2021-03-03, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Måste ändå säga att pedram har blivit mycket bättre jämfört med förra veckan

Ja, än så länge, nu är det sköna snubben som han blev när Ponne och Jeppe kom in! Ska bli spännande när alkohol kommer in och se om han behåller det denna gången!
2021-03-03, 17:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Onödig och smaklig kommentar.
Han levde sina första år på barnhem där han inte fick mat pga de äldre och större barnen åt allt. De skickade ner Luis och de andra yngre barnen under bordet så de fick slåss om smulor. För att ens överleva fick han äta de rester som fanns och det han kom över när de andra var klara. Som till exempel den hårda delen på en majskolv. Detta ledde till att han förstörde sina käkar och tänder och var tvungen att operera sina käkar när han blev äldre. Därför kan han inte stänga munnen helt, och stackars lilla du tvingas se hans tunga ibland.

Att han hela tiden levde nära svältgränsen har satt spår i livet fortfarande. Ibland går han 2 dagar utan att äta mat alls. Den tredje dagen måste han äta och då sitter traumat från barndomen kvar i huvudet. Han tänker att han måste äta så mycket det går för han vet inte när det finns mat nästa gång.
Därav hans övervikt.

Du får inte glömma att Luis även sade det inte kommer att hända i huset. Kan han alltså stänga av de känslorna när det passar?

Det betyder inte att jag inte tror honom, men Luis är inte direkt känd för att alltid ha rätt. Han har tvärtom visat sidor som visar att han alltid vill ha rätt även när han inte har det. Man skall nog ta det som berättas med en nypa salt. Man märker hur alla kryddar sina berättelser..
2021-03-03, 17:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Onödig och smaklig kommentar.
Han levde sina första år på barnhem där han inte fick mat pga de äldre och större barnen åt allt. De skickade ner Luis och de andra yngre barnen under bordet så de fick slåss om smulor. För att ens överleva fick han äta de rester som fanns och det han kom över när de andra var klara. Som till exempel den hårda delen på en majskolv. Detta ledde till att han förstörde sina käkar och tänder och var tvungen att operera sina käkar när han blev äldre. Därför kan han inte stänga munnen helt, och stackars lilla du tvingas se hans tunga ibland.

Att han hela tiden levde nära svältgränsen har satt spår i livet fortfarande. Ibland går han 2 dagar utan att äta mat alls. Den tredje dagen måste han äta och då sitter traumat från barndomen kvar i huvudet. Han tänker att han måste äta så mycket det går för han vet inte när det finns mat nästa gång.
Därav hans övervikt.
Nej, det är inte så man blir överviktig. Och maten slinker ner enkelt i BB-huset, så det där traumat verkar ha gått över.

Det han inte hade då har han nu.

Men han borde ta sig en seriös funderare, för han flåsar som att varje dag vore den sista och jag har redan från start uttryckt en genuin oro för hans uppenbart katastrofala hälsotillstånd. Att ens ha honom med i programmet är en skam, då hela det här konceptet är förnedrings-TV. Men visst; skyll på de som tittar på spektaklet. Det är inte jag som sett till att han medverkar i programmet. Dessutom är det omöjligt att ignorera honom, så han syns från de flesta vinklar, flåsar som fan och inte klarar av någonting. Det är ju inget rehab han kommit till. Det blir tyvärr ingen särbehandling från min sida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag tycker att alla negresser är oattraktiva. Vit och svart är som eld och vatten typ.

Tvekar på att du är tillräckligt snygg att ens få en svart kvinna.
De har standards och dejtar inte något tönt som hänger på Flashback hela dagarna.

Skäms över och vara svensk när jag vet att det finns de som du.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Therese har sänkt garden och accepterat Pedo-Pedi. Nu sitter han och matar henne. De kommer att ligga, om inte i huset så utanför när allt är över.
Klart det ska med på film, vetja!
2021-03-03, 17:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag har till och med glömt mitt password, lol
Ajdå. Försök skapa ett nytt konto.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kan någon vänlig själ sammanfatta vad alla paren blev? *puppy eyes*

Simon - kritik
Adrian - harig
Tess - sur
Steph - lortgris
Tanja - kylig
Peddo - latmask
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Tvekar på att du är tillräckligt snygg att ens få en svart kvinna.
De har standards och dejtar inte något tönt som hänger på Flashback hela dagarna.

Skäms över och vara svensk när jag vet att det finns de som du.
Vad säger du? Jag kan väl inte hjälpa att jag inte tänder på negresser? Är det mitt fel?
2021-03-03, 17:57
Medlem
Pedram, Therese, Luis och Kattis - lite som det utstötta gänget i högstadiet.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ajdå. Försök skapa ett nytt konto.
*tummen upp*
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så bara för att hon får en liten pirogbit av peddot så kommer dem ligga

Måste fråga; är du kär i Therese eller?
2021-03-03, 17:58
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så bara för att hon får en liten pirogbit av peddot så kommer dem ligga

Han matade henne iofs med sin gaffel. Hon har fått i sig hans saliv, det är en slags acceptans i sig. Om jag sade för 3 dagar sen att detta skulle ske så skulle du förmodligen inte tro mig, eller hur? Men det är inte enbart därför. Har du inte märkt en stor skillnad åtminstone igår och idag? Hon har ändrat inställning till honom helt. Mycket mer tillmötesgående nu, samt pratar med honom utan att brusa upp - tvärtom hon ler ofta när de pratar.

Sen har vi kroppspråket också. Jag KAN ju ha fel men jag tycker mig se små signaler från hennes sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in