det???!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Dom fick in typ 20 bärs och vad jag kunde se fick Adrian noll öl (Han gillar det visserligen inte) och Emelie fick 1 öl.

Simpan tog väl tre
2021-03-03, 23:04
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash

AD fick smaka öl av emelie, men han sa typ fy faaan va äckligt. Sen var de slutdrucket för honom 😆
2021-03-03, 23:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Hon tror ju att det är löst?? Som sagt inget superfan av Emelie men detta förtjänar hon inte.

Nej jag håller med. Emelie är långt ner på min lista men skitsnack och mobbning är inte ok. Tess får kamma till sig nu
2021-03-03, 23:06
Medlem
PulladSorks avatar
Fan vad segt Flashback är. Inte samma grej att inte kunna läsa kommentarerna samtidigt! Är det någon annan som inte kommer in på Discorden heller?

Finns det någon chans att Mössan och Emelie skrider till verket idag?
2021-03-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
AD fick smaka öl av emelie, men han sa typ fy faaan va äckligt. Sen var de slutdrucket för honom 😆

Ja är väl cider för honom? Inget av det fick de in ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in