Citat:
Ursprungligen postat av
DannySausage
Onödig och smaklig kommentar.
Han levde sina första år på barnhem där han inte fick mat pga de äldre och större barnen åt allt. De skickade ner Luis och de andra yngre barnen under bordet så de fick slåss om smulor. För att ens överleva fick han äta de rester som fanns och det han kom över när de andra var klara. Som till exempel den hårda delen på en majskolv. Detta ledde till att han förstörde sina käkar och tänder och var tvungen att operera sina käkar när han blev äldre. Därför kan han inte stänga munnen helt, och stackars lilla du tvingas se hans tunga ibland.
Att han hela tiden levde nära svältgränsen har satt spår i livet fortfarande. Ibland går han 2 dagar utan att äta mat alls. Den tredje dagen måste han äta och då sitter traumat från barndomen kvar i huvudet. Han tänker att han måste äta så mycket det går för han vet inte när det finns mat nästa gång.
Därav hans övervikt.
Nej, det är inte så man blir överviktig. Och maten slinker ner enkelt i BB-huset, så det där traumat verkar ha gått över.
Det han inte hade då har han nu.
Men han borde ta sig en seriös funderare, för han flåsar som att varje dag vore den sista och jag har redan från start uttryckt en genuin oro för hans uppenbart katastrofala hälsotillstånd. Att ens ha honom med i programmet är en skam, då hela det här konceptet är förnedrings-TV. Men visst; skyll på de som tittar på spektaklet. Det är inte jag som sett till att han medverkar i programmet. Dessutom är det omöjligt att ignorera honom, så han syns från de flesta vinklar, flåsar som fan och inte klarar av någonting. Det är ju inget rehab han kommit till. Det blir tyvärr ingen särbehandling från min sida.