2021-03-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej

Då kanske det vore ett ypperligt tillfälle att ta fram den nu, deras anledning va ju att skoja till det när alla trodde det var slut.

Dom tror ju ärligt dom inte får mer nu, så vad väntar dom på? Är antagligen därför dom inte får något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror också det. Tyvärr verkar de andra vara så svaga att de hänger på skitsnacket istället för att säga åt henne att ta det med Emelie istället. Hatar sånt här alltså..

Försökte svara tidigare men laggade. Tycker det är otroligt dåligt. Emelie tillhör inte min topp av deltagarna och hon har snackat en del själv, men Tess kan inte hålla på och snacka som hon gör när situationen inte ens rör henne! Isf tar du upp det eller droppar det. Easy.
Medlem
Tess ligger nog pyrt till om hon inte vinner immunitet i veckan. Hon har mammagruppen och folket på instagram emot sig nu. Tror inte ens hennes syster kan rädda henne nu. Om hon inte sitter mot Luis då.
2021-03-03, 22:38
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Min högsta BB-önskan nu; Tess och Emelie sitter lösa och Tess åker ut
Ja vilket underbart dröm scenario!
Fy sjutton uuuuut med spyflugan 🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Asså tess snackar skit framför alla. Steph börjar ljuga om att emelie har nekat oav. Jag tycker att emelie bröstade det där jävligt bra.

Jag spyr på Tess beteende. Obehagligt och mobbing. Hon överdriver och vrider på sanningen.

Sjukt att ingen säger ifrån. Bb måste ju göra något åt henne. Det där är inte roligt drama som föds av det där. Om emelie åker kommer ju nästa mobboffer födas.

Hellre att tess åker och vi kan få roligt drama.

+ 1. Både steff och Tess beter sig jävligt dåligt. Fann Tess är 30 men beter sig som 13! Spyr på deras beteenden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror också det. Tyvärr verkar de andra vara så svaga att de hänger på skitsnacket istället för att säga åt henne att ta det med Emelie istället. Hatar sånt här alltså..

Försökte svara tidigare men laggade. Tycker det är otroligt dåligt. Emelie tillhör inte min topp av deltagarna och hon har snackat en del själv, men Tess kan inte hålla på och snacka som hon gör när situationen inte ens rör henne! Isf tar du upp det eller droppar det. Easy.
2021-03-03, 22:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tess ligger nog pyrt till om hon inte vinner immunitet i veckan. Hon har mammagruppen och folket på instagram emot sig nu. Tror inte ens hennes syster kan rädda henne nu. Om hon inte sitter mot Luis då.

mammagriuppen vänder väl kappan efter vinden
2021-03-03, 22:44
Medlem
Sladderbrallas avatar
Jäklar va flashback laggar ikväll 🤬
2021-03-03, 22:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden

Tess sade också "Jag kan inte ens säga det här i bikten" Ehh va?! Du kan inte säga det i bikten men du kan säga det till halva huset framför alla kameror men INTE till personen det berör. Nej bara nej, Tess. Hon är en mobbare. En mean girl. Ingen man vill ha i sin närhet. Irriterad på att ingen säger åt henne också.
2021-03-03, 22:46
Medlem
Skräll att Judith förstör leken med någon sjuk charad och tycker det är jätteroligt.
2021-03-03, 22:46
Medlem
thepizzakingggs avatar
Test
2021-03-03, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Jäklar va flashback laggar ikväll 🤬
I vanlig ordning, samma visa varje gång en terrorattack utförts. Påtal om terrorattack, det är just sånt här jag faktiskt väntat på - kanske inte en terrorattack men själva grejen att folk i huset är helt uteslutna från omvärlden och inte vet vad som föregår. Ibland hintar produktionen deltagarna med olika uppdrag som har motivet på en stor händelse som sker utanför huset. Nu tror jag förvisso inte att dom får temat terrordåd eller knivattack men andra händelser kommer i uppdrag ibland. Oftast gladare nyheter.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-03 kl. 22:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in