2021-03-03, 22:27
Medlem
Har Ponne och Steff tagit fram flaskan dom gömde innan?
2021-03-03, 22:27
Medlem
Asså tess snackar skit framför alla. Steph börjar ljuga om att emelie har nekat oav. Jag tycker att emelie bröstade det där jävligt bra.

Jag spyr på Tess beteende. Obehagligt och mobbing. Hon överdriver och vrider på sanningen.

Sjukt att ingen säger ifrån. Bb måste ju göra något åt henne. Det där är inte roligt drama som föds av det där. Om emelie åker kommer ju nästa mobboffer födas.

Hellre att tess åker och vi kan få roligt drama.
2021-03-03, 22:32
Medlem
Hur anonym är man egentligen på Flashback?
2021-03-03, 22:32
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tess säger hela tiden "jag tänker länge innan jag säger något".. Men hon kan stå och snacka skit om Emelie i stora grupper men inte TILL henne. Det är så lågt. Nu står hon och fnittrar förtjust för att hon fått igång de andra på hat-tåget.
Jag ser det också som en sorts pakt.Tess har senaste tiden väldigt ofta snackat om just Emelie "Hon e så hemsk blabla"för att få med sina allierade och framöver rösta på henne.Så där ser jag detta.
Varför älta älta älta hela tiden ååååhhhh emelie sa så hon sa så bla bla och så är människan inte precis något helgon själva "ironiskt"
2021-03-03, 22:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Har Ponne och Steff tagit fram flaskan dom gömde innan?

nej
2021-03-03, 22:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag ser det också som en sorts pakt.Tess har senaste tiden väldigt ofta snackat om just Emelie "Hon e så hemsk blabla"för att få med sina allierade och framöver rösta på henne.Så där ser jag detta.
Varför älta älta älta hela tiden ååååhhhh emelie sa så hon sa så bla bla och så är människan inte precis något helgon själva "ironiskt"

Jag tror också det. Tyvärr verkar de andra vara så svaga att de hänger på skitsnacket istället för att säga åt henne att ta det med Emelie istället. Hatar sånt här alltså..
2021-03-03, 22:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSvea
Hur anonym är man egentligen på Flashback?
Kör TOR webläsare, Eller VPN.
2021-03-03, 22:35
Medlem
Ridnes avatar
Det vore riktigt roligt om BB på veckofinalen nästa vecka klippt ihop alla skitsnack-sekvenser Tess haft om Emelie och att de visade det klippet för huset så Emelie (och de andra) fick se hur det ser ut utifrån...
Och sen att BB ifrågasatt varför Tess är så upprörd på Emelie. Det hade blivit kul att titta på.
2021-03-03, 22:36
Medlem
ollepolle90s avatar
Min högsta BB-önskan nu; Tess och Emelie sitter lösa och Tess åker ut
2021-03-03, 22:36
Avstängd
Citat:
Det vore riktigt roligt om BB på veckofinalen nästa vecka klippt ihop alla skitsnack-sekvenser Tess haft om Emelie och att de visade det klippet för huset så Emelie (och de andra) fick se hur det ser ut utifrån...
Och sen att BB ifrågasatt varför Tess är så upprörd på Emelie. Det hade blivit kul att titta på.

då kan dem även visa alla gånger emelie snackat skit om alli huset också

nej försvarar inte tess
2021-03-03, 22:37
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Jag tror också det. Tyvärr verkar de andra vara så svaga att de hänger på skitsnacket istället för att säga åt henne att ta det med Emelie istället. Hatar sånt här alltså..
Det gör jag också.Jag avskyr när man i grupp baktalar någon
2021-03-03, 22:37
Medlem
Blir definitivt ett paktande, borde komma in ett brev o Tess borde ju definitivt inte kunna bli immun. Fega jävla människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in